Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Synology NAS
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Windows 11
- Mikrotik routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- ASUS routerek
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Black&White #882 üzenetére
Európai változatban (gondolom a német piacot értették ezen) 100LE/14 000.
Sima változat pedig 125LE/14 000, 70Nm/11 500.
Ráadásul az ugyanabban az évben kijött 900 RR 20 kilóval volt könnyebb nála(129LE). És mennyivel olcsóbb... Persze a technikai demonstráció az oké, de ez eredetileg 500 cm3-nek szánták a kétüteműek ellen 77'ben, ami már akkor sem jött be. Szóval ezen az elven egy gőzmozdonyt is megnitrózhattak volna, ha ennyi a pénzük.
Ettől függetlenül, nekem az NR 750 A MOTOR.
Innen számítom a kipufogót az ülés alá húzás kezdetét.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések