Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vzsryl

    nagyúr

    válasz Nandivagyok #219758 üzenetére

    1. 1.6 CRDI + manuális váltó kombóval bombabiztos verda. Ha hetente meg van kicsit melegítve a motor, akkor az ovijáratot is bírni fogja. Az autópálya meg biztosan megpucolja valamennyire.

    2. 1.4D szintén jó cucc. Az 1.6-os benzines nem rossz, de tud nagyobb olajfogyasztást is produkálni, ha nem volt gazdája, és ezt a motort nem lehet generálozni, mert túl vékony a hengerfal. Az 1.8 HSD kombit felejtsd el, mert az már 5M+ kategória lett. Alatta necces jót találni, 3.5-ért kb. mission impossible.

    ASX rendben van, de rövidebb jóval a csomagtartója a kombiknál.
    Astrából csak a J férne bele a keretbe, ami a 150 lovas 1.4T-vel ajánlott, de bő 2 mázsával nehezebb, mint a kategóriatársai, ami a fogyasztásnál erősen jelentkezik is.
    Focusból 1.6-2.0TDCI nagyon rendben van. Az 1.6-os benzinesből majd egy okosabb fórumtárs megírja, hogy mi vehető. Az ecoboostok 200k+ km-rel már nem annyira biztos tippek… Próbáltam finoman kifejezni magam.

    Érdemes még franciák felé is nézelődni. PSA 1.6-2.0-2.2 HDI-k a legjobb dízelmotorok közé tartoznak, de benzinest nem ajánlanék tőlük.
    Renaulból a 110 lovas 1.6-os szigorúan 6-os váltóval erősen ajánlott. 1.6-2.0DCI-k szintén rendben vannak. Egy fullos, tip-top Megane 3-as simán kijön 3.5M-ból, és sok gondod se lenne vele.

    Szerk.: VAG 2.0CRTDI-vel kimaradt. Az is vehető nyugodtam 140-170 lovas verzióban is. Manuális váltónál csak kettőstömegűn kell gondolkodni.

    [ Szerkesztve ]

    megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

Új hozzászólás Aktív témák