- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Router gondok
- VMware
- Videó stream letöltése
- DIGI kábel TV
- Kína miatt izzad a német robotipar
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Windows 11
- Facebook és Messenger
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
freelanced #65624 üzenetére
Jó választás a Simson, de már ezekért is elég szép pénzt kérnek, legalább is a jobbakért. Ami a nagy hátrány ezeknél a volt szoci motoroknál, hogy az utángyártott alkatrészek minősége amiket lehet hozzájuk kapni az sajnos egy sapka sz@r. De itt legalább valóban egy rendes motorról beszélhetünk (van váltó és kuplung).
Mire vagy egyébként konkrétan kíváncsi?--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
freelanced #65626 üzenetére
Persze van. Ha van rá 200ezred akkor szerintem már ne Simsonba gondolkodjál. Majd dobok 1-2 linket.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
válasz
freelanced #65633 üzenetére
Reálisak azok a dolgok, hogy állandóan szerelgetheted ha tele van utángyártott alkatrészekkel. És itt nem csak a motorikus dolgokra kell gondolni, hanem olyan egyszerű valamikre mint pl a fék vagy gázbowden. Katasztrófa a minőség.
Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy milyen stílusú motort is akarsz? Amit előttem is említettek, pl egy enduro jó választás lenne. Pl egy Yamaha DT.Üszök Nem kell neki robogó, rendesen akar motorozni. Kuplungolni és váltani is szeretne.
Sokan nem szeretik a robogókat.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
-
válasz
forandor #65654 üzenetére
Én nem értek ilyennek a megépítéséhez. Van komolyabb töltőm is amivel mindent lehet tölteni. Mindent be lehet állítani rajta, töltési karakterisztikát is teljesen egyénire lehet szabni, a különböző akkuknak a programját el lehet menteni benne.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
forandor #65657 üzenetére
Igen, nem volt olcsó darab.
Régebben modelleztem egy darabig, azokhoz meg egy ImaxB6-ot használtam. Az is elég nagy tudású, és ahhoz képest szerintem nem is olyan drága. Meg is tartottam, bár már nincs modellem. Másra is lehet használni.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Ha veszel legalább egy olyan töltőt mint amiről beraktam képet akkor az tökéletes lesz, nem kell figyelni. A töltési ciklus végén már csak egészen kis áramot ad az akkunak (csepptöltés) a végén pedig leáll magától, nem kell kihúzni. Csak akkor kapcsol vissza ha ha valamennyi merülést érzékel. Egy munka akkut pl akár a nap 24 órájában is rajta lehet hagyni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
-
-
válasz
dugynok #65689 üzenetére
Nem is mondta, hogy a hópihe a csepptöltést jelenti.
Bár lehet, hogy valóban nem tudta, hogy a csepptöltés automatikus.
Amúgy tudod, hogy mi a hópihe jelölés? Az egy "téli töltésmódot" jelent rajta, amikor az akkuk jobban igénybe vannak véve. Ha arra van állítva, akkor a hidegre való tekintettel egy kicsit tovább tölti az akkut a megszokottnál. Nem sokkal, csak minimálisan.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
dugynok #65698 üzenetére
"Nálam az xs töltőnél a hópihére 6V töltést ír."
Na azt megnézném, mert az baromira nem így van. Én is kaptam leírást hozzá és semmi ilyesmiről nincs szó. De ha nem kaptam volna az sem lenne gond mert tök egyértelmű.
A hópihe jelzésnél azt csinálja amit én mondtam. Azt meg, hogy 6 voltal vagy 12 voltal tölt-e azt te nem tudod befolyásolni, mert azt a töltő automatikusan érzékeli. Egyébként egy sz@rrá merült 12 voltos akkura akár azt is hiheti, hogy 6 voltos (a leírás is írja), de egy annyira lemerült akkunál már tökmindegy.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
válasz
dtsdexter #65711 üzenetére
A biztosító csak az vázszámmal foglalkozik, van olyan biztosításom ahol nincs is bejegyezve a motorszám. Viccen kívül. Azt mondta a biztosítós nő, hogy segédmotornál nekik csak a vázszámmal kell foglalkozniuk. Röhej. Volt olyan, hogy amikor a gyártási évet kérdezte azt mondta, hogy valami kb évszám is elég, a motor súlyánál szintén.
Én nem foglalkoznék a motorszámmal a rendőrök miatt sem, mivel nincs forgalmi így minden jogom megvan ahhoz, hogy egy másik motort tegyek bele a vázba. Jelenleg semmi törvény nem tiltja ezt. Amúgy is ha egy rendőr már a motorszámot keresi akkor az már rég rossz. A vázszámot szokták ők is nézni, mert a biztosítós csekken is csak az van rajta.
Amúgy mennyibe került neked ez az új blokköntvény?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
-
-
-
Erre akartam kilyukadni. Az első két pont az rendben van, de szerintem egy "mezei" karburátoros robogón nincs olyan, hogy 3-ik lehetőség. Ha jó az akku és jó a gyújtáskapcsoló is akkor szerintem nem szedheti semmi le az áramot. Nincs semmi bonyolult elektronikai szerkezet benne mint egy komolyabb motornál vagy autónál. De lehet, hogy tévedek, ez csak az én véleményem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
Nekem a nagymocim jelenleg szerviz alatt van, robogózni meg nem volt kedvem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
dtsdexter #65752 üzenetére
Az, hogy lassan jön vissza a berúgókar az nem attól van, hogy valami komolyabb probléma lenne. Szinte biztos vagyok benne, hogy egyszerűen csak száraz az oldaldeklinél a berúgókarnak a szerkezete. Én is sokszor tapasztaltam ezt. Egyszerűen olyan száraz és ezáltal szorul,hogy a rugó nem, vagy csak lassan képes a kart visszahúzni. Az már más kérdés, hogy ez a jelenség egy mosástól hogyan jöhetett elő.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
-
Lehet, hogy egy karbi tisztítás is elég lenne. Vagy a mosásnál, vagy pedig a tankolásnál is belekerülhetett valami. Ez csak elmélet, akár más baja is lehet, de ha ezek után történt közvetlen a dolog amit elmondtál akkor jó eséllyel ez lehet.
De mindegy, mert még ha ilyen kis baja is van akkor is szerelőhöz kell vinned sajnos, ha ne értesz hozzá.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"A Conti twist-et ingyen se vedd"
Azért kíváncsi lennék, hogy akik ennyire ellene vannak ennek a guminak azok vajon mind ki is próbálták-e?
Ezt most nem csak neked írtam hanem csak úgy általánosságban kérdezem, mert mindenki használhatatlannak mondja ezt a gumit. Azt nem vonhatom kétségbe, hogy esetleg a 250-500-as robogókon valóban rosszul teljesít, mert bár nagymotorom mindig is volt, de nagyrobogóm sohasem. Egy robogónak baromi sz@r súlyelosztása van egy "normál" motorhoz képest, ezért azt elképzelhetőnek tartom, hogy egy nagy batár robogón rosszul viselkedik ez az abroncs.
Én tavaly próbáltam ki legelőször ezt a gumit már csak azért is, mert feszt szidja mindenki. Nos elmondhatom, hogy egy ötvenes (70) méretű robogón használva én semmi különösebb kivetnivalót nem találtam ebben az abroncsban.Nem azt mondom, hogy ez lenne a legjobb gumi amit robogón valaha használtam, de konkrétan nekem semmi bajom nem volt benne. És igen, vizes úton is teszteltem, ráadásul szerpentinen fel és le.
Egyébként ha bizonyítottan olyan életveszélyes lenne mint amilyennek titulálják akkor már rég nem is árulhatnák.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Azért mondom, hogy lehet, hogy egy nagytestű farnehéz robogón nem úgy muzsikál ahogy kéne, de én 50-es robogón abszolút nem tartom rosszabbnak az átlagnál.
Egyébként pont most néztem meg, hogy a cég egészen nagy képekre is gyártja ezt a gumit, ha annyira rossz lenne akkor nem hiszem, hogy meg mernék tenni ezt.szerk: Annyira olcsónak azért nem nevezném, de ha olcsó is, akkor az a többi gyártónak valószínű, hogy nem is tetszik igazán.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
Atomgeszi #65844 üzenetére
Ha a menetteljesítményre gondolsz akkor az is marad. Cserébe alacsony fogyasztás és kimész vele a világból.
szerk: Ha most veszel 125-ös Agility-t akkor csak papírosat vegyél. Most már nagyon rajta vannak a rendőrök ezeken a dolgokon.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
válasz
nyogo83 #65860 üzenetére
Én Esztergomi vagyok és nagyon flottul mennek a dolgok erre fele a mai napig. Leesett állal olvasom sokszor amiket a jogsi topicban szoktak írnak.
Nekem a buszt leszámítva már megvan minden, de az unokaöcsém pl tavaly rakta az A korlátlant. Kb 2,5 hónap alatt megvolt neki az egész. Azt mondta, hogy még egy héttel hamarább is meglehetett volna.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini PC
- Automata kávégépek
- Kompakt vízhűtés
- Óra topik
- Programajánló: idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Router gondok
- Androidos tablet topic
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron