Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stufen2

    tag

    válasz szabee3 #11357 üzenetére

    nem az a lényeg hogy egyféle legyen mert nekem is Malossi MHR van keverve stage 6tal, hanem az hogy sport hengerhez sport cuccokat vegyünk a midracehoz midracecuccokat a high endhez high endet.Mert nem véletlenül vannak ezek a kategóriák. a te hengeredhez a 17.5 es, nem gond a 19 sem meg akár a 28 sem csak a 17,5essel könnyebb befúvókázni, élesebbre lehet venni a motor karakterisztikáját és harapósabbak lennének vele a gázreakciók, a 19 essel meg lehet alá kéne fúvókázni aminél lehet lenne egy kis túldúsulás az meg kellemetlen(jelenleg nálam van de nekem meg kell etetnem). Malossi MHR Overrange V2005 - a lehető legkeménybb varió csak high end hengerekhez használják mert azokban van akkora erő, hogy kihajtsa 16-17 ló alatt feles, nehéz görgőkkel van, tulméretes tárcsával, szíjjal, ki kell marni a varióból az illesztéseket ki kell venni az önindítót hogy beférjen, kitépi a gyári átétet és a gyári hajtóműdeklit ha nem cseréled ki mindkettőt. Csak magas fordulaton dolgozik jól, tehát nálam pl a kuplung nyitási fordulat kb 8000 fordulaton, akkor kezd megmozdulni a motor. Itt adnak egy hátsó szíjvezető tárcsát is ami meredekebb vonalú így még erősebben tol a motor alulról(de ugye nagyobb erő is kell hozzá) és a kontraszt rugó 120%os!, egyszóval ku.va nagy erő kell egy ilyen varióhoz. meg hát az ára is 75-85 között mozog, meg érdemes hozzá venni hűtött harangot meg hütött deklit mert nálam még ezekkel is kú.vára melegszik, nem mellesleg 800 km alatt elkopott a görgő és a szíjamat is eltépte(nem tom mennyit mentem volna vele ha nem overrangem van:D) ez egy nagy erőt és kúrva magas fordulatot igénylő varió kimondottan verseny célra (az én motorom kb 8000en indul és 12850ig forog le)

    [ Szerkesztve ]

    Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.

Új hozzászólás Aktív témák