Új hozzászólás Aktív témák

  • mezzanine81

    csendes tag

    válasz cekkk #10153 üzenetére

    No. Még a 100 perchez hozzáfűzném, hogy szerintem nem szándékosan tájékoztatnak össze-vissza, hanem csak egyszerűen ostobák az ügyintézők és nagy szarkupac a rendszerük is.

    Velem például ugye az történt, hogy bementem augusztusban aláírni a 100 percet, mert nekem megfelelt. A telefonos ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy október 1-től fog élni, a papíron viszont az adott dátum szerepelt a kedvezmény életbelépésénél. Október 1-hez közeledve felvettem velük a kapcsolatot, hogy talán most már mégis ideje lenne aktiválni, ha a papír szerint az adott naptól kapom a 100 perces kedvezményt. Erre elkezdték, hogy a telefonbeszélgetést visszahallgatták és abban október 1-et mondanak és csak akkortól van ez és kész. Erre mondom, hogy de itt a szerződés a kezemben, én úgy gondolnám, hogy az számít, amit aláírunk, esetleg vegye már a fáradságot és olvassa el. Erre mondja nekem a nő, hogy nem is találja a rendszerben a szerződést... Úgyhogy felajánl egy egyszeri összeget kompenzációnak.
    Szóval ennyit a rendszerükről, sokszor azt se tudják, hogy mi a fenét írnak alá. Résen kell lenni és a körmükre nézni...

    Zárójelben jegyzem meg azt is, hogy korábban a ------ (vodás) flottánál voltam és amikor elhordoztam a számaimat a telenorhoz, akkor felhívtam őket és mondták, hogy 10000 forint kötbért ki kell fizetnem számonként. De nekem akkor az megérte, így végigcsináltam a hordozást. A 10000-ket viszont nem vágták rám... Most vagy ilyen szar a rendszerük és ezt elfelejtették... vagy csak simán mindenkinek azt mondják, hogy kötbér van és bíznak benne, hogy a user nem meri majd emiatt elvinni a számot. Simán el tudom képzelni az utóbbit.

Új hozzászólás Aktív témák