Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CsMarc

    tag

    Sziasztok!

    Két routert szeretnék most vásárolni, ebben szeretném a segítségeteket kérni. Elég laikus vagyok a témában, ezt kérlek nézzétek el nekem. Átnéztem a modelleket és ár/tudás/design alapján négyet kiragadtam közülük.

    A két routernek a következő feladatokat kellene ellátnia.

    1. router: Ennek egy komolyabb modellnek kellene lennie. 15-20 ezer Ft-ot szánnék rá maximum. 6-an használnánk vele általában az internetet itthon. A lakás amiben használnánk 100 nm2, jelenleg 120 Mbites UPC nettel. Ezt lehetséges, hogy 250 Mbites-re cserélném a közeljövőben. A fő szempont a stabilitás és a megbízhatóság lenne számunkra. Sokszor volt olyan a jelenlegi konfigurációnkkal (Linksys Cisco, 120 Mbites net), hogy valaki elkezdte használni a letöltést és az egész rendszer belassult. Ez gondolom valami egyszerű beállítással megoldható, hogy a torrentnek adunk egy maximum letöltési sebességet és az azt használja, a maradék pedig elég lehet internetezésre. Ezt hol kell beállítani?
    Mit jelentenek a Gigabite-os portok?

    Ezekre a modellekre gondoltam a fenti elvárások alapján.

    -TP-Link TL-WDR4300
    -Asus RT-N18U
    -Asus RT-N15U

    2. router: Ez a családnak kellene szintén egy nagy lakásba, 30-60 Mb/s nettel. Szintén a megbízhatóság és a stabilitás lenne a fontos, és hogy egy nagy ingatlanban (100 nm2+) jól szuperáljon.

    -TP-LINK TL-WDR3600 Én ezt néztem, már mondtam is faternak, hogy vegye meg, lehet sok lesz oda, de megbízhatónak, megfizethetőnek tűnt és még ajánlott is volt a márkák között. Még ha időben érkezik válasz, szólok neki, hogy mégsem ez lesz a nyerő.

    Várok minden hasznos tanácsot és segítséget.

    Köszönöm,

    Márk

  • CsMarc

    tag

    válasz Soma01 #37646 üzenetére