Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz tboldi #219458 üzenetére

    Ami kiderült számomra a 6 kép alapján.

    - Az biztos, hogy a kormány közepe tapad, esetleg az ajtóbehúzó fogantyúk és az ablakemelő kapcsolók is, de ez minden tizenéves MiTóban ilyen. Ezért is látszik olyannak, mintha összekaristolták volna, de valójában csak a soft touch-szerű bevonat válik ragadóssá, és meglátszik rajta minden. Ha dudálsz, akkor a tenyérlenyomatod is.
    - A kézifékkar feltűnően hozzáér a könyöklőhöz, vagy be kell állítani a féket, mert túl magasan fog, vagy a könyöklő a legalacsonyabb pozíciójában van, vagy is-is.
    - A negyedik képen az ajtó sarka valszeg csak koszos, az enyém is hasonló, ha lusta vagyok áttörölni a lándzsás után. :D
    - A lábtartó sarkán már kikopott a kárpit, én ragasztanék oda egy hasonló színű és textúrájú foltot, illetve vadásznék rá gyári fémdekort, ami a folt szélére rátakarna, így nem is lenne feltűnő. Barkácsolni csakis igényesen! :D
    - Kopott a váltógomb, de nem érdemes átbőröztetni, a gyári új sem drága.
    - A kesztyűtartó alatti "szőrős karton" kicsit lóg, lehet, hogy csak egy patent hiányzik. Nem meglepő, ha elveszik, pollenszűrőt könnyebb cserélni, ha ez és az fölötte lévő fűtéscső nincs útban.
    - Hiányzik az aksi + oldaláról egy kicsike burkolat (nekem sincs meg).
    - A jobbos fényszóró kicsit opálosabb, mint a másik, illetve a hátsó sárvédő matt fekete betétje kissé kiszürkült.
    - Nem hiba, csak adalékinfó: svájci származású autó lévén nincs elöl nagyobbakhoz való rendszámtartó, de pótolható.

    Igazából egyik sem azonnali red flag.

    Ja, és M32-re odafigyelni!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák