Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz rbalint88 #181146 üzenetére

    Pontosan ez a dilemmam nekem is, hogy nincs svajci bicska MOST. Viszont, elkezdenek jonni a nagyobb hatotavu plugin hibridek normalis motorral is, amiknek mar van ertelme mindket felhasznalas eseten, hiszen akar egy 50 km-et villannyal elmeno, otthon is toltheto hibrid is siman megfelel ennek a hasznalatnak, ha egy normalisan eros benzin (meg inkabb dizel) motor van mellette. De ezek a kocsik meg csak most kezdenek kijonni, es nem abban a kategoriaban, amiben en keresgelek, hanem a SUV vonalon. Nyilvan ez lesz idovel majd az elterjedt, amugy az egesz fenti problema megoldhato egy kis elektromos kocsival + egy csak autopalyazasra hasznalt nagy kombival, de ket kocsit fenntartani meg eleg draga, ha valojaban sosem megy parhuzamosan a ketto.

    Amugy eppen ezert gondolkodom 2-3 evben egy kocsin, valami olyanon, ami megbizhato, relative tartja az arat, es bele tudok rakni 50e km-t a kovetkezo 2-3 evben ugy, hogy komolyabb javitasaim lennenek vele.

    A varosi fogyasztas amugy masodlagos. Persze nem az, de napi 20 km (legyen havi 500 km) nagyjabol tokmindegy, hogy 2 literrel tobbet vagy kevesebbet eszik az auto, mert ez meg igy is csak evi 6000 km, aminel a 2 liter fogyasztas-kulonbseg evente 2-3 tank benzin. Autopalyan viszont mar baromira nem mindegy, mert ott fogja megtenni a tavolsag 2/3-at, hiaba csak az ido 10%-at.

    Olyan auto kell epp ezert, amit nem nyir ki a varosi rovidtav 2-3 ev alatt, persze ha az ember odafigyel, es cserebe autopalyan is megy. Ahogy kiérzem a hsz-ekbol, a Golf Variant 1.4 TSI ilyen.

Új hozzászólás Aktív témák