- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Linux - haladóknak
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Programozási versenyek
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #9466 üzenetére
1x már tettél fel nekem kérdést,válaszoltam rá,hát most is válaszolok.
ugyan akkor kapásból lehülyéztél,de hát mindenkinek jut 2.3.4.5.6. esély. lesz 128. is.én bizony egy frissen felujitottat inkább vennék,mint majdnem gyárinak kinéző kevés kilóméteres(visszapörgetett) kopottat. ugyanis ha hozzáértő ujitotta fel,akkor annak a blokknak simán szebb a járása,csendesebb,mint egy gyárinak.és ahol kevesebb a + hangforrást,az általában azért jobb.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
NINJA_V
tag
válasz Tothgera30 #9466 üzenetére
Figy te most egy etzről beszél, nem akarom én itt lealacsonyítani, de ez akkor sem egy 1965ös évjáratú bonneville...Nah az veterán....
Elhiheted nekem hogy egy veterán motor újra menetkésszé tétele nem abból áll hogy lemosom meg kitekerem a gyertyát, elfújkálom és már rúgok is rá....Blokk szét-össze, és az egyéb részek szétszedése az utolsó rohadt csavarig. Tudod mit kap egy szimering 20-30-50 éve alatt, vagy egy gumialkatrész vagy kenőanyag???? összerohad az egész motor...
A másik akkor mit csinálsz ha szétmegy valami a motorodon?? felkötöd magad?
Kurva jó hogy 6 ezer km van benne, de mit ér ha nem is használod, én egy 50es robogóba raktam 5 hónap alatt 4 ezer km-t....
Jah és a gyárakban betanított dolgozók rakják össze a motorokat akiknek az a feladatuk hogy fejenként berakjanak 4-5 alkatrészt meg meghúzzanak 10 csavart. Nem kell ezt túl misztifikálni.(a fórum arra való hogy vitatkozzunk)
Two Strokes and Four Jokes
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #9461 üzenetére
Nos akkor válaszolok. Kénytelen vagyok így oviba átmenni mert komolyan, mintha egy fejlövött zombival kellene beszélgetnem
- nem nem arra ment ki a játék, hogy égesselek, hót egyértelmű, hogy nem értesz hozzá.
- versenyblokk köze a gyárihoz: dugattyú megy fel-le a hengerben, mindezt nem robotok, hanem emberek rakják össze, bontják szét milliószor. Egy utcai motorral megcsinálod ezt, ugyanúgy minden okés lesz vele. Nem lesz rosszabb. A versenymotor sokkal érzékenyebb a szétszedés-összerakásra mivel tele van olyan alkatrészekkel amik nem bírják annyira a feszültséget, pl magnézium alkatrészek. Ezzel azt akartam szemléltetni, hogy sokkal nagyobb dolog szerelni a versenyblokkot, mégis megoldják.
- kérlek mondj, mutass egy példát, hogy normális szakemberek egy felújított motort nem tudnak úgy összerakni, mint a gyárban dolgozó ugyanolyan szakemberek. Nem gányolásról vagyon szó. Ez az elméleted azt hiszem megint elvérzett. Főleg, hogy a Táborit felhozod. Ő eg ymásik dimenzióban él, és senki más nem tud úgy összerakni blokkot? vagy megint a saját elméletedet sikerült megcáfolni? Akárcsak a veterán példád, ahol a blokkot szétszedik apró darabokra és ugyanúgy felújítják az emberek.
- deigen te keletnémet ETZ motorról beszéltél, hiszen azon pattant ki a vitánk. Elismerem egy szélsőséges példa volt, mivel az gyárilag hanyag motor.
- kevés km nem garancia semmire az égvilágon, de tudod mit? Ez most legyen a te meneted, nem érdekel...
- Járkálnak is 20-30éves ETZ-kkel, Simsonokkal, TS 125-ökkel. Sőt 20 éves robogókkal is. Elég sok pöfög az utakon.
- a konstrukció maga elavult volt, gányolás nélkül. A japánok már rég a membránvezérlésnél tartottak. Hogy jön ide a gányolás? Ki se jött a gyárból a vas és elvault volt, ennyi. Ezzel arra reagáltam, hogy te azt írtad, hogy mérnökök rakják össze az ETZ ket precízen. Hát korántsem azok rakták, és nem is precízen
- árba miért megyünk bele? ha szétbontasz egy blokkot és jól összerakod szakszerűen nem lesz rosszabb. Innen idult a vita. Ha ráköltött egy valag pénzt a felújításra, alkatrészekre, csapágyakra, akkor miért adná ugyanolyan olcsón, mint a régi nem felújított motort, ami jóval előbb tönkremegy, mint a felújított. De ezt tényleg el kell mondanom neked, és nem logikus? És bizony egy jól összerakott felújított motor többet megy el, mint egy használt régi.
- "Magyarországon nem mindenki profi szerelőhöz viszi motort, csináltatni, és próbálja megúszni olcsóbban a javítást, szerelést." - VALÓ IGAZ! Barátom a közös pontunk megvan!!! Mindjárt sírva fakadok. Keblemre!
- "Akkor most nézz szét, a használt piacon, és próbáld igazolni a felújított, vs. gyári motor párharcot" Én igazoljak? mit? nézd meg az árát egy felújított gépnek, meg egy használt gépnek.
- "Én azt szoktam leírni amit tapasztalok, látok, tehát amilyen felújított motorokat én eddig láttam/látok, azokat már nem nevezném motornak" - ha szarul van összerakva az a szerelő hibája, ami nem azt jelenti hogy nem lehet összerakni megbontás után a motort normálisan.
Én meg huszonharmadszor írom le mindezt. de remélem hogy mostmár utoljára.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
NINJA_V
tag
válasz Tothgera30 #9477 üzenetére
170 km????nem nagy karrier, két óra alatt beletolom az etz-be.
Egy etz-t elrakni??? Én ha 20-30 éve múlva esetleg veterán motort akarok, akkor tutti nem egy etz-t fogok venni hanem egy triumph-ot vagy bmw-t vagy motoguzzi-t.
Az hogy 3 évig rakta az max azt jelenti hogy nem volt sok pénze rá....Two Strokes and Four Jokes
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #9605 üzenetére
ja,nézik.és röntgentszemmel is birnak?
van olyan henger,ami 70es,de direkt nagy betűkkel belenyomták az oldalába,hogy 50ccm.
nálam anno igy volt: mondom a zsarunak,h nincs biztositási matricám.nincs nálam papir,h van biztositásom.de mondom engedjen már utamra,mert frissen fúrtam a gépet.erre vérszemet kapott:fúrt?hány köbcentire fúrt? mondom ugyanugy 50re.ja jó,akkor menjen,és keritsen matricát.
egyébként ha problémáznak,akkor csak engednek azért hazamenni,és utána később kell bizonyitani a köbcentit,hogy beviszem bevizsgálni.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #9612 üzenetére
tuning robeszoknál?
nekem a gyári szett forog 9-10e fordulaton.
egy 70es sporthenger hasonlóan.akkor milyen fordulatszámemelést vesznek észre????eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Samus
addikt
válasz Tothgera30 #9624 üzenetére
A gyári 50ez LeoTT-vel olyat produkál, hogy össze f#sod Magad, megdöntöd féloldalra, tökig húzod a gáz, kipörög 12000ig, csak bírd a hangerőt, mikor szereltük, ki kellett próbálni...bár nekem a katalizátoros dobok hangja tetszik jobban, ami az újabb piaggio blokkos SReken van, szép mély hangot ad neki.
Én nem menekülök rendőrök elől. Ha leveszem a gyújtást, fel kell tenni középsztenderre, és berúgni, mert akku nagyon gyenge, nem tekeri az önindítót (rettentő nyegvedten). Viszont ma, kb. négy-öt fok volt, és első rúgásra életre kell délután. Pedig kint telel szabad levegőn (féltető alatt).
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #9627 üzenetére
igen,de úgy legjobb tudomásom szerint a TT és a ZX az nem 70es aluhengerhez való.mármint nem hozza ki belőle azt a teljesitményt,amit egy direkt hozzávaló(Runner által emlitett)kipuval tud.a ZXkipuffok szerintem 10e fordulat fölött inkább folythatnak.
egyébként gyári vashengeres roxim van ZXel,meg 17es karbival.de ezt sztem irtam.
ami akár elképzelhető,h ennyit tudjon:egu meresazaz,ha Persu végre ráérne,és nem esne a hó sem,akkor vas 70esre váltanék.de a ZX az maximum erre a hengerre való,ahogyén tudom.és nem 12ezres fordulatra.
egyébként nagyon jó ez a setup,egyetlen bajom van vele.ha a variocsap kicsit koszos lesz,akkor ragad a vario,és szerencsétlennek 6-7ezren kéne mennie,ahol jártányi ereje sincs.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #9630 üzenetére
dehogy veszek.az 50esre sztem még ez is necces.70es vashengerhez ahogy hallom untig elég a 17es,hozzávaló fúvókával.
6-7ezer körül kezd el fogni a kuplungom.bejáratásnál ezért volt necces,de végül nem lett baj.cserébe kapar murván,és fekvőrendőrön emeli elejét kis segitséggel.miközben óra szerint 90 a vége sik úton.ja,80ig mér az óra,szal csak tippelem mi a vége.GPSel egyszer mértem,talán 78 v 82volt.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #9633 üzenetére
A végáttétel nagyon utolsó "tuning" alternatíva, magyarán könnyű ebaszni vele, főleg egy kisebb teljesítményű gépet. Hosszú áttételhez erő is kell, mert könnyen megeshet, h szarabb lesz, mint gyári állapotban.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #9633 üzenetére
Jogon sok értelme is lenne... 10-es kerékkel ki akarna hosszabb végáttételt.
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #9637 üzenetére
Ehh. Elnéztem.
Amúgy egyetértek runner 125-tel.Amúgy:
Piaggio Zip eladó. -
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #9633 üzenetére
dehogy cseréltem.ha a variot végseb irányába állitom(mert nem tudok egyszerre maximális gyorsulást és maximális végsebességet megcsinálni-de sztem ez lehetetlen is)
akkor lejtőn körbeért a mutató.ezen a linken látható órán majdnem függőlegesen állt a mutató:tehát végáttételcsere sztem totál felesleges vas hengerhez.nem lehet,h te kevered kicsit az alu és a vas hengereket?
Runner:igen,ebben én is biztos vok.ismered a poent: Persu és én összesen mindent tudunk.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #9642 üzenetére
hú,sztem félreértettél,semmi rosszindulat nem volt bennem.most totál nem.én csak azt akartam mondani,hogy folyton úgy irtál a 70es hengerekről általánosságban,mintha mind komoly aluhenger lenne.
pedig vas70es kb egy alu 50es henger körül lehet a maximális teljesitménye.(8-10lóerő)
a sport70es henger,ami vas,az lényegileg egy 50es gyári henger,csak nagyobb furattal.emiatt hatalmas erőtöbblete sincs,és fordulatszáma sem nagyobb.fő előnye szerintem,hogy kisebb fordulaton is már van némi nyomatéka.ZX,TTvaló hozzájuk.
az alu hengerek meg a mid race től indulnak,12lőerőtől,és magasabb fordulatszámon.ezért komolyabb kipuff kell hozzá.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #9669 üzenetére
Ránézésre tetszetős, de "ítélkezni" én biztos nem fogok... Egyébként
robogóra minek fordulatszámmérő? Váltani úgysem fogsz, akkor meg?[ Szerkesztve ]
-
NINJA_V
tag
-
birdhouse
csendes tag
válasz Tothgera30 #9669 üzenetére
hát ha elmész, megnézed és jónak tűnik, akkor nyugodtan megveheted szerintem, és tudod alkudni kötelező (valamint hozzátenném hogy robogóért ennyi pénzt nem adnék ki, pláne nem levegősért de tudom, hogy neked fontos a km, illetve hogy direkt levegőset kerestél )
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9678 üzenetére
sztem korrekt
(#9672) NINJA_V nyáron a nagy kánikulában jobb. Nem melegszik fel a vize annyira. De amúgy persze a vizes jobban megy..
[ Szerkesztve ]
-
birdhouse
csendes tag
válasz Tothgera30 #9686 üzenetére
erre azt tudom mondani, hogy venni kell mhr nagyhűtőt, nemtudom láttatok-e már gyári roxi hűtőt, meg nagyhűtőt egymás mellett, de elég szembeötlő a különbség vagy venni kell speckó krossz mocikba fejlesztett hűtőfolyadékot, ismereteim szerint ez 7-8 fokkal is le tudja vinni a víz hőmérsékletét
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #9686 üzenetére
a viz milyen meleg?
pumpája pumpál?eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
birdhouse
csendes tag
válasz Tothgera30 #9699 üzenetére
igen feltűnt már párszor, miután mindennap viszem a motort 2fokos lépcsőn
mellesleg holnap reggeltől egy hétig nem leszek, elmegyek síelni, jó legyen mindenki, és aztán nem akarok veszekedést hallani!..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9706 üzenetére
én is a 425re tippeltem csak azt már nem mertem odaírni mert annyira nem voltam benne biztos
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9768 üzenetére
sztem simán megy annyit egy 4t.
De miért, most olyan a kiszemelt? -
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9774 üzenetére
Inkább az utóbbi Én is arra tervezem majd a cserét vmikor...
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #9768 üzenetére
Ez fogós kérdés, konkrét grafikon erre nincs.
Azt mondják az öreg szakik; ha már füstüla4tnemjójel..
..mint minden esetben függ használattól. Átlagos használat mellett, a megfelelő intervallumokban elvégzett szervizelések betartása esetén, 45.000km körül el kell menni egy ilyen 125-ös 4T-nek, de mint írtam, -főleg kis ccm esetében- fontos az előélet és a megfelelő szerviz (olajcsere..).
Egy jó barátom 2006-os 400-as Yamaha Majesty-jét, 84.000km-rel adta el, csak hasonlításként, a 99 körül 400-as Burgman-ok kicsit tempósabb használat mellett 40.000 után már lehelik ki a lelküket. Persze ez a két véglet, de itt is látszik, h ki h használja."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
danntora
tag
válasz Tothgera30 #9803 üzenetére
Ez sztem nem tuning kipufogó csak másmilyen, pontosan passzol minden csavarhely.
-
danntora
tag
válasz Tothgera30 #9805 üzenetére
De most visszaraktam a régit és az is így viselkedik, akkor talán a tömítés nem megfelelő? Ha a tűzkarikát rakom rá akkor nem hajlítom meg a kipuvéget a csavarok betekerése után a karika kiemelkedése miatt? Nem jobb a sík klingerit?
[ Szerkesztve ]
-
danntora
tag
válasz Tothgera30 #9807 üzenetére
Neem, úgy értettem hogy ugye a tűzkarika kiemelkedik a kipuvégből és mikor ráhelyezem a sík hengerfejre akkor a végen lévő két csavar behajtása után elvileg meghajlik a vég. Ha nem a karikát használnám hanem a sík klingeritet akkor mivel a vég is meg a hengerfej is sík, így asík tömítéssel akárhogy szorítoma csavarokat akkor nincs meghajlás és nem ereszt.
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9850 üzenetére
Én szurkolok. Majd számolj be utána azért
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #9853 üzenetére
sztem egy pözsóért kár volna sirnod.fel a fejjel haver!
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9856 üzenetére
Szépnek szép az tény. De én nem pözsót vennék. De nem Te gondolkoztál vmi váltós 125ösben?
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9858 üzenetére
Ja, h édeasapádnak lenne! Az más. Nem tom, h mik az elvárásai és mennyire szereti a sportosakat.Tom, h az a középkorúak már nem annyira a kinézetre mennek, hanem a kényelemre. Igy inkább beválalnak pl nagyobb kerekest is. (liberty, centro, scarabeo..) De nálam ez egyik favorit az f12
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9863 üzenetére
akkor f12
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #9865 üzenetére
Ezek nagyobbak mint az f12
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9865 üzenetére
Én ezek közül akkor már roxot vennék. (és f15? -arra nem mondthatod, h kicsi , de még ott van a runner is végülis, bár nekem külsőre nagyon nem jon be, de jó motor. )
-
birdhouse
csendes tag
válasz Tothgera30 #9869 üzenetére
AAARK, imádom mindig is szivem csücske vt
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9869 üzenetére
hú azt jól lehet ám tuningolni! Bár külsőre engem nem fogott meg egyátalán
nah mind1, vegyétek azt ami Nektek a legjobban bejön, azért majd szólj, h hogyan döntöttetek
/am roxban tényleg nehéz gyári, kifogástalan állapotot kifogni, ami meg van az tényleg szép árban van / -
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #9874 üzenetére
Érdekes ez a magamnak válaszolok dolog. Sajnos csak alkudozni és belekötni akart, tehát visszaküldtem oda ahonnan jött.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
addikt
válasz Tothgera30 #9895 üzenetére
Miattam véletlenül se nyissatok vitát! Kár lenne két részre szakadnia a topicnak!
Jó szerencsét!
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9895 üzenetére
Miért kéne harcoljak?
Meg is válaszoltad. Made in Taiwan. Ennyi elég sztem.
Én maradok inkább a japánoknál vagy az olaszoknál. Habár most épp japán van ugyebár..
Nyilván azért van ekkora árkülönbség köztük mert félreárazták, nem? Gondolom a minőség ugyanaz lehet...
De nekem mind1, vegyen az olyat aki akar, én csak annyit mondtam, h nem ajánlok ilyeneket, mert egy megkímélt használt olasz/jp. robógóval sokkal többre fog menni. Szvsz. -
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9899 üzenetére
Te is jól tudod, h 250-ért nincsen új japán vagy olasz robogó. Így nem tok semmit se linkelni.
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9902 üzenetére
Akkor meg azért annyira nem nehéz. De most nem fogok linkeket keresgélni, ennyire nem érek rá. De ha már itt tartunk az enyém pont 250-be volt. 2800km volt benne, 2 éves, minden papírjával, karcmentesen. Szinte még új volt. Ne mond h jobban megérte volna Kymcot venni
Részemről téma lezárva, nem is szerettem volna erről vitát nyitni, egyszerűen leírtam, h én nem vennék. punk tum.ui. Jah nekem egy bws motogp-m van. Ez kimaradt.
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9904 üzenetére
Nem azt írtam, h nem kell megvenni, hanem azt h nem ajánlom. Az azért nem ua.
Részemről peace[ Szerkesztve ]
-
nLali
senior tag
válasz Tothgera30 #9948 üzenetére
Nekem se fér el a sisak. Néha még zavar, de boltban azt használom kosár helyett.
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9976 üzenetére
Elhiszem, h jól megy, meg látom, h szép állapotban is van, de mániám az új motor. 2004nél nem szeretnék idősebbet...
[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9979 üzenetére
hát 400 körül már találni. De igen, elég drágák ezért sem lesz még csere...
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #9985 üzenetére
..gondolom ajándékba jár hozzá 4 dugó és 3 főtengely.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #9993 üzenetére
Akkor minek tartja?
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #10001 üzenetére
Mennyiért is árulod? Írtad már de nem emlélkszem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen