-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz tixem #100810 üzenetére
Figyelj nem az a lényeg, hogy törve volt, hanem hogy hogyan lett helyrerakva. Az enyém is kapott, de szépen megcsinálták, meg se mondtam hol volt lezúzva. Csak azért írtam, hogy valószínűleg a tietek is kapott egy pofont, mert a légzsák visszajelző ég, általában ez az oka. Milyen motor van benne?
-
nagyúr
válasz lenox #100878 üzenetére
Megfelelő karbantartás mellett nem annyira nyűgösek. Közeli ismerősöknél van xc60 és xc90 is, rúgják, nem igen figyelnek a turbó hűtésre és hasonlókra, az automata most hullott szét az xc90-ben 400k kmhez közeledve. Az xc60-ban meg a turbó 250k-nál. Merem állítani, hogy ha jobban figyeltek volna rá, akkor egyikkel se lenne probléma most.
-
nagyúr
válasz ACAB95 #101106 üzenetére
Nyilvan nem 5 forint hozza az alkatresz, mar egy olajcsere sem olcso (~30-35k), futomu is bonyolultabb es dragabb mint egy gastra vagy focus. A jok kb 2M-be fajnak.
Adagolo, turbo, kettostomegu mind leeshet rola, javitasuk igen huzos.
Ajanlom figyelmedbe ezt a cikket:
http://m.totalcar.hu/tesztek/2014/02/13/bmw_320d_touring_e46/?rnd=14
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz killer1203 #101196 üzenetére
Szia! Hol fogod hasznalni? Mennyit mesz egy evben? Mekkora auto kell? Hany fot szallitasz altalaban? Vagizos vagy inkabb megbizhato?
Igy eleg sok autot lehet ajanlani. e36, yaris, focus, g astra, civic, corolla
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Lavidaloka #101288 üzenetére
fenntartasa nem epp olcso
-
nagyúr
válasz Jim-Y #101300 üzenetére
7gen civic 1.6 benzin vagy 1.7 cdti. Pont ez az árkategória és az árát is jól tartja. Vagy corolla 1gen yaris is jó lehet, ezek eléggé értéktartó autók.
Ha nagyobb kell akkor b5 passat, akár dízel, de szerintem ez költségesebb mint a feljebb említett típusok.
Focus, g astra is jó autó, ennyi pénzből már patent van belőlük, de az értéktartás szerintem nem az erősségük.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
civic! b16 turbo 5-6genhez van bőven alkatrész, ezeket még könnyű szerelni is. Bár a turbósításra csak akkor add a fejed ha hajlandó vagy kb mindent kicserélni a motorban könnyű karosszéria, kis motorok (1.3-1.6), szak
barbárember van dögivel, közösség tutiesetleg punto, van itt olyan aki azt imádja húzni (állítólag a gyári blokk jobban bírja a turbót mint a civic)
kornelka én swifttel nem bohóckodnék, bár van aki komolyat hozott ki belőle -> Mr X
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz hurenzon #101370 üzenetére
Jó-jó, de konkrétan mit cserélt és miért? Csak példaként mondom, hogy az én 14 éves 148.000 km-t futott autómban még gyári kuplung van, bontatlan váltóval és motorral, mellesleg városban használták.
Akkor miért kellett "kicserélni a fél autót" 160.000 km-el ami főleg autópályán volt használva? Vagy nála ez azt jelenti hogy vett rá féktárcsát meg betétet
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz hurenzon #101378 üzenetére
Ja persze Ha ott vagy, megdumáltatok mindent, előcsapod a gempát és azt mondod hogy 700-ad van, akkor fog engedni hidd el. Bele kell menni a játékba, én is elhoztam 870 helyett 760-ért a verdát. + Amikor eladtam a suzukit én is belekalkuláltam egy 15%-os alkut.
De ha minden kötél szakad akkor sem rossz 780-ért egy hibátlan verda. Bár ugye olyan nincs, max ha szalonautó lenne, 8 éves autón lesz hiba csak keresni kell ha találsz akkor már meg is van az alku alapja
-
nagyúr
válasz hurenzon #101381 üzenetére
Azt én is utálom ha előre próbálnak alkudni. Az más ha már megnézte a vevő az autót és elhatározta hogy meg akarja venni. Onnantól beszélhetünk az árról Telefonban meg senki ne akarjon alkudozni mert elküldöm a pics@ba
Volt egy kisebbségi egyén aki felhívott szombat hajnalban, hogy 200-ért azonnal vinné az autót (275-re volt kiírva) és hogy neki tutira tudnia kell, hogy odaadom ennyiért mert ő aztán potyára fel nem jön Mucsaröcsögéről. Alig bírtam lerázni... Másnap elvitte egy normális fazon 250-ért
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz bads1 #101495 üzenetére
150/220 km simán reális, gondolj bele, az évi 10 és 15.000 km között futott autót jelent, ami kb. semmi. Ha normálisan karban volt tartva, akkor nem számít hogy 15 éves és 200k+ km van benne. Tudod, állapotot kell venni, nem évjáratot meg km-t A futóműre kell figyelni, illetve a gyári CD-tár ha behal, akkor elég drága a javítása. Vásárlás után olaj+szíjcsere hogy ne legyen baj
-
nagyúr
válasz bads1 #101500 üzenetére
Szerintem lényegtelen hogy volt-e törve, ha ránézésre nem tudod megmondani Ugyanis az azt jelenti, hogy korrektül helyre lett rakva. Az enyém is volt törve, 3 hónaposan seggbenyomták, utána márkaszerviz javította, konkrétan nem látszik belőle semmi. Járd körbe az autót, nézd meg lehetőleg napfényben, hogy hol törik a fény, milyen árnyalatúak egymáshoz képest az elemek, illetve az illesztési hézagokat is vedd szemügyre. Szvsz ez alap lehet az alkura, de ha nem volt komolyan törve (ergo nyúlványok nem sérültek stb.) akkor én simán megvennék egy korábban törött autót.
Általában az összes autós hirdetésben benne van hogy költségmentes Ezt nyugodtan hagyd figyelmen kívül Olyan autó nincs vagy ha van az nem eladó.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz harry #101514 üzenetére
Hát nem tudom, nem vagyok nagy szakember, de nyáron autósvásárláskor minden kiszemelt példányt megnéztünk 3-4-5-en és mindről meg tudtuk mondani mennyire kapott az élettől nagy pofont Ezzel nem azt akarom mondani, hogy profik vagyunk, hanem azt hogy több szem többet lát és legtöbbször az illesztésekből illetve a színárnyalatokból, nyúlványokból lejön hogy mi történhetett az autóval. Mondjuk én civicet kerestem, úgyhogy fel voltam készülve a sok romhalmazra
-
nagyúr
válasz Zoli133 #101521 üzenetére
Lacettit és cordobát én nem eröltetném, inkább G astra, H astra, mk1 focus, mk2 focus, toyota corolla, honda civic. Talán a hondát kicsit drágább fenntartani mint a többit.
(a linkelt autókat csak példaként linkeltem, hogy melyik típusra gondolok)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz maggi1886076 #101523 üzenetére
maggi1886076, G astra 1.4 90le változata annyira nem eszi, inkább az 1.6 (tudtommal)
-
nagyúr
válasz maggi1886076 #101526 üzenetére
Én nem hallottam róla, hogy komoly gondok lennének a G astrával az ecotec eszi az olajat, azt aláírom, de egyébként nincs velük baj. H astrát most nézegettem, bitang nehezek, az 1.6 nem gyorsul úgy mint az én 1.4-em. De a best az 1.8 H astra TT, 140le 11.4sec 0-100
Amúgy egyet értek, 1.5M környékén már jöhet a H astra, csupán alternatívaként vetettem fel (mivel ők is írták, hogy opció).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz deere #101540 üzenetére
"Nem ismeretlen jelenség, hogy százezres futásteljesítmény felett beadja a kulcsot a nagynyomású szivattyú és a kettős tömegű lendkerék (előbbi 400-600 ezres, utóbbi 170-250 ezres tétel), és a nagy (10 ezer kilométerenként 2-4 literes) olajfogyasztás, valamint a kisebb-nagyobb elektromos problémák is szerepelhetnek a bosszúságok listáján. "
Emellett a PD elemek is szeretnek megdögleni és akkor turbóról még szó sem esett.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Asustor NAS
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- PlayStation 4
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen