- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Tidal
- Mikrotik routerek
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Windows Insider Program
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
this is life
Ármester
Előző tulajtól/októl függ. Váltó, abs kocka gond lehet ha nem kapta meg időben a törődést, érdemes ránézni a leömlő felfogatásra is, nem e túl korrodált (csere csak katalizátorral egyben lehetséges), a b oszlop alatt a küszöböt hajlamos megcsípni a rozsda,250k fele a gátlok is túl vannak a fénykorukon. Az 1L kerülendő a nem létező ereje miatt. Próbaúton a váltót érdemes figyelni, nem lötyögős, remegős, az ötödiket mennyire stabilan fogja.
Motorikusan megbízható autó, nem egy benzin temető, pályán fix 130-nál 7 alatt fogyaszt, 160 felett viszont már nem komfortos menni vele, mert kissé libeg a karosszéria.A volt splashem hiba/javítási listája 200.00-235.000k km-ig: toronycsapágy,első rugó,féktárcsa és betét,váltó és kuplung, generátor csere, középső és hátsó kipufogódob, első stabi rúd, hátsó fékszerkezet komplett felújítás az új tulajra maradt a hátsó lengéscsillapító, leömlő katalizátorral és a két első féltengely cseréje.
[ Szerkesztve ]
Aztán a szomszéd tehenének, hogy szolgál az egészsége?
-
fogkefe21
kezdő
2005 és 2010 közötti 1.3-as suzuki swift. Nekem nagyon tetszik kis matchbox autó. Sose cserélném le, ha lenne csomagtartója. 1-1.2 millió körül már jókat lehet kapni, de lehet olcsóbban is ha az ember alaposan utána megy. Nem tökéletes autó bőven van hibája, de kategóriájában nem nagyon tudok jobbat.