Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz tboldi #221232 üzenetére

    attol meg lehetnek csereszabatos alkatreszeik

    nyilvan meg kell nezni mi stimmel meg mi nem, es nem vakra megvenni

    de eleg sok modellnel lehet ezzel trukkozni
    pl van ahol regen hatso eleve nem is volt meg az elso hokibb, mint az u.n. top-of-the range modelle
    176-s Punto-nal mindenki a GT stabrudjait vette erre celra, mert az 1.1-1.2-skben eleve nem volt hatul, az elso is joval vekonyabb vala...
    meg pont ezert is volt egy csomo 4 tarcsafekes 1.2-s is :DDD
    a 1.1-1.2-n 240mm az elso fektarcsa, a GT-n 257mm, es a 240mm annak a hatsoja
    de 1:1 felmegy ra a csonkallvanyt atrakva
    osszehasonlitaskeppen a korabeli F Astra GSi 16v-n 256mm az elso fektarcsa 150lora 1100kg melle, a 1.2 8v meg jo 150kg-val konnyebb ennel meg csak frutti 60-75lo hozza, szoval az elmelegedni nem igazan tudott

    anno 185-s Marea SW-mbe beraktuk a 182-s Bravo HGT elso stabrudjat, teljesen megvaltozott tole az auto mozgasa a korforgamakban, pedig a gatlok ugyanazok maradtak mellette
    8k volt a termek, annyit siman megert

    az elso ARB 16mm helyett 22mm-s a HGT-ben
    erre meg az Eibach csinalt egy 25mm-s verziot
    a hatso meg 12mm, a HGT-ben meg 16mm, az Eibach 20mm
    nem tunik soknak par mm diffi, de tenyleg erezheto, foleg PU szilentekkel
    ...ami letezik feketeben is :DDD

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák