- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz devast #18387 üzenetére
Pontosan, első 500km-en ne tekerd rá sohasem nyélgázon, és ne is fékezz erőseket, utánna fogod érezni hogy lassacskán megjön az ereje, olyan 700-1000 futott km után már jó lesz, fojtások eltávolítása után pedg elég erős hogy tartsa a forgalom ritmusát. Képeket természetesen várom/várjuk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz devast #18387 üzenetére
Az előzőlhöz írnám, hogy mindenféle karbiállítgatást csakis üzemmeleg motornál szabad végezni. Ha úgy nem fullad, akkor egész egyszerűen hideg a motor.
A bejáratáshoz hozzátenném, hogy eddig 3 léghűtéses frissenfúrt vashengernél szartam bele, és semmi nem történt. Egy nem kihegyezett 4 T blokknál amúgy sem tudod megcsinálni, hogy bejárasd. Az pörög úgy ahogy pörög. Egyébként ha már a klasszik bejáratásnál tartunk. Azt pont úgy kellene, hogy teljes fordulatszámtartományban kell, csak üvegelés után hagyni kell hűlni, és nem rányitni. Tehát a szimpla óvatoskodás egyenlő a rossz bejáratással, mivel nagy fordszámokon a dugattyú és a gyűrű is feljebb tud menni a hengerben, ha az óvatos, ritkább üvegelés elmarad akkor lesz egy "lépcső" a hengerben ami teljesítményvesztést tud okozni.
Fojtás kivétele után mehet ami belefér, ennyi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen