Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -ZeeZee-

    senior tag

    válasz #51736960 #22471 üzenetére

    Egy kicsit off, de leírom.

    Pénteken számhordozás miatt voltam mindhárom szolgáltató ügyfélszolgálatán. A T-nél konkrét kiröhögtek, hogy hogy képzelem a számhordozást, 30 napig nem mozdítható tovább a szám. A telenornál nagyon készségesek voltak, de mivel a nagyon fiatal generáció volt szolgálatban (20-25 között fiatal, dekoratív hölgyek, akik ha végeztek az éppen aktuális ügyféllel, akkor a telefonjukat nyomkodták, majd miután végeztek a nyomkodással hívták a következő ügyfelet) egy kicsit ideges voltam. De nagyon segítőkészek voltak. A vodánál viszont majdnem szó szerint a s.ggemet is kinyalták. 3 számot hordoztunk, 1 ügyintéző volt, beszólt 2 másik dolgozónak, hogy jöjjenek, hogy az ügyfeleknek ne kelljen sokat várni. Tájékoztattak mindenről, szóval éreztem, hogy akarják, hogy náluk legyek. A T-nél konkrétan a "nehogy már nekem kelljen a te nymoroddal foglalkoznom" érzés jött át. Na ennyi lett volna..

Új hozzászólás Aktív témák