-
IT café
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Ezt a leírás azért hoztuk létre, hogy segítsünk eligazodni a tévék kusza és állandóan változó világában. Először következzenek a kérdések, amikre szeretnénk választ kapni:
1. Tévére szánt összeg, forintban?
2. Mire használnád leginkább? (pl. filmnézés, tévénézés, játék, sport)
3. Milyen messziről nézed a tévét, és mekkora méretűre gondoltál?
4. Világos vagy sötét szobában nézed-e a tévét, többnyire nappal vagy este?
5. Szemből vagy enyhén oldalról nézed-e a tévét, illetve általában többen nézitek-e?
6. Milyen szolgáltatások/funkciók fontosak neked? (pl.HBO, Netflix, AirPlay, PIP stb.)
7. Milyen csatlakoztatási igényeid vannak? (pl. jack-csatlakozó, optikai stb.)
8. A tévé talpa középen vagy oldalt legyen?
9. Miket részesítesz előnyben? (pl. márka, operációs rendszer stb.)
10. Milyen egyéb követelményeid vannak? (pl. Ambilight, légegeres távirányító stb.)
11. Csak új vagy használt tv is szóba jöhet (garanciával vagy anélkül)?
Ajánlott modellek összehasonlító táblázata (haladóknak)
Új hozzászólás Aktív témák
-
t-joco
tag
Hello! Leírom a lényeget röviden... 2019 decemberében vettem Lg Full Hd Led tvt,(LG 43LM6300PLA) részletfizetéssel,a telekomon keresztül. kb 4 Hónapig tökéletesen működött,semmi gond nem volt vele. majd egyszer csak észre vettem,hogy a gyorsabb kameramozgásoknál a kép mintha "homályos,foltos" lenne. focimeccs,és filmnézés közben is előjött,engem egyre jobban zavar(t). utánanéztem ennek a jelenségnek, és ezt találtam róla:
"Direct LED háttérvilágítás esetén előforduló jelenség a DSE (Dirty Screen Effekt). Tipikusan világos, nagy homogén, mozgó felületek esetén jelentkezhet (pl focimeccs). Az oka a LED blokkok és a háttérvilágítást elvileg egyenletesen eloszlató diffúzor lapok nem tökéletesen azonos távolsága, illetőleg a diffúzor lapok nem tökéletes illesztése. A mértéke erősen változó. Van, aki egyáltalán nem tapasztalja, míg van, akit kifejezetten zavar."
Felhívtam az Lg ügyfélszolgálatot,bejelentettem a hibát. kijött a szerelő,elvitte a tvt. 2 hét után visszahozta, állítólag "minden elektronikát" kicseréltek benne. Pár napig nem volt semmi gond,majd újra észrevettem ezt a "hibát" tv nézés közben.
Újra hívtam az ügyfélszolgálatot,rögzítették a hibabejelentésem. másnap ugyanaz a szerelő hívott,aki először elvitte a tvt. elmondtam neki,mi a problémám. megkért,hogy küldjek videót a tvről működés közben,hogy láthassa mi a hiba. küldtem 2 videót is,amin szerintem jól látható a "foltosodás". Pár napra rá jött emailbe a válasz:
„A készülék a gyári paramétereknek megfelelően dolgozik, a képfelbontás és a kontraszt a gyári paramétereknek megfelelő. A készüléken hiba nem található.”
Mindezt megállapították 2 videó alapján, a szerelő ki sem jött. És nekem nem a képfelbontással,és a kontraszttal van a bajom...
Újra felhívtam ügyfélszolgálatot, ők beszéltek a szervízzel. mivel az Lg szervízmérnöke adta ki ezt a véleményt,így nem tudnak mit tenni. nem bírálhatják felül a szervíz véleményét. Csak a Békéltető testülethez fordulhatok.. ezt tanácsolták...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest