Aktív témák

  • Teodor52

    senior tag

    Ne haragudjatok, hogy ide írok, de muszáj megemlítenem ezt a témát mert az iponba nagyot csalódtam + egy hasznos információ is lehet a számotokra

    Ipon elérhetőség+ garanciális ügyintézés:
    Sokadik próbálkozás után nagy nehezen felvették a telefont és azt mondták, hogy sajnos nem tudnak segíteni ebben az ügyben mert a garanciális ügyintézést a dévai üzletükben bonyolítják le, akivel meg beszéltem, az pedig a francia úti üzletben dolgozik és csak ott van telefonos elérhetőség.Mondtam a hölgynek, hogy emailt is írtam vagy több mint 4 órája és semmi válasz.
    Mellesleg mi az, hogy egy ilyen volumenű üzlet mint az ipon(+2012-ben) a garanciás ügyeket nem lehet telefonon elintézni csak email-ben.Ezen kiakadtam, de teljesen.Sőt a weboldalukon fel van tüntetve, hogy az email-re általában 1 órán belül válaszolnak.De ha el is tekintünk az 1 órától, akkor már vagy közel 7-ik órába vagyok benne,és semmi reakció.
    Legalább válaszolnának rá vagy valami, hogy lássam rajta vannak az ügyön
    Továbbá még mindig nem jött email!Felhívtam az nfh-t és említettem nekik ezt a problémámat + az email-es elérhetőséget és a hatóság is érdekesnek titulálta!Nagy a valószínűsége annak, hogy elállok az adás-vételtől.Természetesen tértivevényes levéllel egybevéve,ugyanis az nfh szerint, akkor lesz egy kézzel fogható bizonyítékom, ha esetleg nem lennének hajlandóak az elállási jogaimnak eleget tenni!
    Jelen pillanatban így állok.Húúúú de bánom hogy onnan rendeltem!!!!!

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák