-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz enginev3.0 #66563 üzenetére
Be fog állni a henger! Nem tud annyi üzemanyagot szállítani neki, ami megfelelő lenne a belső hűtésnek. Még ha a legnagyobb főfúvókát rakja bele akkor sem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz enginev3.0 #66563 üzenetére
Egyébként ilyen szintű konfigurációknál már nem lehet játszadozni, csak akkor szabad összerakni őket amikor már megvan minden. Nem úgy működik, hogy összerakjuk és minden hónapban veszünk hozzá valamit.
Gondolj bele, sok robogó (pl Aprilia SR stb) eleve gyárilag 17,5-ös karbival van szerelve az 50-es hengerhez. Akkor szerinted egy olyan hengernél ami 20 környéki lóerőt is leadhat, és 14-15 ezret pörög mire lesz elég az a karbi? Ti tudjátok.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz mumtaz #66594 üzenetére
Totál elbeszéltek egymás mellett.
(#66587) forandor Te léghűtéses robogóhoz való nagyobb lapátokkal rendelkező ventilátorról beszélsz, de neki vízhűtéses a robogója. Neki a hűtő elé kéne egy kapcsolható ventilátor amikor a melegben egy helyben áll, és nem éri a hűtőt semmi menetszél.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz mumtaz #66613 üzenetére
Sok esetben a gyári hátsó tárcsa idővel deformálóik, persze ez nem törvényszerű. Viszont az utólag vásárolt olcsó hátsó tárcsák (6-8-10 ezer) mindegyike egy kalap sz@rt sem ér. Szinte kivétel nélkül mindegyik üt, valahol valamilyen tojás van be és ezt baromira megérezni menet közben. Ha esetleg a gyári tárcsa deformálódott annál természetesen ugyanez a helyzet. Gyári alternatívának a Top-nak a tárcsáját tudom egyedül jó szívvel ajánlani. Sajnos az ára kb a háromszorosa mint egy olcsónak (átlag kb 25 ezer), viszont nagyon minőségi munka, tutira nem üt sehol. Ami undorító még a gagyikba, hogy találkoztam már olyannal is (Teknix, ami annyira nem is gagyi, 9-10 ezer volt a tárcsa), hogy nem nyitott ki annyira mint egy gyári, tehát alapból csökkent a motor végsebessége.
A gumigyűrű használ valamit, de ha "beteg" a tárcsa mint amit feljebb írtam, akkor sok javulást ne várj."Inkább az lenne a kérdés, hogy át lehetne-e hangolni a gianellit a gyári karakterisztikájára."
Kb ki van zárva. Miért nem veszel akkor egy gyárit hozzá?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz mumtaz #66617 üzenetére
Utángyártott sincs hozzá?
Én sokáig óckodtam az utángyártott csövektől, de egyszer egy 34-es honda dio-ra bekockáztattam egyet és kellemes csalódás volt. Tajvani gyártmány, és az égvilágon semmi kivetnivalót nem találtam benne. A felfogatás meg minden hajszálra megegyezett a gyáriéval, nem kellett faragni. Ez kb 4 éve volt és a mai napig tökéletes. Majdnem napi használatban van a robogó (ismerősnek adtam el).--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz csabi94 #66654 üzenetére
Így a kép alapján szerintem rohadt jól világít. A legtöbb gyári világítást simán veri.
Ha belövöd a magasságot akkor nem köthet beléd a rendőr. A magyar jogszabályok értelmében a segédmotor nem számít gépjárműnek, műszaki vizsgára sincs kötelezve, ezért ha a közlekedés biztonságot nem fenyegeti, akkor olyan módosításokat hajthatsz végre rajta amilyet akarsz.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz blade888 #66671 üzenetére
Csak egy tipp:
Ez egy állóhengeres minarellinek a rajza, de jelen esetben tök mindegy (azért linkeltem ezt, mert a fekvőhengeresé homályosabb volt). A főtengely szimerinng előtt az a kis "csapszeg alakú távtartó" (az ábrán 49070 számú) a helyén van? Másra így hirtelen nem tudok gondolni, hogy nincs előttem a motor.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz huniross #66702 üzenetére
Itt nincs forgalmi és nincs rendszám (ha lenne akkor valóban szükség lenne rá), ezért nem vagy köteles bemutatni semmit sem.. Megmondod, hogy nem akarod használni a motort vagy, hogy szétbontod. Ennyi. Legutóbb is csak azért kérték tőled az adásvételit, mert általában tulajváltás miatt szoktak beszüntetni egy biztosítást. Semmi papírt nem kell adnod.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz csongi #66713 üzenetére
"Attol mert valtos kis motoron ulsz, sok mindent nem fogsz begyakorolni."
Már hogy a fenébe ne gyakorolná be?!
Legalább benne lesznek már a kezében és a lábában a mozdulatok. A későbbiekben már nem kell erre figyelnie csak a motor súlyát kell "tiszteletben" tartania stb. Pl ha egyszer megtanulsz váltós személyautót vezetni, akkor simán elvezetsz egy kamiont is. Igaz, nem kell vele parkolnod és tolatgatnod gyakorlat nélkül, de elvezeted."Van nagymotorbol robogo is"
Azok nem motorok.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz jilian #66715 üzenetére
Van egy kis ellentmondás abban amit írtál:
"amikor már kicsit bemelegszik, semmi különös, csak gyengébbnek érződik""Esetleg valami beállítási gubanc.... mert a paripa amúgy megy mint a golyó"
Most akkor bemelegedve jól megy vagy nem? Ha igen, akkor szerintem csak az automata szívató nem működig rendesen, nincs semmilyen komoly baja.
Egyébként szerintem is inkább olajos lehet a lészűrőd, az meg teljesen normális dolog.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Gyári motorban nem kell görgőket cserélni még a fojtások eltávolítása után sem. El kell távolítani a vakcsövet a kipufogóról, és a variátorból a sebességkorlátozó gyűrűt ha van benne. Azt nem tudom, hogy ebbe a típusba korlátozott cdi lenne-e gyárilag.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #66780 üzenetére
Egyébként a tisztességes szerelők le is beszélik az embert a 2T befecskendezős robogókról. Egyedül a hondának van megbízható befecskendezős 2T robogója, mondjuk jóval egyszerűbb is mint a többi, nincs túlbonyolítva.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Tegla80 #66787 üzenetére
Biztos, hogy teljesen ugyanaz a szíj? Csökkenhet a végsebesség ha keskenyebb, vagy akkor is ha rövidebb a szíj. Múltkor pont erről regéltem, hogy milliméterek is számítanak a szíjhosszúságban. Viszont ugyanazon a típusú szíjon belül nem szokott lenni semmi eltérés, legalább is én még nem tapasztaltam ilyet, ezért is kérdezem, hogy biztos, hogy ugyanaz a szíj került bele?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Geresics #66802 üzenetére
Azért nem intenek, mert sokaknak közülük nem azt jelenti az egész mint általában a nagymotorosoknak. Csak egy sima közlekedési eszköz a számukra.
Én bevallom őszintén, hogy én sem tartozom a nagy integetők közé, és egyesek számára lehet, hogy furán hangzik, de különösen igaz rám ez ha nagymotorozok. Én nem "kirándulni" járok motorral, hanem általában elég kemény tempót szeretek menni, és hát a tököm integet olyankor.
Unokaöcsém tavaly vizsgázott korlátlanból és mesélte, hogy volt nem egy olyan féleszű, aki képes volt a tanulómotornak integetni. Pedig hát igen csak kitűnnek a többi motoros közül. Mit gondolt, hogy visszafog majd integetni neki úgy, hogy mögötte az oktató aki amúgy is mindenért leb@ssza?[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Videóban elkezdi a gyerek "robogósok, nyugodtan intsetek a motorosoknak, legfeljebb nem intenek vissza" Csodálkozik, hogy nem akarnak integetni?
Mit kell ebből nagy ügyet csinálni, valaki szeret kalimpálni valaki meg nem.
Én pl kamionozok és mi sem szoktunk inteni egymásnak pedig (sokan nem tudják) köztünk is van nem kicsi összetartás, pláne ha baj van az úton. Tapasztalat.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz mumtaz #66808 üzenetére
"Láthatóan széttuningolt robogósok, akik pólóban és rövidgatyában ülnek a petárdahangú rotyogójukon úgy, mintha krosszmotoron ülnének akkor sem intenek, ha lámpánál mellettük állsz. Olyankor inkább ránéznek a tiédre, majd kicsit rádőlnek a kormányra és lámpaváltásnál megmutatják, milyet gyorsul a gépük."
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
+1
Egyébként nálam is ez a kombó vált be: 1,6-1,8.
Sőt, valamikor az elsőbe inkább 1,5. Volt, hogy még 1,6-nál sem akart rendesen bemelegedni az első. Az ilyen farnehéz, könnyű elejű sz@roknál mint a robogók minél kevesebbet előre, fékezést leszámítva nagy súly nincsen rajta.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Mielőtt tovább olvastam volna ugyanezt mondtam volna én is.
(#66838) dtsdexter
-Hibás olajadagoló
Az hol van benne?
(#66844) dtsdexter
meg persze nem kevés hő formájában
Ez alatt pontosan mit értesz?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz dtsdexter #66848 üzenetére
Az oktánszám a benzin kompresszió tűréségére és az öngyulladására vonatkozó vonatkozó szám. Valóban később gyullad be, de ez a hőérték akkor is megtalálható az égéstérben ha alacsonyabb oktánszámú üzemanyagot használsz. Hogy ettől növekedne-e a hőmérséklet....hát nem tudom
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Dezit1 #66854 üzenetére
Az a baj, hogy itt annyi sebből vérezhet az egész a leírásod alapján, hogy nem lehet pontosan megmondani.
Az, hogy kevés a szűrőben a benya, akkor az egyértelmű üzemanyag probléma. Viszont a puffogó motor meg az a gyújtáshibára utal. Amit leírtál az egy komplex hibalista, mind az üzemanyagellátásban, mind pedig a gyújtásnál is lehetne keresni a hibát.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz lelkes73 #66874 üzenetére
A szíj elméletileg még biztos, hogy jó, a görgőket meg ajánlatos azért néha ellenőrizni. Valamikor furán, és érthetetlenül hamar kopnak el, bár nem hiszem, hogy bajuk lenne. Én szétszedném azért a teljes meghajtást és átnézném, hogy minden rendben van-e. A leírásod alapján gondolom nem karburációs problémád van? Nem fulladozik stb amikor el akarsz indulni? Ha nem, akkor a meghajtásban kell keresni a hibát.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz lelkes73 #66876 üzenetére
A hátsó vario is a meghajtás része. Minden ami a dekli mögött van.
Amikor emelkedőnek mész valamiért nincs a megfelelő áttételen a motor, ez biztos. Ehhez akár köze lehet a hátsó varionak is.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz martin0094 #66904 üzenetére
Benzinben szegény keverék.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz martin0094 #66921 üzenetére
Papírforma szerint azt mondanám, hogy nagyobb főfúvóka kell, de látom amit már írtál, hogy 12-es karbiban van 98-as, úgy hogy nem tudom, hogy mit mondjak. Hülyeséget meg nem akarok.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Narancs #66930 üzenetére
Nem egyenletes a gyorsulásod, "lyukak" vannak benne. Kopott szíj, túl gyenge kontrasztrugó, rossz ékszíjhézagolás, ezek közül bármelyiknek a hibája eredményezheti a fordulatszámesést különböző helyeken (sebesség) is.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Autós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- sziku69: Szólánc.
- GoPro Topic
- Toyota topik
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra