- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SkyShowtime
- Windows Insider Program
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Netflix
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz f4lcon #219310 üzenetére
Földút: ebayen vannak "lift kit" címszóval ilyen futómű emelő pogácsák, 20-30-40 mm amit emel jellemzően. (Vagy drive2.ru oldalon lehet van hozzá rajz is, és akkor csak egy esztergályos/CNC-s ismerős kell.) Plusz egy rendes kartervédő, és kész is gyakorlatilag.
Captiva VM dízel, kisebb széria, szerintem van jobb.
Ezeket a koreai dízeleket nem ismerem.
Zafira jó konstrukció, alapvetően az 1.7 sem rossz, de szoktam látni DPF problémákat. Egy régebbi 1.9 megfontolandó (főleg első évjáratos euro 3-as, megintcsak a DPF elkerülésére), 16 szelepes 1.9-ből szívósor csappantyúkat ki kell iktatni megelőzésképp. M32 váltó kritikus, ha F40 akkor jó, utána kell járni...
Galaxy első helyen lenne a Zafirát egy váltónyival előzve, 2.2 motorral is érdemes nézni nyugodtan, utóbbi esetén az automata is vehető, 2.0-val viszont nem ajánlott.
Espace 2.0 dCi-t még bedobnám, ha nem allergiás láncos vezérlés - drágább ha cserélni kell, de tartósabb, összességében egy elég korrekt motor. 1.9 is vállalható, de jobb a 2 literes. Maga a generáció meg 2002-ben jelent meg, volt ideje kiforrni, illetve emiatt bontott cucc is lesz hozzá sok és olcsón.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs