Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16514048

    törölt tag

    válasz Primary92 #124267 üzenetére

    Igazi benzinfaló hírében áll, mint az 1.6-os big block-ok általában. ;]

    Viccet félretéve, Spritmonitor szerint 7,72 az átlag, nem mondanám rossznak. Ettől jelentősen kevesebett ekkora autóban csak egy dízel motor fog fogyasztani, csak ott meg előfordulhat, hogy másra kell majd többet költeni.

  • rbalint88

    addikt

    válasz Primary92 #124267 üzenetére

    nem eszik sokat, csak nem nagyon megy. facelift utánit vegyél (2000 vége-2003), az sokkal kevésbé rohad, hátul is tárcsafékes, használható a fényszórója és automata klímája van.
    a típus hibái: nincs hozzá tempomat, pályázásnál ez elég szar. vvt-i motorok csúnyán meg tudnak kopni, kb 250eFt-os sztori a felújítás, aztán jó megint 200e km-re. lelketlen, jellegtelen autó. ugyanennyi pénzből fenn tudsz tartani bármi ekkora autót, amit akár még szeretni is lehet. ha csak igáslónak kell, akkor viszont értékelni fogod a tágas utasteret, a viszonylagos problémamentességet (nekem 2,5 év alatt egy terven felüli szervizlátogatás volt 80ezerért-nagynyomású szivattyú d4d dízelen) - viszont itt lebegjen a szemed előtt, hogy a jó minőségű alkatrész valamivel drágább hozzá, mint az európai autókhoz és nagyon sokáig elmegy hiba nélkül, viszont aztán összeomlik az egész és több százezret kell beletolni, mert az előző tulajok is úgy voltak vele, hogy csak benzin kell bele meg néha egy kis olaj, elvégre ez Toyota és mindent kibír.
    ez is egy járható út, én is így csináltam. 800-ért vettem, megcsináltam rajta a kötelező vezérléscserés szervizt 150-ért, aztán 2,5 év/30ekm alatt csak olaj+szűrő volt cserélve, majd amikor már elengedte magát teljesen a futómű, kezdett beteg lenni a motor és már nagyon szenvedtem attól, hogy nem tudom szeretni az autómat, kettő óra alatt eladtam 470-ért. ja és időközben kiadtam a garázst, ami nagyjából fedezte az amortizációt, úgyhogy kb havi 10ezerben volt az autó+ami beletankoltam.

Új hozzászólás Aktív témák