- Windows 11
- Mikrotik routerek
- Google Drive
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Shein, Temu: az EU-ban is megőrülnek ezekért
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
-
IT café
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.04.18.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gizmo94
veterán
Velünk ugyan nem csesztek ki (még) , de mégis azt mondom, tróger ez az összes.. Inkább ki kéne nyalni a seggét az ügyfeleknek, nem mindenáron lehúzni, de mindennel, ahogy csak lehet, minden ponton..
Mind, az összes itthoni szolgáltató megéri a pénzét, egyik sem jobb, mint a másik.. :S -
Sayuar
őstag
válasz sirkan13 #10160 üzenetére
Egyszerű parancssor, C++-ban megírom 2 perc alatt: azt kell csak megadni, hogy mi a prioritás, vagyis melyik opcióval kezdődik a hívás. Ha beállítják, hogy az egyenlegből, és ezután a percekből, akkor ha vodafonet hívsz, akkor nem a 100 percből kerül levonásra.
De ez már inkább akarat és érdek kérdése...
-
NorbiG2
tag
válasz Gizmo94 #10158 üzenetére
Mind a 3 tróger mobilszolgáltató nagyon el van zsidulva, és nagyon jól megírta anno itt Valaki, hogy nekik a hűséges ügyfél, az nem hűséges ügyfél, hanem egy balek.
Persze nem csak ez a 3 cég, hanem minden multi talicskázza a pénzt kifelé az országból.
Tudom, hogy a telenyomor is egy szar térerő szempontjából, kint közúton, meg autópályán állandóan megszakad.
Reklámozza magát mind 3, hogy milyen fasza a szolgáltatásuk, de ezért a pénzért amit itt kérnek tőlünk más országokhoz képest panasz mentes működést várhatnánk el, mint ahogy az úthálózatunkban mióta a teherfuvarozásban megy a viszonylati jegyek formájában a 10 milliárdok behajtása. Na, az is hová kerül? Bele az útalapba. Ja és ennek egy részéből finanszírozza vitya atyátok a rezsicsökkentést. Köszönjük vitya atya. -
nimfas
addikt
Na látom felpezsdült a topic... a mi életünk sem lett egyszerűbb, jött az előző hsz-emben említett vonat:
Ma felhívtam a jelenlegi Agnatus Kft-s Telenoros flottámat, előtte a III.kerületi Telenor boltot amit megjelöltek, hogy de oda muszáj lesz elmenni aláírni a szerződés bontást. (Siófokról) Szóval az említett Telenor bolt közölte, hogy elég egy lemondó nyilatkozat majd azzal bemegyek a helyi Telenorhoz és sínen vagyok, gondoltam én.... Még jó hogy tértivevényes levélben elküldtem a felmondási kérelmet....
Itt jött a feketeleves, "Kedves" ügyvezető közölte, hogy csak akkor engedi a számot hordozni ha flotta-flotta között lesz a hordozás, és nem flotta-feltöltős közt...
Ez azért nem jó, mert közben beszéltem a DPI flottával és ott közölték, hogy ott nem ők lesznek a szám tulaja hanem én, ergó mindenképp feltöltősre kell csinálni, és majd ők intézik a többit.
Felhívtam az Agnatust újra, ekkor újra 2x is elmondtam hogy a feltöltős megoldást választanám amit az ügyvezető által írt levél is említ, mert az a jó... ekkor közölték hogy "az nekik nem éri..." gyorsan javított, "az úgy nem megoldható..." mikor kérdeztem hogy miért nem, akkor hallgatás, közben hallottam a háttérben egy "akkor basszák meg..."-et, ekkor kértem a hölgyet, hogy adja már oda az ügyvezetőnek a telefont... hát majd visszahívnak inkább... na azóta is hívnak.
Nos aki elolvasta a kálváriámat... mit javasol? Uszítsam rájuk a Hírközlési Hivatalt? Elég ha megemlítem nekik?
Szerk:
Esetleg... legyek rendes és "Minőségbiztosítás okán" rögzítsem a telefonbeszélgetést? ;-) Telefonom tudja....[ Szerkesztve ]
-
nimfas
addikt
válasz nimfas #10167 üzenetére
Jah... a jelenlegi flottánál a flottától kapom a számlát és a csekket... csak hogy ne legyen olyan egyszerű.
Bár akkor sem értem, hogy miért változnak a távozás feltételei hetente... pont egy hete kaptam a választ e-mail-ben hogy 3eFt ha feltöltősként 7eFt ha előfizetősként dobbantunk....
hmmm.... -
mokus1
addikt
válasz harcosparej #10126 üzenetére
Egyébként pontos adatokat nem tudtok a rendőrségi flottával kapcsolatban?
-
wallace
tag
MOL flottás volnék és az ÁSZF változásra, adtak egy olyan "szuper" ajánlatot, hogy az eddig 11,2 HUF-os bruttó percdíjból (percalapon) lenne 15,68 HUF mp alapon, Most a lebeszélhetőséget hagyjuk, de szerintek ez így ok? Vagy hagyjam a picsába és lépjek át másik vodás flottába? (mondjuk ott is hasonló kaki van) Kicsit nagy a tanácstalanság a fejemben...
-
Sayuar
őstag
válasz nimfas #10167 üzenetére
Szerintem Te telefonon intézed a dolgokat. Mondjuk másképp nem is lehetne, mivel ezek a xar szolgáltatók (beleértve a bankokat is) egy nyomorult email megválaszolásával 3 hetet is megváratnak.
Szóval: amikor közlik, hogy így-meg úgy, akkor kérd meg őket, hogy ugyan legyenek szívesek és indokolják azt, hogy az ÁSZF melyik pontja alapján gondolják, hogy jogilag helyesen járnak el.
A végén kérd ki a hangfelvételt, és közöld velük, hogy továbbküldöd az NMHH-nak véleményezésre.Lesz majd kapkodás...meg "hát oké-oké...hogy szeretné a kedves ügyfél?!"
-
Sayuar
őstag
válasz wallace #10171 üzenetére
Egyszer régen olvastam (amikor a Pannon GSM áttért másodperc alapról perc alapra....ugye tetszik még emlékezni a praktikum pro/classic/privát csomagokra...) szóval egy cikket olvastam, hogy a váltás (a percdíjak változatlanul hagyása mellet is) 40%-os áremelést jelent. Ugyanis ennyivel kerül többe az, hogy ha pl. 1 perc 20 mp-ért 2 percet fizetsz.
de furcsa: pont ennyi a régi és az új percdíjad közti különbség...
-
zuglólakó
csendes tag
válasz nimfas #10167 üzenetére
Nem hazudtolják meg magukat, mondtam neked. Nem igazán értem a problémát. Az átírási díjat a Telenornak kell fizetni, nem nekik. A hordozni kívánt számokat a kft-től kaptad, vagy bevitted a cégbe a saját számaid? A kft.-nek csak akkor kell fizetned, ha el akarok vinni a tőlük kapott a számokat, ez benne van a szerződésben. Viszont ha a saját számaiddal léptél a flottába, azt köteles vagy a szerződés megszűnésekor elvinni, és azért persze a kft.-nek nem kell fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
Sayuar
őstag
Volt már más EU-s országban is voda előfizum: érdekes módon ott működött a dolog. Vagyis kaptam az előfizumban 100 percet belföldi hívásra és 500 percet vodára (loiality program). És első opciónak az 500 perc volt beállítva.
3 parancssor, 4 klikk .
és akarat....ez a legfontosabb
[ Szerkesztve ]
-
nimfas
addikt
válasz Sayuar #10172 üzenetére
"Szóval: amikor közlik, hogy így-meg úgy, akkor kérd meg őket, hogy ugyan legyenek szívesek és indokolják azt, hogy az ÁSZF melyik pontja alapján gondolják, hogy jogilag helyesen járnak el.
A végén kérd ki a hangfelvételt, és közöld velük, hogy továbbküldöd az NMHH-nak véleményezésre.
Lesz majd kapkodás...meg "hát oké-oké...hogy szeretné a kedves ügyfél?!" "Ezt holnap kipróbálom...
(#10178) zuglólakó: a számokat én vittem be a Kft-be... már 10-en éve ez a számom.. és a többi 3 embernek is.... "Viszont ha a saját számaiddal léptél a flottába, azt köteles vagy a szerződés megszűnésekor elvinni, és azért persze a kft.-nek nem kell fizetni." Erről van valami utalás a szerződésben??
(#10182) LEGIOX: mit kérjek írásban?
Úgy nézem a holnap délelőtti programom is meglesz
-
zuglólakó
csendes tag
válasz nimfas #10185 üzenetére
A szerződésben benne kell lennie, át kéne olvasnod, valamint a weboldalukon az ASZF is tartalmazza, javaslom azt is nézd át. Az én szerződésemben konkrétan le volt írva, biztos, hogy ez régebben is így volt. Ahhoz meg nincs közük, hogy feltöltő kártyás vagy előfizetéses leszel. Erről majd a Telenor üzletben kell nyilatkoznod, mikor bemész szerződést kötni. Mindjárt megnézem neked az ASZF-t a honlapjukon, emlékszem, hogy ott is rögzítve van.
-
nimfas
addikt
válasz zuglólakó #10186 üzenetére
Azt megköszönném.. esetleg privátban egy linket küldhetnél...
Közben ezt találtam egy "szerződés tervezet"-ben :
23. Számhordozás esetén , a Szerződés lejárta után a hozott telefonszámot az előfizető köteles elvinni .
Kivétel: Ha új Előfizetői Szerződést köt az ………………………….vel..
24. Az előfizető igény tart a szerződés lejárata után a flotta számra , abban esetben hordozhatja el , hogy bruttó 10.000.-
forint azaz tízezer forint lemondási díjat fizet sim kártyánként …………………………….nek .
Ezt úgy értelmeztem akkor kell a 10eFt ha igényeltem új számot... de rám a 23. vonatkozik....
-
LEGIOX
tag
válasz nimfas #10185 üzenetére
Amit szóban közöltek veled !
"Kedves ügyvezető közölte, hogy csak akkor engedi a számot hordozni ha flotta-flotta között lesz a hordozás, és nem flotta-feltöltős közt.....ekkor közölték hogy "az nekik nem éri..." gyorsan javított, "az úgy nem megoldható..." mikor kérdeztem hogy miért nem, akkor hallgatás, közben hallottam a háttérben egy "akkor basszák meg..."-et, ekkor kértem a hölgyet, hogy adja már oda az ügyvezetőnek a telefont... hát majd visszahívnak inkább"
[ Szerkesztve ]
-
zuglólakó
csendes tag
válasz nimfas #10185 üzenetére
ÁSZF
VI. Az előfizetői jogviszony megszűnésének esetei
.2. Számhordozás esetén a jogviszony megszűnésekor Előfizető a hordozott számot megtartja, a SIM kártyát Szolgáltató számára nem adja át, annak átvételére Szolgáltató nem kötelezhető. Amennyiben a jogviszony megszűnését követően Előfizető a Szolgáltató által kiadott telefonszámra és SIM kártyára igényt tart, úgy a Tarifa táblázatban meghatározott összegű díjat köteles megfizetni Szolgáltató részére telefonszámonként. -
-
zuglólakó
csendes tag
válasz zuglólakó #10190 üzenetére
És ez is benne van...
5. Amennyiben Előfizető a Szolgáltatónak bármely nyilatkozatát nem tartja kielégítőnek, az esetleges bírósági jogérvényesítésen kívül az alábbi fórumokhoz fordulhat:
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
Cím: 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.
Levelezési cím: 1525 Budapest Pf. 75.
Telefon: (+36 1) 457 7100
Fax: (+36 1) 356 5520
E-mail: info@nmhh.hu
Honlap: www.nmhh.hu
(szolgáltatás minőségére, a díjszámításra, valamint a hibák elhárítására vonatkozó Szolgáltatói nyilatkozat el nem fogadása esetén)Gazdasági Versenyhivatal
1054 Budapest, Alkotmány u. 5.
Levélcím: 1245 Budapest 5. Pf.1036
Telefon: (1) 472-8900; Fax: (1) 472-8905
(fogyasztó megtévesztése esetén)Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi felügyelőségei
http://www.nfh.hu/informaciok/elerheto/teruleti
(fogyasztók minőségi kifogásaival és panaszaival kapcsolatos ügyek) -
mezzanine81
csendes tag
No. Még a 100 perchez hozzáfűzném, hogy szerintem nem szándékosan tájékoztatnak össze-vissza, hanem csak egyszerűen ostobák az ügyintézők és nagy szarkupac a rendszerük is.
Velem például ugye az történt, hogy bementem augusztusban aláírni a 100 percet, mert nekem megfelelt. A telefonos ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy október 1-től fog élni, a papíron viszont az adott dátum szerepelt a kedvezmény életbelépésénél. Október 1-hez közeledve felvettem velük a kapcsolatot, hogy talán most már mégis ideje lenne aktiválni, ha a papír szerint az adott naptól kapom a 100 perces kedvezményt. Erre elkezdték, hogy a telefonbeszélgetést visszahallgatták és abban október 1-et mondanak és csak akkortól van ez és kész. Erre mondom, hogy de itt a szerződés a kezemben, én úgy gondolnám, hogy az számít, amit aláírunk, esetleg vegye már a fáradságot és olvassa el. Erre mondja nekem a nő, hogy nem is találja a rendszerben a szerződést... Úgyhogy felajánl egy egyszeri összeget kompenzációnak.
Szóval ennyit a rendszerükről, sokszor azt se tudják, hogy mi a fenét írnak alá. Résen kell lenni és a körmükre nézni...Zárójelben jegyzem meg azt is, hogy korábban a ------ (vodás) flottánál voltam és amikor elhordoztam a számaimat a telenorhoz, akkor felhívtam őket és mondták, hogy 10000 forint kötbért ki kell fizetnem számonként. De nekem akkor az megérte, így végigcsináltam a hordozást. A 10000-ket viszont nem vágták rám... Most vagy ilyen szar a rendszerük és ezt elfelejtették... vagy csak simán mindenkinek azt mondják, hogy kötbér van és bíznak benne, hogy a user nem meri majd emiatt elvinni a számot. Simán el tudom képzelni az utóbbit.
-
Zeki
nagyúr
válasz mezzanine81 #10196 üzenetére
Szerintem mindkettő.
Szar a rendszerük, illetve ott is sokan beleszarnak a dolgokba. -
mezzanine81
csendes tag
Tegnap már feltettem a kérdést, de még nem láttam választ.
Aki elfogadta a 100 percet, annak az látszik a voda online felületen? Mert nekem még semmi...
(Másik kérdés, hogy tényleg másodperc alapon fogy? Ez fontos lenne és ebben nem bízom bennük.) -
sirkan13
aktív tag
válasz mezzanine81 #10198 üzenetére
Igen látszik.Nekem a ma 13óra valamikori frissítés alapján még 183percem van!!Tegnap elött meg 95-volt.Ja és s havidíjból is ment hálón kívűl.Akkor nem értem most őket de holnap hívnak hogy mi az ajánlatuk.Mert jelenleg sorozatos szerződís szegés miatt balhézom velük.
[ Szerkesztve ]
-
harcosparej
tag
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!