-
IT café
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.04.18.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fifi
őstag
válasz Soulfly842 #45500 üzenetére
"Talán egy kivétel van, de azt csak cégek vehetik igénybe."
A KÉK Cégcsoport nekem már egy ideje ígéri, hogy majd magánszemélyek is csatlakozhatnak. Hétfőn rájuk is csörgök, mert az idén még nem hívtam őket.Amúgy cég számára, ahol sok nemzetközi kimenő hívás van szerintem verhetetlenek az áraik.
-
Fifi
őstag
Jól értem, hogy az összefoglaló táblázatban lévő alap díjcsomagja így bruttó ~2.600,-Ft és a 400MB helyett 3GB? Ez már szinte EQ ár és a neveden marad a szám
Ezt vajon egy új belépőnek is megadják, ha viszek hozzájuk több számot vagy csak az ügyfélmegtartónál lehet ezt kialkudni?
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz Snooker147 #46134 üzenetére
Én is náluk vagyok több számmal. Szerintem ennél olcsóbb publikus flotta nincs most.
-
Fifi
őstag
válasz placeboHUN1 #46224 üzenetére
-
Fifi
őstag
válasz Tav-Csoves #46242 üzenetére
EQ-nál SIM-enként van a belépési díj, de ha többet viszel hozzájuk (jellemzően ez nem 2-3 db), akkor lehet velük egyezkedni.
-
Fifi
őstag
válasz Tav-Csoves #46421 üzenetére
Jó lenne, ha ez egységesen működne minden készülékkel és SIM-mel!
EQ Telenoros kártya + Huawei Mate 20 Pro: nem működik
Telekom kártya + Samsung Galaxy S3: jól működik -
Fifi
őstag
válasz pinnacle #46451 üzenetére
A cégüknél van saját zárt flotta, aminek ő igazgatja a dolgait. Így ő közvetlenül kapcsolatban van a szolgáltatóval és tudja, hogy sokszor nem a flotta üzemeltetője a béna, hanem a Telenor, aki nem képes a flotta üzemeltetője által kért dolgokat teljesíteni.
Esetedben ezt még tetőzi, hogy a szolgáltató és közted van még egy kommunikációs gát, akarom mondani csatorna, a flottaüzemeltető. Ha ő később vagy máshogy tolmácsolja a kérésed, az plusz idő és hibalehetőség.
-
Fifi
őstag
válasz pinnacle #46460 üzenetére
A flották nem arra vannak berendezkedve 2-3 munkatárssal, hogy a több száz ügyfél napi szintű igényét kielégítsék. Náluk az új ügyfelek kiszolgálása, szerződése a feladatuk - ebből élnek - és ha marad idő ezek mellet, akkor jön a már meglévő ügyfél problémájának megoldása. Szerintem
Mint itt többször elhangzott flottatagság a türelmes és költségérzékeny embernek való. Ha nem számít a pénz és percek alatt akarod a gondjaid megoldatni, akkor azt meg kell fizetni a szolgáltatónak.
Én évek óta EQ ügyfél vagyok. Kiválasztottam adott díjcsomagokat és azzal nem variálok, így gondom sincs velük. Az elején kicsit döcögött a dolog, amire mindent úgy állítottak be, ahogy én szeretném. Viszont ezzel tisztában voltam, hisz tudtam, hogy ezért az árért nem várhatom el tőlük azt, mintha kétszer ennyit fizetnék és abból fenn tudnának tartani erre dedikált ügyfélszolgálatot, mint a nagy szolgáltatók.
Félre ne értsd, teljesen elégedett vagyok EQ-val. Ha nem vették fel a telefont, engem mindig visszahívtak. Ezer köszönet ezúton is Péternek és Timeának!
(#46464) pinnacle: Megértem a helyzeted, nekem is van két gyermekem! Viszont gondolj bele, hogy a több ezer tagú flottára van 2-3 ügyintéző. Ha csak napi 50 tag problémájával kell foglalkozniuk, szerinted az mennyi idő? Ha problémát oldott meg és nem szerzett új ügyfelet, akkor aznap nem keresett semmit. Vagy fizetsz rendesen vagy választod az olcsó díjakat bevállalva a nehézkes ügyintézést.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz pinnacle #46470 üzenetére
Az én véleményem alapján ne általánosíts!
Lehet másnak ugyanolyan rossza a tapasztalata EQ-val, mint neked az IQ-val.Én EQ-hoz anno ~30db SIM-et vittem (Ebből már csak ~12db van náluk). Lehet, hogy el vagyok mentve a telefonkönyvben, mint kiemelt ügyfél vagy csak szimpatikus voltam a szerződéskötés során és másként kezelnek.
Nem tudom mi az oka, de tény, hogy velem mindig rendesek és segítőkészek voltak eddig! -
Fifi
őstag
válasz pinnacle #46492 üzenetére
"Most az a fő kérdés, hogy tudok egyáltalán eljönni tőlük, ha nem veszik fel a telefont, nem hívnak vissza, emailre nem válaszolnak?"
Előveszed az általatok aláírt szerződést, megnézed a felmondásra vonatkozó pontokat és az alapján ajánlott tértivevényes levélben felmondod a szerződést. -
Fifi
őstag
válasz pinnacle #46518 üzenetére
Szerintem nem tudsz módosítani szinte semmit a kártyaszintű jelszóval EQ-nál!
Egyszer használtam üzletben SIM cserére, arra pl. jó volt.MyTelenorban régebben tudtam a számaim között váltani, ki nem számlázott forgalmat nézni stb.
Most csak az egyik számom látom, cserére nincs lehetőség (szürke) és alkalmi bővítők vásárlását sem tudom kezdeményezni: -
Fifi
őstag
válasz balazs1984 #46765 üzenetére
SIM-et a hozzá kapott jelszó ismeretében én már cseréltem, ahhoz nem kellett a flotta, a Credit Prime.
(#46763) 4Grider: Ezen az oldalon meg azt írják, hogy az általad írtakból a diákok és a nyugdíjasok 50% kedvezményben részesülnek. Tapasztalatom nincs én nme ezen az oldalon keresztül szerződtem velük.
(#46764) pető bá': Az itteni táblázatban már réfg elavult infok vannak EQ-val kapcsolatban. Az általam linkelt oldalra nézz fel, az a jelenlegi tarifákat tartalmazza.
-
Fifi
őstag
válasz Viktor0610 #46861 üzenetére
Igen Telenorról van szó. Ez hogyan működött?
A flotta mondta meg, hogy ki lesz az előfizető vagy számlafizető előlépett előfizetői státuszba és kész?Csak felmerült bennem, hogy ha az első is játszik, akkor akár most át is lehetne írni a korlátlan adat+megosztó simeket, ha esetleg nem jó a jelenlegi számlafizető valakinél ...
-
Fifi
őstag
válasz Viktor0610 #46868 üzenetére
Köszönöm a választ!
-
Fifi
őstag
válasz tahepa #47092 üzenetére
Az adategyeztetés is on-line kb. 2 perc, de te tudod.
Akkor ott a Credit Prime Aktív XS csomagja. Egyszeri belépési díj 10eFt.A hírek szerint még a neveden is marad a szám, de ezért 1 év hűséget kell vállalnod.
Bocs ez Telenoros.Akkor marad a horgász.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz Arween #47113 üzenetére
"De sajnos nem vagyok horgász tag sehol... "
Ezen könnyen tudsz segíteni, online kiváltod a horgászkártyát 2.200,-Ft-ért.
Amúgy a KÉK Cégcsoportnál már régóta ígérik, hogy lesz magánszemélyeknek is csatlakozási lehetőség, kb. 1,5 hete azt mondták, hogy ebben a hónapban aláírásra kerülnek a Telekomos szerződések. A kondíciókat még nem tudom, de remélem hasonlóak lesznek, mint a cégeknek.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz RoyalAirForc #47123 üzenetére
Ezzel csak az a gond, hogy így nem magyar a számod és a téged hívó magyarok nemzetközi hívásdíjat fizetnek. Ha ez nálad (ismerőseidnél) nem számít, akkor persze így teljesen jó.
-
Fifi
őstag
válasz RoyalAirForc #47134 üzenetére
Szóval dualsim és a másik slotban egy feltöltős (dominó)? Az úgy már jobb.
Nálam az a gond, hogy a dualsim egyik slotját elfoglalja az sdcard. Kell a sok hely, két telefont meg nem cipelnék.
-
Fifi
őstag
válasz Watson25 #47219 üzenetére
A szerződésed tartalmaz kitételeket a hűség előtti szerződésbontásra (kötbér)?
A szerződés rendelkezik arról, hogy az 1 év hűség után hogyan változik a tarifád?Régi EQ-s vagyok több előfizetéssel, de még nem kaptam a fenti kérdéseimre választ, ha elfogadom a hűséget ... (privát is szívesen fogadom válaszod)
-
Fifi
őstag
válasz ChillDown #47454 üzenetére
Rosszul értelmezed!
Az összefoglalóban lévő táblázatban az EQ -nál nem a 13GB-os adatkártya kerülne 1.341,-Ft-ba, hanem ez az alap csomagra rakodó extra felár, tehát 2.900,-Ft + 1.341,-Ft.
DE az árak már nem ezek.Hangalapú SIM-ek aktuális árait ezen az oldalon találod meg.
Régről van egy listám az adatkártyákhoz, nem tudom ez mennyire aktuális még, a korlátlan ára, az 100%, hogy most is ennyi:
-
Fifi
őstag
válasz INGJOKE #47674 üzenetére
Van, de csak a zárt facebook csoportban.
#47673 MADcat: A Facebook mellett, ha nem akar pénzt áldozni a saját ügyfeleinek értesítésre egy google levelező lista is jobb lenne.
Szerződéskor e-mail cím bekér, listára felvesz és nem az ügyfélnek kell a facebookon kimazsolázni a számára hasznos információkat a temérdek és számára haszontalan hozzászólások közül, hanem csak beesik a postafiókjába ...Tudom e-mail, már nem trendi a sok csevegő szolgáltatás között, de több eszközön hozzáférhetőbb, könnyebben archiválható stb ...
-
Fifi
őstag
válasz 4Grider #47747 üzenetére
Tiszta káosz ez az EQ átszerződés, legalábbis nálam.
Telefonos átszerződés volt még november 02. napján. Személyes ügyfélmenedzser ígérete: változatlan minden árak, mytelenor fiók, számlázás, szolgáltatások ...
Ezzel szemben:
- új telenor fiókot kellett létrehoznom mert eddig üzleti volt, most meg magánszemélyes kell
- még teljes havi számlám nincs, de már a tör haviból látszódott, hogy az adatmegosztónál az alábbi díjcsomagot állították be Hipernet Home+ M és Home+ M éjszakai adatcsomag mindezt havi nettó 6.933,-Ft-ért
- mytelenor fiókban szerződés nincs
- rendszeres hivásrészletező szolgáltatásom eltűntKérdeztem, hogy szerződést mikor látom a mytelenor fiókban, intézi visszahív ...
Persze többször hívtam, nem tud segíteni, ehhez már nincs jogosultsága ő mindent jól csinált ....1220-n készségesen segítettek, rendbe raktak mindent utána. Külön köszönet nekik!
Slusszpoén: 1220-on érdeklődtem szerződés miatt, miért nem látom? Ők sem értették. Utánanéznek. 2 nap múlva hívnak, hogy azért nincs, mert papír alapú szerződést kötöttem üzletben. Mondom hogyan? Távollévő felek között telefonos szerződés volt ... Ők azt nem tudják, de készséggel kipostáznak egy másolatot papír alapon.
Ráadás: Szerződés megjött postán. A lap tetején "Üzletben kötött szerződés", aláírásom persze nem lehetett rajta ... A megbeszélt 12 hó hűség helyett minden számon 24 hónap. Az adatmegosztónál a fent említett díjcsomag. "Ügyfélmanagerem" hívtam, hogy mi ez? Nyugodjak meg, minden rendben, ő látja a rendszerben, hogy a megbeszéltek szerint van minden és szerződéskötő hívásunk rögzítve volt, tehát nem lehet baj ...
December első hetében kíváncsi leszek az első teljes havi számlámra.
Ui: Arra a kérdésre még senki nem tudta a választ, hogy az utolsó EQ-s (10.26-tól 11.01-ig terjedő időszakra) vonatkozó számlámat hogyan kapom meg (mivel új mytelenor fiókot kellett létrehozni), mert nem szeretnék évek múlva ezért végrehajtóval vitatkozni.
A régi mytelenor fiók is megvan, de onnan az eddigi számláim és minden előfizetésem el is tűnt.True story.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz holderes #47758 üzenetére
Amióta átszerződtem telefonon EQ-t nem is hívtam. Az új ügyfélmenedzsert piszkáltam (akit inkább elfelejtek), illetve a 1220 segít, hisz intézhetek közvetlenül mindent a szolgáltatóval. Minek tegyek bele plusz egy karikát, hibalehetőséget az ügyintézésbe?
Több éve vagyok EQ-nál, az indulásnál is kicsit döcögősen ment, de ha minden a helyén, be lett állítva onnantól nem volt gond. Elég sok SIM-et vittem anno hozzájuk így a belépési díjam is egyedi elbírálás alatt volt.
Egy kicsit most melós, amíg rendbe rakatom, de a csomag _számomra_ a legjobb a piacon és most már a nevemre is került.
#47757 djozsef:
Hívd a 1220-t. Szerintem maguktól ezt nem rakják át.[ Szerkesztve ]
-
-
Fifi
őstag
válasz 4Grider #47764 üzenetére
Mint írtam a kikért szerződésmásolaton 2év a hűség - ez általam nincs aláírva, hisz telefonon szerződtem -, de a 1220 megerősített, hogy csak 1 év hűségem van és ott a rögzített telefonos szerződéskötés is, amiben az 1év hangzott el.
Igaz én is jobban örülnék, ha a papír alapú szerződésben is a valóság lenne ...[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
Ezt a letöltött és általad, valamint két tanúval aláírt dokumentumot csak fel kell tölteni a Credit Prime aláírása nélkül vagy előbb a Credit Primehoz is el kell küldeni?
1. Ha az aláírásuk nélkül kell feltölteni, az elég érdekes ...
2. Ha meg náluk van már általad aláírva, akkor miért nem ők továbbítják a Telenornak?[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
Felhívtam EQ-t, hogy hogyan is megy ez a doksi letöltős és telenor oldalán feltöltős szerződésátírás. Azt az információt kaptam, hogy általuk nem kell aláírni, csak az ügyfélnek kell aláírnia és így feltölteni.
Remélem Telenor szerint is jó lesz így, mert van pár idősebb ember, akit anno én vittem be EQ-ba, de még nem hívták őket telefonon csak SMS értesítést kaptak, hogy majd keresik őket és már hívogatnak, hogy most mi van ... náluk megpróbálkozom az átírás ezen módjával.
-
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
- Samsung Galaxy S24+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7470 - i5 6200U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Samsung Galax Tab A7 Lite 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A32 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen