-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
FrankMonzano
őstag
válasz
emilio3 #103200 üzenetére
Ertem. Ranezesre puritannak tunik, foleg h puritanabb ranezesre mint a honda, amiben ultem. Talan eloben is ranezek.
Tboy: ultem az ufoban is, az joval masszívabb mar. Ez a 7gen engem annyira nem gyozott meg, igaz csak allt, nem mentunk vele, mert rohadt es kedvem sem volt kiprobalni.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz
emilio3 #104922 üzenetére
Ja, nyáron + meleg motorral. Télen (-15°C) téli gumival hideg motorral csak átmész vele a szomszéd kerületbe simán 5,5-6 litereket mutogat a pillanatnyi fogyasztásmárő. Tapasztalat. Sajnos csodák nincsenek.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
emilio3 #110710 üzenetére
2010-es gyártású (mk2 PFL), 50k km-t tekertem bele cca 2,5 év alatt. 1,8 TSi volt 160 lóval. A felfüggesztése teljesen ok volt, ment mint a barom és ahhoz képest nem volt vészes a fogyija. A váltó nem egy nagy etwas, korrekt iparos munka de pl a Jazz-ét meg sem közelítette, pedig nem egy árkategória a kettő ugye...
A belétől konkrétan hánytam. Olcsó műanyagok mindenhol, a kormány is a váltógomb is. Utóbbi olyan kemény és érdes volt, hogy felsértette a kezem többször (nem, nem vok cukorból), az ülés szövetanyaga... Kb 10 perc után ráizzadtál ha hideg volt ha meleg ez a tipikus tejfölöspohár anyag.
Egy idő után a hűtővízzel voltak gondjaim. Hidegen jó a szint, a maxon volt de melegen beesett a min alá és szólt a fed. comp. hogy tölteni kéne rá. Ha visszahűlt a motor megint ok volt a szint. Kicserélték a tágulási tartály kupakját (arra gyanakodtak, hogy reped lehet) de az nem segített. Így maradt a túltöltés. Végül elvitték így nem tudom mi lett az igazi megoldás, szívjon vele az új tulaj.
Jah és vicc, hogy egy zsír új autón 1 év után az első ajtóhatároló beadta a kulcsot (valószínűleg egyedi hiba mástól nem hallottam erre panaszt).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi