- Google Drive
- DIGI kábel TV
- Aliexpress tapasztalatok
- Crypto Trade
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- Microsoft Outlook topic
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 10
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
Oppá gángám sztájl tádádádádádá (hallgatható verzió, hátha valaki nem ismeri )
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz wolfnet #38003 üzenetére
2T 50-esem 4-4,5L/100km városban. Az alá nem nagyon tudom bevinni, igaz, hogy Budapesten nem akarom a forgalmat feltartani. Hosszú távon 45-55km/h szinte állandó sebességnél: 2,7L/100km Annyira sokat nem tudok a kezemen spórolni, 1-2dl-t. Akkor meg már gooo
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #38008 üzenetére
Nekem is van Hondám... Én is akarok üzemanyagot termelni
wolfnet:
Múlt héten gurulok védett, egyirányú úton. Jön egy kereszteződés, lassítok, jön egy kocsi, iszonyat lendülettel... Mondom ok, megállok. Ő is megállt, de nem mertem kimenni elé... Inkább kiengedtem. Erre egy öreg járókelő nyugdíjas f.sz elkezd üvölteni velem a járdáról, hogy nekem van elsőbbségem, menjek már... Azt hittem megütöm (de van rendszám a bérelt robogón )[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz korpicschess #38012 üzenetére
Épp ez az... 20 évesen nem akarom, hogy a stop táblát tegyék a síromra, így inkább fékeztem.. Erre a tata nagyon durva stílusban kezdett el üvölteni velem az utcán, majd amikor visszapofáztam, még neki állt feljebb, hogy kussoljak, és haladjak tovább (megjegyezném, hogy senki nem jött mögöttem, lényegében csak én és a Toyotás voltunk a kereszteződés környékén, tehát senkit nem hátráltattam).
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz korpicschess #38016 üzenetére
Hova tűntek a többiek? Eléggé csendes a totyik
Én a bringásokat jobban utálom... Piroson át, zebrára kiteker eléd, egyik pillanatban még sehol sincs... Főleg alsó rakparton a Tímár utcai kanyarnál... Már 2-3x csikorgó kerekekkel álltam meg, pedig figyelek. De jön vagy 40-nel, és nem érdekli semmi... Gyalogosoktól meg akkor kapok agyfaszt, amikor kocsik közt futkároznak át... Persze én meg mennék előre szabályosan...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
A motor így a 110kg-os sulyommal 3/L fogyasztás mellett 80-90 Km/h utazó sebességre képes.
Érdekes...
Gondolom 3L/100km akart lenni, bár lehet, hogy itt a trükk... 3km/L[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Mi ez a nagy csend, srácok?
Megtörném... Lassan viszem vissza a SYM-et, jön a Tact... Remélem beindul, pár nap állás után füstöl, mint az állat, és vagy 10 rugás kell neki... Azt hiszem ideje, hogy vegyek bele önindítót...www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
De, benne van a házirendbe, hogy 50ccm fölöttit tilos. Szóval alatta lehet
Digit XT: Igen, de túrázásnál kevés volt a 110 vég... Előzni... Nagyon fel kellett készülni. Haverom 2T NSR-je 140-et viszi, és 90-ről még "ugrik". Szóval valami hasonló már biztonságosabb lenne hazajárni.
Egyébként... Visszavittem a SYM-et
De egy új bukósisakkal jöttem el, hirtelen felindulásból. Kappa KV4 Jade gyönyörű fehér színben, nagyon-nagyon extra akciós áron Itt 37000. Én nem mondom mennyiért vettem, mert megöltök. De még van pár a srácnál Telfonszámot adok PÜ-ben
Ja beépített napszemüveggel[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz SirKero #38108 üzenetére
elég sok alkatrész van hozzájuk... Ahol béreltem, ott tudnak segíteni. Egyébként... Annak ellenére, hogy kínai, kegyetlen jól össze volt rakva. Megfelelő szervizeléssel 18000+ km (bérelt gép, gondolom kapott az élettől), elég jól ment, megállt, nem csörgött...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz SirKero #38122 üzenetére
Nem akartam elhinni, de elvileg 1M körül mozognak ezek a SYM-ek... Annyit nem ér. Annyiért inkább motort veszek. Vagy kocsit (na nem mintha annyira fenyegetne ez a helyzet...)
Gondolkodtam rajta, hogy csinálok egy "használt teszt" szerű irományt, de egyelőre elmaradt... A lényeg, hogy egyben volt a gép, bár szívem szerint 300ccm alá nem adnám (jogsi hiány ) Kicsit kevésnek éreztem túrázásnál, ha előzni kellett... Meg 100-as tempó környékén már nagyon pörgött... Viszont ami pozitív, és tetszett, az, hogy batár dög, sok lehetőségem van pakolni (főleg dobozzal), és mindezek ellenére nagyon kezes
@(#38115) kcsa : Igen, smkp más kategória Az alsó szomszédom még az élő fába is beleköt, úgyhogy előtte nagyon át kellett néznem, hogy mi a helyzet, milyen szabályok vannak... Még így is belém kötött, hogy szabályos (nem akarta megengedni, hogy bevigyem), de így volt mire hivatkozva elküldenem a 3,141592csába
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Srácok! Felhívtam a kereskedőt, akitől a bukót vettem, hogy ismerőseimnek mennyiért adná (Kappa KV4 Jade) beépített napszemüveggel. Azt mondta, hogy a készlet erejéig nektek is odaadja 18eFt-ba. Ha valakit érdekel, dobjon egy PÜ-t!
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz SirKero #38126 üzenetére
Jogos... Első körben én is biztosan autót vennék ennyiért (vagy olcsóbban). Viszont a Tact nekem elég, hogy A-ból B-be eljussak... Esetleg valami 125-öst vennék, de azért elvből nem adnék 3-400nál többet... Sőt... (csak amennyit muszáj). Viszont ha úgy állnék, hobbi célra lehet, hogy vennék valami erősebb gépet... Ott viszont nem tudom mennyire kivitelezhető, hogy 5-600 alatt normálisat...
Jó, az 1,6M tényleg horror )[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
huszi.gyb
senior tag
Nem vagyok nagy tömegközlekedés fan, veled ellentétben, így nézd el nekem tudatlanságom Igaz, hogy 1 évig tanultam villamosmérnöknek, de a HÉV nem villamos Szóval csak a BKV Ikaruszok automata váltójának finomságából kiindulva, simán el hittem volna. De így is jó, köszi
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #38155 üzenetére
Nekem jöhet... Bár... Inkább először egy fele akkorát kérnék
bogyo: Ha van elég erő, akkor emelkedőn se kell visszaváltani... Bár 90-nél 5 ben szerintem Gixxer/CBR/Ninja nem szeretne, az tény Egyébként apám is chopperekre bukik, aztán motoros találkozón mindig mutogatja... Én meg a túra/gyorsaságikat... Mondjuk az ő testalkatával 185/140 inkább chopper, jogos, de nekem?!
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #38161 üzenetére
Nekem tökmindegy, út legyen, lehetőleg minél kevesebb kátyúval, és occsó' benzinnel
Ha már gumi kérdés: Akcióban jó ára van
Kérdés mit jelent a 3.00 - 10 42J TL/TT
Mármint a 3.00-10 az meg van. De a többi? Mitől függ? Sebességindex mit kocsiknál? Vagy mi?[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Most legalább nem mondtam hülyeséget. Egyébként nálam is szerintem vastagon hátul van a súlypont. De akkor sem éri el a 150kg-ot szerintem... Átlagosan nem, 2 személyezést meg amennyit erőltetem (havonta 1-2km maximum, vagy még annyi sem) azt kibírja.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #38177 üzenetére
Volt már rá példa... Ülés alatt, hátizsák+1 fő Hát... hegyről lefelé alig fostam, hogy fogjon meg a fék. Plusz persze koppig összenyomódott az eleje És 0 csillapítással kellemes volt a macskakő De kb 50m volt, max. 1km Aztán ennyi Ezen kívül 100-200m csajjal mögöttem aki vaságyastól 40-50kg
Igen, néha előfordul ilyen elmebeteg mutatvány
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz korpicschess #38182 üzenetére
3? Naná 73. Sőt... Még 6 maláj krva elfér mögöttem, így repülök 170-nel miközben eszik 1L/100km. Ja és Hayabusha lámpától lámpáig lemarad.
Komolyra fordítva a szót... Kicsi a gép, de 1 teljes értékű bukó (nem robogós ...öhm... sz.r) befér. Szóval nagy a csomagtartó
www.dongosofor.hu
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Kolondrum #38224 üzenetére
Nyugi, én A1-en voltam ugyanígy. Első alkalom robogó (2T 50ccm, talán Dio )
Második alkalom MZ ETZ (mentem fél órát, és vizsga)...
utána néhány alkalom városban, majd vizsga. Vizsga előtt szólt az oktató, hogy a kék ETZ meghalt (amivel eddig mentem) de szerez másikat... Kaptam egy olyat, amin még a váltókar sem ott volt (mindegyik tákolt vas) és olyan furcsa volt vele menni, hogy csak na... Mindegy, mindegyik vizsga elsőre meglett
@bogyo112: Válasz is ment!
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz norbee2244 #38245 üzenetére
Majával konkrétan nincs tapasztalatom, de 4T 125 robogó 2 személlyel óra szerint tudhatja max. a 95-öt. Persze ez függ a testalkattól is Vittem pár csajt, és óra szerint 90-105km/h volt a vége...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz norbee2244 #38258 üzenetére
Ezt most nem csak a kövérségre értettem. Én is 75kg/170cm vagyok [kezdő informatikus, az elmúlt 1 év meglátszik az alkatomon sajnos, de még nem dagadt] De alattam 110, egy lánnyal (mondjuk 45kg) is max 105, de akkor pörgött 9500-10000 közt. Az már nekem fájt, annak ellenére, hogy bérelt gép volt. Szóval tartani 1 fővel 90-100, 2 fővel 80-90 volt a kényelmes. Persze óta szerint ( a többit a pontosabb, GPS szerint értjük, ami átlagban kb 10km/h-val kevesebb, így vannak beállítva, a fórumon anno ezt kielemeztük).
Elég lehet a 125, de én egyedül Budapest-Eger, Budapest-Győr távolságokat megjártam... Amikor egyedül voltam, és 80-nal mentek előttem, elég komoly kihívást okozott az előzés... Nem gyorsul a gép... Vezettem pár komolyabbat is eddig (Sym-nél komolyabb: NSR 125, CBF600, GS500... ) És ott kisebb-nagyobb mértékben éreztem a tartalékot. Ha megengedheted magadnak, én inkább A2 (régi A korl.) csinálnék [trollok kedvéért, tudom, hogy kicsit más], az sokkal kifizetődőbb, esetleg ha bérelni lenne kedved, akkor GS500 belefér. Ha a döntésed az, hogy 125-ös gépet veszel, azt is vezetheted A2-vel. Abból baj nem lehet. De ez egyéni vélemény
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #38318 üzenetére
Én kb 3 éve vettem egy bőr, protektoros kesztyűt a piacon. (új volt). ha jól emlékszem 3500Ft-ért. A mai napig használom, bár már kezd szegényem kopni, de ennyiért... Jól bírja Hozzáteszem, hogy napi használatban csak az elmúlt fél évben van, előtte átlag heti 1-2 gurulás.
Kérdés: Kérlek erősítsétek, vagy cáfoljátok meg a diagnózisom. pár nap állás után nehezen indul a Tact... Kb 10 rúgás, semmi, majd 1-1 pöff, és a harmadik pöff után már indul. Ha melegebb akkor önindítóra is indul, de ha nem húzok gázt leáll. Jól sejtem, hogy az automata szívatóm fejezi ki szeretetét? Kb. 3000Ft, nem nagy tétel, de jó lenne biztosra menni, mert 1x szeretném szétszedni a gépet
bogyo112: 50-125ös gépek után vezettem CBF600-ast. Abban van erő (talán 75Le) Ha téped neki, megy rendesen (mire észbe kaptam 140). De az 50-et is simán tudtam vele tartani. Ha nem valami sportra előkészített gép, akkor nem nagy szám. (TRX450 sport váltó, félgáz, egyéb tuningok, haverom versenyzett... Na ott már nehéz volt úgy elindulni, hogy ne emeljen az elején, főleg ha kicsit emelkedett az út).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz LA1703 #38374 üzenetére
Jobbulást!
SymbianOS: Engem se akartak, amikor a Simsont megtörtem... De még törötten hazamentem vele, majd rá 2 napra elvittem, hogy kutyaharapást szőrével... Azóta asszony nincs meg, szülők meg már hozzászoktak
(#38381) canniball: Engem is hülyének néznek, hogy bőr kabátban tolom... Meg térdvédő? (Főleg 50-esre WTF?) De akkor is, ennyit megér. Max viszek egy tartalék pólót
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #38386 üzenetére
Igen... Tapasztaltam. alapjárat-4000RPM mondom hú de megy, nyomatékos gép... Utca végén megfordultam (rövid tesztkör volt) visszafelé fojtásig (ha jól emlékszem 12000rpm) akartam kihúzatni, de már előtte elváltottam, mert csúsztam hátra... Aztán csak azt vettem észre, hogy 140-nel megyek, és jön az utca vége... Szóval vigyázni kell vele. De egy ilyen volt, kicsit teszteltem, majd autópályán is pontosan tudtam, hogy hogy kell menni. Szóval szerintem megint az, hogy megnézed a két végletet. Aztán utána 5-6000rpm közt használgattam, de tudtam, ha előzni kell, visszapakol, és megy Nem volt veszélyes, csak nem digitális hülye gyerek üzemmódban kell vele menni.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #38393 üzenetére
Ahogy megbeszéltük, sisakért ma, munka után megyek Lesz.
GS500 jó gép volt, 2 fővel pályán 120-160as tempónál viszont nyelte a 7-9L-t 100on. Ugyanez 140-200as tempónál CBF600 6-8L Igaz utóbbi már A2-be nem fér bele. GS500 miatt gondolkodtam én is az A2-n. Lehet, hogy ki lehet hozni jóval kevesebből, de drága sofőröm (haver, akinek korlátlan a jogosítványa) agyilag néha óvodás szintről fel tud törni, de gyakoribb, hogy nem. Így digitális a gáz, főleg, ha lehet neki húzni. (Ritka, hogy ott is húzza, ahol nem kéne, ilyenkor jól le szoktam b@sz@rintani...).
Pakolhatóság szempontjából tényleg a robogók verhetetlenek, bár túrázgatni én is váltós gépet vennék (mint DigitXT láthatta, próbáltam robeszt is, tudom miről beszélek. Nem volt rossz, de nekem nem jön be, hogy előzésnél is 6000RPM meg sima gyorsításnál is.És amit még akartam, csak elfelejtettem... 13"-os "nagy" kerékkel is elég necc szerintem, egy komolyabb gépnek pedig nyilván komolyabb a futóműve (Ezért sem tudom megérteni a számomra csak buzinyuszinak hívott rózsaszínpólós k.csgöket Aeroxszal, SR50-nel és társaival 600eFt-os tuningcsomaggal, gyári fékkel... ) Nem egy ismerős (egy suliba jártunk) törte így össze magát, volt aki meg is halt. 120-szal gyári fék, gyári futómű egy smkp-on.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu