- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pingvin1985
tag
Sziasztok!
700 000 Ft (max 750 000) környékén milyen 10-12 éves autót ajánlanátok? Ez az összeg csak az autó megvásárlására lenne fordítva. (Fiatalabb lehet, ha belefér )
Éves megtett kilóméter bőven 20 000 alatt, ezért én most benzinesben gondolkodom.
Nem kell nagy autó.
Igazából Puntóra gondoltam első körben, de a ti javaslataitokra is kíváncsi vagyok. (esetleges típushibák, mire kell nagyon figyelni adott modellnél)Előre is köszönöm!
-
Pingvin1985
tag
válasz Dorien #115238 üzenetére
Szia!
A Focus eszembe sem jutott, de megmondom őszintén, hogy nem tudok megbarátkozni a műszerfalával.
Szerintem a 75 LE elég lenne, mivel nem szoktam száguldozni, illetve a pályázás sem túl gyakori.Azt nem tudom, hogy a Punto 1.2 8V motorja mennyire vérszegény, vagy normál körülmények között elég lehet az is?
[ Szerkesztve ]
-
Pingvin1985
tag
Sziasztok!
Fiat Punto II helyett keresek autót. Egy 11 hónapos babával vagyunk 3-an. Az alap felhasználás, hogy munkába járok vele, ami naponta 2 * 17 km. Ennek kb. 1/3-a lakott terület, 2/3-a országút. Illetve évente 2*, 3* mennénk vele oda-vissza 200-200 km-t. Ilyenkor 4 felnőtt + a gyerekülés aminek el kell férnie. Szóval az éves futás 10000-12000 km körül lenne. (benzines?) Csomagtartóban szeretném, ha a lapra csukott babakocsi mellé még beférne a bevásárlás is. Ha jól gondolom erre tökéletes egy kombi, viszont szeretem, ha az autóba nem "le"ülni, hanem "be"ülni kell. A G Astra, illetve a Hyundai I40 nekem alacsony, más viszonyítási alapom nem nagyon van. Emiatt viszont egyterűre gondoltam. Korban nem bánnám, ha 8-10 évesnél nem lenne öregebb. Az árat egyenlőre lőjük be 4-4,5 millió körül.
Kíváncsian várom a javaslataitokat, hogy valamerre el tudjak indulni a keresgélésben.
Előre is köszönöm a segítségeteket. -
Pingvin1985
tag
válasz cappa72 #214573 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes összefoglalót.
A többieknek is köszi a tanácsokat.
Akkor nekünk olyan egyterűre lesz szükségünk, amelyikben hátul 3 különálló normál ülés van. Viszont a legnagyobbakat (Sharan, S-Max) nem igazán szeretném, elég az 5 személyes, illetve mint említettem a megtett km-ek nagy része abból jön össze, hogy én járok vele dolgozni. Szeretném, ha viszonylag ésszerű fogyasztással el tudnék vele járni. (Tudom, izélni is, meg szűznek maradni nem lehet egyszerre. ) Gondolom erre a felhasználásra a diesel még nem igazán jó.
A Kia Carens, Citroen C4 Picasso még tetszik is. Bár ha jól néztem a fotókon, a Carensben a hátsó középső ülés keskenyebb mint a szélsők.
Ötletként előjött a kisteherből kialakított személyszállító is. (pl.: Berlingo) Ezekben van értelme gondolkodni? -
Pingvin1985
tag
Sziasztok!
Még mindig a korábban már leírt problémával küzdök.
Előzmény1. Előzmény2.
A második generációs Citroen C4 Picasso tetszik, de a szívó benzines motorja a BMW-PSA fejlesztésű Prince motor, ami nem örvend jó hírnévnek. Az újabbakban meg 1.2 PureTech turbó benzin motor van, azok nem tudom, hogy milyenek lehetnek. A dízeleknél pedig valami adblue kristályosodás, eltömődés hibáról olvastam, ami tartály cserével orvosolható.
Szóval sajnos még nincs meg a számunkra ideális márka/típus.
Szívesen fogadok ötleteket, javaslatokat.
Előre is köszi! -
Pingvin1985
tag
válasz molnarpeter #214887 üzenetére
Az autóbérlés is meggondolandó ötlet arra a pár alkalomra. Sharan-t, Galaxy-t már túlzásnak érzem. Toyota Verso, Ford C-Max jó ötlet.
Gondoltam rá, hogy engedek az igényekből, de akkor is valami olyan autó kellene, amiben 3 felnőtt plusz a gyerekülés kényelmesen elfér, használható méretű csomagtartója van, illetve ha beülök, a hátsóm nem az aszfalton van. Az alacsonyra leülésre nagyon allergiás vagyok. -
Pingvin1985
tag
Sziasztok!
Bedobom ide is, hátha van konkrét tapasztalat ilyen ügyben.
2015-2016 körüli Citroen C4 Picassokat keresgélek. Van is a közelben egy eladó 2016-os C4 Picasso 1.6 blueHDI. Viszont ezt a példányt is elérte az adblue tartály/szivattyú hiba. Nem cseréltették ki benne, hanem kiiratták belőle az adblue-t. Érdemes egy ilyen példánnyal foglalkozni, vagy el kell engedni, esetleg az árába bele kell alkudni a tartálycserét? A tulajjal elintéztetni a cserét?
Mi lehet még járulékos költség a tartálycsere során (valami szenzor, adblue befecskendező, visszaírás)?
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Yettel topik
- Politika
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone-t használók OFF topikja
- Arena Breakout: Infinite
- Fűnyíró topik
- Hobby elektronika
- További aktív témák...