-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #221232 üzenetére
attol meg lehetnek csereszabatos alkatreszeik
nyilvan meg kell nezni mi stimmel meg mi nem, es nem vakra megvenni
de eleg sok modellnel lehet ezzel trukkozni
pl van ahol regen hatso eleve nem is volt meg az elso hokibb, mint az u.n. top-of-the range modelle
176-s Punto-nal mindenki a GT stabrudjait vette erre celra, mert az 1.1-1.2-skben eleve nem volt hatul, az elso is joval vekonyabb vala...
meg pont ezert is volt egy csomo 4 tarcsafekes 1.2-s is
a 1.1-1.2-n 240mm az elso fektarcsa, a GT-n 257mm, es a 240mm annak a hatsoja
de 1:1 felmegy ra a csonkallvanyt atrakva
osszehasonlitaskeppen a korabeli F Astra GSi 16v-n 256mm az elso fektarcsa 150lora 1100kg melle, a 1.2 8v meg jo 150kg-val konnyebb ennel meg csak frutti 60-75lo hozza, szoval az elmelegedni nem igazan tudottanno 185-s Marea SW-mbe beraktuk a 182-s Bravo HGT elso stabrudjat, teljesen megvaltozott tole az auto mozgasa a korforgamakban, pedig a gatlok ugyanazok maradtak mellette
8k volt a termek, annyit siman megertaz elso ARB 16mm helyett 22mm-s a HGT-ben
erre meg az Eibach csinalt egy 25mm-s verziot
a hatso meg 12mm, a HGT-ben meg 16mm, az Eibach 20mm
nem tunik soknak par mm diffi, de tenyleg erezheto, foleg PU szilentekkel
...ami letezik feketeben is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Kedvenc zene a mai napra
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Napelem
- Politika
- Escape from Tarkov
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 3D nyomtatás
- Hieronymus: Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest