- Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Hálózati / IP kamera
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Cudy M1800 Mesh rendszer: édeshármas
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AliExpress tapasztalatok
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kitka6
csendes tag
válasz vzsryl #193331 üzenetére
nem néztük meg mind, de amit láttunk, ott csak erősen túlárazott kocsikat kaptunk (pedig még külföldön is voltunk kocsit nézni), holott igyekeztünk az ársáv tetejéről válogatni, és ahogy írtad is, eléggé elavult a technika, de formára valamiért nagyon szerelem. Emiatt -meg mert a családban mindenki nagyon tudja, hogy nekem milyen autó kéne- szeretném kicsit bővíteni a látoterem
-
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #193408 üzenetére
Mennyi a "GTK" és mennyből jönne ki a másik autó (ár, adók, stb)? "Egyéb" dolgokat ne nézzük, csak azt, ami a műszakira nagyon muszáj, meg vezérlés/fékfolyadék. Egy apró lakatolás árából ilyen használat mellett szerintem van még benne pár év, amíg nincs jelentős rozsda - ha most ilyen szempontból egyben van még
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz vzsryl #193496 üzenetére
Pontosabb lett volna ha azt irom, hogy munkabajarashoz, ami 2x25/30 km utvonaltol fuggoen es sokszor van benne M1/M7 + M0, tisztan a varos kb az ut 2/3-a.
Eddig is nagyreszt dizellel jartam, igaz csalok mert DPF nelkuli (mmint gyarilag), de ezt egy modernebb is siman abszolvalna foleg ha az egyeb utakat is figyelembe vennenk. De nem lesz dizel.footy: Koszi az infokat!
Hunreeth: Ezt most kicsit tulgondoltad illetve az egesz threadet ha elolvasod akkor ezt lehet le se irod, egyebkent alapvetoen igaz az amit leirtal. A kornyezetudatossaggal es a politikaval sincs gondom, bizonyos emberekkel akik ezt a hyepvonatot meglovagoljak de egyebkent viziojuk nincs (mmint a szuper zoldsegen kivul) annal inkabb. De ez abszolut nem idevago tema.
-
Lacko32
tag
válasz vzsryl #193752 üzenetére
Évi kb 2-3 alkalommal járunk Pesten, szóval autobahn ritka alkalmak egyike lenne.
Helyi cirkálásra kellene, oda az 1.6 bőségesen elegendő, főleg hogy az asszonynak szánnám, tolatókamera legyen, többi már csak hab a tortán.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
válasz vzsryl #193779 üzenetére
92-es F Astra-m kagyló ülése
Ej, mit nem adnék egy olyan ülésért most... mi kiültük a miénket így 15 év alatt, pedig <70kg-mal én vagyok a legnehezebb.VW alapülések botrányosak. Polo és Touran próbák alapján (Polo classic az volt, utáltam).
Amikor 7 üléses választás volt, sokat próbálgattunk, és alapülésben az S-max-é volt élhető a Peugeot-on kívül.
Néha a régi autók ülései meg jobbak, mint a mostaniak... spórolás, spórolás, hatékonyság árnyoldala...B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
veterán
válasz vzsryl #193779 üzenetére
Itthon is elérhető volt rendes sportülés F Astrában: a GSi-kben, illetve a hazai gyártású (valódi) Club felszereltségű Caravanokban.
Mindkettőt birtokoltam - ugyanaz az ülés, rendes Recaro, ők is gyártották, az ülés alján ott a Recaro felirat.Nagyon jó ülések voltak.
(Amiket ismerek, talán csak a Saab 9-3 Aero ülése jobb nála.)[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #193779 üzenetére
Nem rég toltam egy Bp-Debi-Bp kört: a sávtartó pontos és bitang jó, akárcsak a radaros tempomat. Kvázi elvezette magát az autó, semmit nem kellett csinálnom. Egyedül a visszagyorsítás amit nagyon lassan vitelez ki, azt most átállítottam Sport módba, úgy már egész normális tempóban veszi fel újra a beállított értéket.
Az ülésben viszont már visszaúton nagyon fészkelődtem...
#nincsbennetarcsi
-
JasonD
aktív tag
válasz vzsryl #193824 üzenetére
Köszi! A legjobban a Leon tetszik külsőleg a VAG konszern autói közül, úgyhogy maradnék annál. A dízel nem tudom mennyire alkalmas erre a napi 2*23 km-es ingázásra, lehet érdemesebb a TSI-t venni? Érdekes amúgy ez a dolog, hogy a dízel olcsóbb, mint a benzines. Pár éve pont fordítva volt.
2017 FL utáni i30-ból benzinesben melyik az értelmes motor? 1.4 T-GDI-vel látni jóval drágábban, mint a CRDI-t. Aztán abban ugyanúgy megvan minden kényes alkatrész (turbó, kettőstömegű, részecskeszűrő). -
-
válasz vzsryl #193881 üzenetére
Ha nem nagyon sok a hosszú táv, akkor szeritnem választhat benzineset is egyterűhöz.
Én is féltem, hogy az 1.5EcoBoost (S-Max) hogyan bírkózik meg az 1.7 tonnával, de a szlovén-horvát nyaralási kör alatt is nyugisan lehetett vele közlekedni, nem zabálta le a hajamat relatíve (1300km és 8.4liter/100km). Annyira nem vészes előzni sem vele; igaz a fordulatot azt adni kell neki, és akkor elindul.
És az is igaz, a dízel egy majdnem hasonló (szinte ugyanazon) körön 6.2-ből megállt (merthogy előtte 2.0tdci-vel szelrelt S-Max volt), illetve a nyomatéktartása azért más volt (330Nm vs 240Nm)
Télen a benzines hamarabb bemelegszik.Ó, találtam egy kis összehasonlító diagramot.
Egyterű = hosszú családi utazáshoz való gépjármű
Ez a definíció nagyon tetszik , szerintem is ilyen az igazi családi egyterű.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
válasz vzsryl #193888 üzenetére
Egyet kell értenem veled.
Annyi, hogy újonnan a benzines olcsóbb, ezért vettünk benzinest (meg én maradtam volna a dízelnél, de anyóka úúútálja). Mire a másfél mihály visszajönne a dízel jobb fogyasztásából, addigra más szét is fog esni...
Tény, hogy nagy lökettérfogat az mindgi előny, nem terheli a motort annyira a nehéz kaszni... na meg a motorfék. Na ott brutál különbség van (és én elég sokat használom), a nagyobb ccm javára.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Lacko32
tag
válasz vzsryl #193881 üzenetére
A jelenlegi helyzetre való tekintettel külföld kizárva, max Pest-Szengotthárd távra kell, ami olyan 250-270km ,és évi kb 2-3 alkalom. Nyilván azért nézem az egyterű kategóriát, mert bővülünk
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #193923 üzenetére
rossz térlátással jelentkezem:
kamera NEM jó. Radar& hátrafordulni v tükörbe nézni IGEN. A kamera kicsit torzít, gyk. csak arra jó, hogy a rendszámtábla mögötti pici területet "leképezd", a sarkokat nem látod benne, márpedig, az a "necces". Kellett pár hét, mire rájöttem, hogy nekem csak nehezíti a dolgokat a kamera, a radart meg siratom, hogy nincs, mert az első lökhárítóm bánta az ereszcsatornát bár némi reciprocitással Kaptam is nyócszenzorosradart, majd bekerül. Egy élmény lesz a lökhárítót a szétfúrkálás után még gatyába is rázatni. Meg amilyen gyorsasággal nő a kavicsfelverődések, lepattanások száma, már kezdem elengedni a dolgot, és most sem tudom, mivel tudnám ezeket kivédeni (főleg küszöb alatt...)[ Szerkesztve ]
legyen üres
-
nagyúr
-
nagyúr
-
[CS]Blade2
addikt
válasz vzsryl #194100 üzenetére
Tudom. Viszont nem látom hasznát. Inkább legyen benne rádió, akkor nem hallom, hogy defektes a kerék és felnin megyek.
szerk.:
Amiket írt:
klíma: manuális 2 márkát leszámítva mindenhol alap, de a digi az sokszor a 2. vagy 3. felszereltség.
navi: sokszor a 3. vagy 4. felszereltség, vagy még ott is külön felár.
üléshűtés/fűtés: 2. felszereltségtől van fűtés ált.
20-as vagy nagy alu felni: ált. a 2. felszereltségtől van egyáltalán alu, és sokszor a fullosnál van a top top felni. Még nagyobb, polírozott, stb.
spéci gumi... talán kérésre horror felárért.
Biztonság: pl. amiket én nézek: Swift: hátul tárcsafék a GLX-be van csak, GL+ még hátul dobfék. Jó, ha rendben van, lehet tudja ugyanazt, de na...[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz vzsryl #194258 üzenetére
Tudom, csak a világon nincs annyi nap szabadság (mivel kereskedésbe megyek, ahol méltányosan beszámolják a kocsimat ami 90%-ban hétköznap üzemelnek).
Szegény FIAT amúgy megy a levesbe a Peugeot-val. PSA cégcsoport vagy mi. Az milyen katyvasz lesz már, mint a Nissan-Renault. Azt sem fogod tudni mi van a kocsiban. Éljen a globalizáció.
Amúgy nyáron Június, Július, Augusztus a klímával, ott megtörténik a halál. Gyorsításnál klíma kikapcs, előzésnél meg.... off-rotty a 128Nm-nek (főleg 4 személy esetén).
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
m.lala
aktív tag
válasz vzsryl #194285 üzenetére
Neked van a superbed jól emlékszem?
[link] [link] ezek egy helyen vannak, végigütött könyvvel, ezek mk4-ek?Passatot nem birom, superb meg inkább 4 felett van most amiket néztem. 508 tökéletes lenne, már már túl nagy, az a bajom, hogy szedánt szeretnék.
Ez az elantra viszont megtetszett, olyan könnyü dolgom volt mikor anno olcsó bejárós autót vettem, most bezzeg vannak igények...Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?
-
veterán
-
Lmh
őstag
válasz vzsryl #194304 üzenetére
sky: köszi a véleményt, jól hangzik.
vzsryl: Fúha, hát ezt nem tudom, hogy mk2 facelift vagy mk3....honnan tudnám ezt megállapítani?
Ezt a mocskos drága orvoslást nem értem pontosan mire érted, meg hogy hogyanmolnarpeter: A 4x4 sajnos adott, mert ismerőstől vennénk ezt a konkrét kocsit. Ha nem ezt a skodát választjuk akkor választhatunk igazából akármi mást vagy marad a merci
(((Pont meg is néztem, hogy szép 2015-ös merciket is lehet kapni 5 misiért Ha rajtam múlna, elmennék vagy a szívem irányába és onnan választanák valamit, vagy valami japán irányban (pl Mazda 6) gondolkoznék, de ebbe most ne menjünk bele, mert messzire vezetne, meg most egyelőre nincs is realitása.)))
[ Szerkesztve ]
Steam Deck / PC: i5 6600 / Inno3D GTX 1650 Super Compact 4GB GDDR6 / MSI B150M Bazooka / Patriot 2x8GB DDR4 2133Mhz / Chieftec Force 400W / OCZ Agility3 120GB, Kingston UV400 480GB, Samsung HD103SI 1TB / Win 10 64bit / LG 34UM68-P monitor
-
Lmh
őstag
válasz vzsryl #194307 üzenetére
3T, ez van a forgalmijaban. Az akkor mk3 lehet vajon?
3 kulso kepem van a kocsirol es egy forgalmi fotó. így már értem persze a futóművet, köszi.
Az eddig elhangzottakbol akkor tehát arra kovetkeztetek, h elég jo auto ez a skoda.... így megnyugodtam kicsit
Köszönöm!Steam Deck / PC: i5 6600 / Inno3D GTX 1650 Super Compact 4GB GDDR6 / MSI B150M Bazooka / Patriot 2x8GB DDR4 2133Mhz / Chieftec Force 400W / OCZ Agility3 120GB, Kingston UV400 480GB, Samsung HD103SI 1TB / Win 10 64bit / LG 34UM68-P monitor
-
[CS]Blade2
addikt
válasz vzsryl #194452 üzenetére
Én olyanokat megyek, hogy:
H: reggel: 1,3km leáll 10perc, 1,3km
K: reggel: 9,3km, este 9,3km
SZ: este: 9,3km
CS: reggel 9,3km
P: reggel: 4,8km leáll 30perc, 0,4km leáll 20perc, 1,8km leáll 10perc, 3,5km
SZ: reggel: 9,3km, este 9,3km
V: reggel: 1,3km leáll 10perc, 1,3 km este: 9,3km
Összesen: 80,8kmEhhez hozzájönnek egyebek, úgy kicsit sűrűbb, de olyan, hogy a víz után még 25km mire meleg lesz az olaj és a motortömb, csak szökő évente.
Május óta írom a km-eket havonta:
699,9
571,8
506,2
462,7
538,6
538,2
738,0
561,1Szerintem ez kinyírná a turbót is. Zsír újat 20év/150.000km-re tervezve.
Most már abban sem vagyok biztos, hogy nem-e generálnék számottevő tételű karbantartást egy részecskeszűrős 2021-es 1.2-es ISG-s Swifttel.
Lehet, hogy kifejezetten 2017-est kellene keresnem. Abban elvileg még nincs egyik sem.
-
Lacko32
tag
válasz vzsryl #194508 üzenetére
30 évesen másképp látom.
Ha begyöpösödött lennék, unalmas lenne minden. Középkorúként sem árt haladni a korral, másképp a Ladákat görgetnémIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen