Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Black&White #882 üzenetére
Európai változatban (gondolom a német piacot értették ezen) 100LE/14 000.
Sima változat pedig 125LE/14 000, 70Nm/11 500.
Ráadásul az ugyanabban az évben kijött 900 RR 20 kilóval volt könnyebb nála(129LE). És mennyivel olcsóbb... Persze a technikai demonstráció az oké, de ez eredetileg 500 cm3-nek szánták a kétüteműek ellen 77'ben, ami már akkor sem jött be. Szóval ezen az elven egy gőzmozdonyt is megnitrózhattak volna, ha ennyi a pénzük.
Ettől függetlenül, nekem az NR 750 A MOTOR.
Innen számítom a kipufogót az ülés alá húzás kezdetét.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #70869248 #943 üzenetére
Nemtudom emlékeztek-e arra a jelenetre, amikor Rossi - asszem Mugelloban - az egyenesben a Yamahával nem bírt a Tamada(?) Hondával úgy, hogy még hatosban 240-nél emelte az első kerekét. Azért az a lóerő, ami ezekben a gépekben van, az már nem ebben a dimenzióban van.
Mondjuk én még azt is hiányolom, hogy amikor Colin és Bailyss SBK-ban egymással küzdött, ott fékezésnél beszitált rendesen a gép, kigyorsításkor meg salakmotoroztak. Innen lehetett látni, hogy begyújtották a rakétákat. Most meg semmi ilyesmi. Legalábbis nem annyira.
A MotoGP-ben meg az van, hogy az utolsó 3 körben mennek igazán, nem úgy, mint régen. Lassan azt fogom csinálni, hogy csak az utolsó 3 kört nézem meg, mert úgysem veszítek vele semmit. Rossi az első, Gibernau a második Biaggi talán a harmadik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Black&White #945 üzenetére
Mondjuk én a célegyenesre gondoltam, ahol erőből emelte az elejét a Yamaha, de mindegy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Black&White #952 üzenetére
Amit láttam, hogy a célegyenesben Tamada mögött mégcsak nem is szélárnyékban emelte az elejét -akkor nem 240-nél, hanem 300-nál - ismétlem, a célegyenes közepén. Amit érzékeltetni szerettem volna, hogy nagyon erősek, azt hiszem ebben te is egyetértesz velem. -
Motion Blur ha már így összejöttünk LOL
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mondjuk amit még nem értek, az az, hogy Talmácsi azt nyilatkozta ma reggel, hogy nemsokára a 250-esekhez megy... Nem azért, de a nagy nevek mind kinőtték a 125-öt utána a 250-es osztályt és csak utána mentek a királykategóriába. Nem mintha nem ismerném el Talmácsi tehetségét, de először világbajnoknak kéne lenni. Esetleg.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Na jó, de azért ott méginkább hidegfejűségre lenne szükség, nem pedig arra, hogy egy esős pályán kétszer elzakózom. Ha kicsiben nem megy magabiztosan, akkor nagyban sem fog. Pont a 125-ben kellene tapasztalatokat gyűjteni, kiforrott versenyzővé fejlődnie. Különben mi lesz, ha egy egész versenyen keresztül kóstolgatni fogják hátulról?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nemrég akadt a kezem ügyébe egy 1995-ös Michael Doohan nyilatkozat, ami választ ad arra a kérdésre, hogy miért laposodott el a MotoGP, legalábbis látványosságban. Az ok egyszerű: a technikai fejlődés a futóművek terén és az ésszerű motorozás:
''Az ötszázasokat éveken át egyre nagyobb csúcsteljesítménnyel egy adott, speciális motorozási stílusra hangolták rá: lassan beóvakodni a kanyarba, hamar felegyenesíteni a gépet, majd mint az őrült, füstölgő gumival kigyorsítani a következő egyenesbe. Közben a kanyarban elvesztettük a sebességet. Az eredmény: a versenyek ugyan látáványosabbak lettek, de az átlagsebesség egyre csökkent''Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Motion_Blur #1051 üzenetére
Kuplung csak elindulásnál kell, meg visszaváltásnál, de nem tudom, hogy kétütemben használják-e a motorféket, mert csak megragad tőle. Úgyhogy nem hinném, hogy kamu.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz simonzé #1838 üzenetére
Hát, ha már azon vitatkoznak a Hondánál, hogy vajon Biaggi, Hayden vagy Gibernau kapja meg a legújabb fejlesztéseket, akkor Talmánál ne fordulna elő ugyanez?
Szerintem Talma maga alatt vágta ki a fát azzal a 0,017-del. Ha kevesebb pontja volt, és még azt is mondták neki, hogy segítse Mikát, akkor minek előzte le? Jó, ez egy verseny, de mindig az adott feltételeknek megfelelően kellene döntenie, nem pedig egy napra előre gondolkodni.
Ha meg tudta csinálni Baricchello azt, hogy az utolsó körben adta át az első helyet Schuminak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem tudtok olyan linket, ahol jó kis belsőnézetes videók vannak a Moto GP-ről?
Esetleg ahol mutatja a kuplung munkájukat is a srácoknak, mind két- mind pedig négyüteműnél? Lenginkább az utóbbira lennék kiváncsi...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #70869248 #2703 üzenetére
De kanyar közben is festik a kuplungot, nemde? Meg van nekik anti-hopping kuplungjuk, szóval addig oké, hogy kuplung, visszavált, ráhúz egy kövér gázt, hogy ne blokkoljon a hátsó kerék, aztán ráereszti, de hogy kanyarban játszanak-e a kuplunggal, illetve hogy hogyan csinálják, igazából ez izgat.
Még arra vagyok kiváncsi, hogy a kétüteműeknél hogyan csinálják ugyanezt. Mivel motorfékezni ott nem szabad, végig kuplungolnak féktávon, aztán amikor beesnek a kanyarba, akkor eresztik rá?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Motion_Blur #2704 üzenetére
Na, ezek nem normálisak, az biztos.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #70869248 #2710 üzenetére
Nem nem . Kétütemnél egyáltalán nincs motorfék, mert különben beáll a dugó. Szóval ott egyáltalán nem eresztik rá kanyar előtt, úgyhogy én ezzel a vezetéstechnikával nem vagyok még teljesen tisztában. Nomeg a másikkal sem :), csak próbálom megfigyelni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #70869248 #2714 üzenetére
Fel tudod nekem rakni valahová?
Ha adok egy FTP-t?
Szerk:
Valahol néztem egy Kevin Schwantz-os GP 500-at. Hát ott mik mentek... Komolyan csinálok magamnak egy Kevines pólót. Megérdemli
Szóval ha van GP 500-as videó az is jöhetne...
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #2911 üzenetére
A legrosszabb az, amikor kistalmát benyomják egy műsorvezető mellé, az m1-en. Hát akkor nekem egymillió agysejtem pusztult. Nem tudtam eldönteni, hogy a srác egy pufizsömlével a szájában böfög bele a műsorba, vagy egész egyszerűen egy esésnél leszakadt az állkapcsa.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt a cikket ki írta? Csak nem "ŰR" Zsombor? Vagy ő olvasta ezt sokat? Nagyon egyezik a szóhasználatuk, meg a helyesírási hibák is Vagy valami tanítvány volt?
Picit részrehajló, sarkító, aztán meg ki tudja, lehet hogy van benne valami. Csak ezeket a csilliárd dollárt érő értékes infókat pont egy ilyen oldalról fogjuk megtudni, és pont mi, halandók ?
De mindenképp érdekes olvasmány.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Motion_Blur #5685 üzenetére
Bajadzsi nem mondta miért állt be az első kereke? Vagy mi történt vele? Túlfékezte?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
b-type!
nemtod véletlenül, h. a 125 gp motorok karbisak továbbra is? Nem innyeccióne, ugye?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5872 üzenetére
Monnyuk a fele nem kell, mert nem kardános, úgyhogy nincs szükség a nemlétező erők kioltásához, de elöl én is furcsállom, hogy nem a saját találmányukat rakták, amit úgy szerepeltettek mindenütt, hogy jóval merevebb a szokványos villáknál. Vagy az csak a tömeggyártás miatt van, hogy a sima japán villák falvastagsága vékonyabb, míg versenyre van pénz vastagabbat csinálni.. Ez is lehetséges. Meg valszeg nem akarnak új villával cseszekedni... Ki tudja milyen gyíkja jön elő...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz st.hubertus #6000 üzenetére
Favaro csepegtette a savat rendesen, sercegett alatta minden, amit ért. Kérdés, mi szükség volt erre az egészre? És most ki van felül? Vagy alul? Vagy hátul? Vagy ki van a jó végén a ... nak? Én ezt nem értem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mefistofeles #6002 üzenetére
Nem formáltam véleménynt egyik félről sem, nincs bajom senkivel, magáról a sajnálatos eseményről van véleményem. Kezd ez is ilyen elcseszett politikai dráma-horror-pornó lenni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Hozzájutottam az AMA Superbike kettő DVD jéhez 2006-2007. Ben Spies elég keményen tolja, sőt, a Suzuki kivégez mindent Döbbenet izgalmas meccsek. Mindenkinek ajánlom.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #6119 üzenetére
Amikor Dzsamaha áttért a pneura, látható volt a javulás erőben. Lehet van benne valami, hogy a desmovezérlést nem tudták lenyomni a simával. Sokkal agresszívebb szelepmozgatást lehet desmoval és pneuval csinálni. Élessebb nyitás, csukás. Ez mindnképp nagy előny. Viszont Pedrosa teljesítménye után nem csak a teljesítményben kell keresni a kiutat? Az a baj, hogy nagyon-nagyon nem értek hozzá De ez nagyon érdekes volt, mennyire ment a srác a "fos" blokkal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #70869248 #6122 üzenetére
Tegyük hozzá az is nagy előny, hogy nem megy el szívás idejének fele azzal, hogy lelassítod a szívószelepet, nehogy beleszakadjon a blokkba. Tehát jobb feltöltés, nagyobb teljesítmény. Szerintem ez többet hoz a konyhára, még esetleges súlygyarapodással is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neduddki #6128 üzenetére
Jaah értem. Ugyanúgy van bütyök, meg vezérműtengely. Itt nem a kisebb tömeg mozgatása a cél, hanem a szelepek minél tovább nyitvatartása, illetve minél előbbi bezárása. Ezt desmoval könnyen meg lehet csinálni, mert kétkaros, tehát meg tudja fogni a szelepet, nem fog beszakadni, ha gyorsan belövöd a blokkba. Viszont egy hagyományos szelepet le kell lassítani, hogy a mozgási energiájából fakadóan nehogy beszakadjon. Azonkívül nagyon erős rugókat kellene alkalmazni a visszahúzáshoz a hagyományosnál, ami megintcsak több erőt emészt fel, a nagyobb súrlódás miatt. Pneunál sűrített levegővel oldják meg ezt. Mondhatni a rugókat cserélték le levegőre.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- ASUS routerek
- Energiaital topic
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Androidos fejegységek
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nyaralás topik
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...