-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz AMD Power #109061 üzenetére
Érdemes a hideg oldali szintet (xW)lejjebb vinni, egészen addig míg nagymérvű olajfogyasztást nem tapasztalsz! 5W-40, majd 0W-40. Ha melegen nem igazán hajtod Értsd: nem kínozod órákat 4-5ezres fordulaton ergo nem pályázol, akkor mehet 5W-30 esetleg 0W-30.
Mivel a motorkopás hidegindításnál a legnagyobb mértékű, így erősen javasolt, hogy minél hígabb legyen az olaj ebben a pillanatban. Minél gyorsabban eljut az olaj a kívánt helyekre, annál jobb, annál jobban csökkenti a kopást.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz AMD Power #109141 üzenetére
lehet vmi "beragadt" ar is
eccer unalmamban megneztem mennyi pl egy uj Bosch legtomegmero a mk1 PuntoGT-hez
vmi 230k-s arat lattam ra
es egy facom muanyag henger ket drothaloval a vegen, meg van benne egy fűtőszála gyari IHI RHB5 VL7E turbo ra meg szerenytelen 560rudiert, feleert vatta uj KKK vagy Garrett-t kapsz brutto kiskaron nevedre szolo szamlaval, mindenfele puszi% nelkul is, kinaibol ennyiert 4-5db-t is siman adnak
klimas 90A-s generator 340k, a nem_klimas 66A-s "csak" 290k
....szoval vannak arak
több drón kell ;P
-
deicide
veterán
válasz AMD Power #109432 üzenetére
És tegnap nem én voltam a legnagyobb huligán, mert Lepsénynél feljött nem sokkal mögöttem egy Ferrari és aztán utat kért. Szemmel is jól láthatóan távolodott, miközben az én mutatómon sem egyessel kezdődött a sebesség.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #109783 üzenetére
Nálunk kb 15 új korától nálunk levő konszern van, ebből 10 1.2tsi amiből az első generációstól a legújabbig.Km kb 30k-150k ebből 4 be megállt a motor (részében a kollégáknak köszönhetően), 3 nál gariba a második turbó cserén vagyunk túl. A két új rapid még bírja de azokban kb 10-15k van.. van ezek mellett 10 db fiesta 2010-től 2013 ig 1.4 tdci vagy hdi kinek hogy tetszik. Mind 160ezer felett van óra szerint csak kötelező szervizeket kapják és köszönik jól vannak pedig azokat gyilkolják.
-
roberto211
őstag
válasz AMD Power #109847 üzenetére
Engem meg neha a haveri korom a kb 400ezret ero , 2000-es suzim miatt.
Igaz eleg fiatal a haveri köröm ahogy en is es nem megszokott a saját kocsi itt de kérdezték párszor ,hogy miből vettem ,mennyiért, stb. Egyik tudta meg csak ,hogy kp ra ezután egy ideig taxinak hitt engem amit be is fejeztem hamar. Többieknek azt mondtam h behiteleztem. Illetve meg egy ember tudta , Ő meg ezután mindig kölcsön akart kérni tőlem en meg természetesen nem adtam.Mióta nem free taxizok azóta nem is keresnek nagyon de igazából nem is baj mert ilyen emberekre nincs szükség.
Kettőnk között (mármint en meg "haverom " ) az a különbség hogy amig Ő minden péntek meg szombat este elitalozgatta meg szórakozta a pénzét azt en félre raktam. Illetve miután meglett a kocsi ezután se ittam el meg szórakoztam el hanem inkabb legurulok a kútra abból a pénzből megtankolom es erre arra kocsikazok.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz AMD Power #111049 üzenetére
Igen de azt te is gondolhatod,hogy nem egy F astra van mérföldekkel elore egy swifttol biztonsagilag.
En is nézegettem F astrakat , vezettem is anno mikor vásárlásnál voltam. 1.4 volt,8 szelepes. Nekem túl lomhanak tűnt ,ezért nem vettem ilyet. 1.6 16v alatt nem vennék ilyet de ugye ez a fajta motorral felszerelt nagyon ritka Magyarországon.
Meg amúgy sem tetszett a forma. Es a felszereltség se olyan mint egy 400as swiftben. Valahol meg tekeros ablak van bennük ennyiért. Nekem meg ez volt a kikötések hogy fapad verziót nem veszek amibe elektromos ablak sincs.
" pedig igen ". Ok akkor gondold ezt
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
rbalint88
addikt
válasz AMD Power #111054 üzenetére
ebben az árkategóriában már egész jó biciklit lehet venni. 150-ért nem kell autót venni. nem tudja fenntartani. csak a legalapvetőbb dolog: ha használni is akarod, havi 20ezret úgy tankolsz el - még ilyen 5literes mesefogyasztású autóval is-, hogy csak napi 10-15 km-t mész. 7-8 hónap alatt beletölti az autó árát a tankba. szezonváltáskor egy átgumizás hopp 50ezer. egész egyszerűen egy autó fenntartása havi 30-50e (+törlesztő), ezt nem tudja kigazdálkodni, ha az egész projektre 150-200 közötti összeget tud rászánni. én is bele voltam buzulva abba 17 évesen friss jogsival a zsebemben, hogy nekem márpedig autó kell, de nekiálltunk számolni és megértettem, hogy nem fér bele akkor se, ha a seggem alá teszik a kocsit.
-
-
rbalint88
addikt
válasz AMD Power #111125 üzenetére
bármiből lehet szart és jót is venni. ismerősnek volt* Audi 100 2.8, tartalékautónak vette, de ahhoz képest sokat járt vele. olajcserén kívül nem költött rá semmit, ment, tette a dolgát. oké, 2x7litert eszik városban, országúton, pályán viszont 8-9 között, ami nem akkora eltérés már. plusz azt ne felejtsük el, hogy nem neked kell hülyének lenni, defekt, vad és szembejövő hülye is bármikor előfordulhat, akkor meg cseszheted, hogy te szabályos voltál.
*: ellopta a kocsit egy kis drogos szarházi és rommá-fossá törte. 100 feletti tempóval kapott el villanypóznát, fát és tűzcsapot, nem lett semmi komolyabb baja.declare: kocsit lehet újat venni, másik lábat és másik életet nem.
declare újra : nem véletlenül van ilyen értékvesztése a prémiumautóknak. aki meg tudja venni, az fenn is tudja tartani és meg tudja venni az újat 3-5 év múlva is.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz AMD Power #111125 üzenetére
Mert golfot venni (300-400ert Max 3as golfot kapsz) az aztán ésszerűbb mint egy 20+ eves Merci
Mondjuk golf helyett akkor mar inkabb fastra.Amúgy noverem exenek faterjanak 24 eves mercije volt.(mellette meg stift) Tudod mi baja volt ? Az,hogy semmi egyszerű dízel hely az brutális benne kenyelmes es meg fenntartani se drága sztem. Ilyet vennék. 20+ eves audit mar nem. Es volt/van benne 490e km ha jol emlékszem.
Amúgy F astra több mint egy "labtoros" F astra ezt előbb kitárgyaltuk fórumtagokkal.
Tudod melyik régi kocsiban nem lett semmi bajom mikor 70el beleszaladtunk egy előttünk satuzo uj meganeba ? Egy 2000es evj. Scenicben. 70el belement fater, autón 380e Ft os kar saját zsebből mert ugye "köv.táv" es kiszálltam terdemen egy piros folttal ez is azert mert hátul a reggelizőtálcába ütődött,hogy miert nem tudtak feljebb rakni. Mutert meg megrantotta az öv.
Na itt egy F astraban ,swiftben, b corsaban vagy halál vagy valami komoly sérülés ami maradandó.
Mielőtt azt állítanánk h F astraban ilyennel is csak lábad tort volna el.Mielőtt kérdeznéd igen tisztába vagyok vele h lehet a swiftbol nem szálltam volna ki kezembe ásványvizzel.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
roberto211
őstag
válasz AMD Power #113807 üzenetére
Pedig nem rosszak. Nekünk 2000/08as (hónapban nem vagyok biztos )volt fl utáni , semmi baja nem volt ,tette rendesen a dolgát cserébe adott komfortérzetet ,volt megjelenése is kenyelmes volt, s ha tényleg nem ilyen roncsból feltamasztottat fog ki az ember akkor jó autók elegge.
Nekem ugye stiftem van tehat magam ellen beszélek de fl utáni meganehoz kepest ilyen swift,F astra,Punto ,corsa , stb -től fényévekkel előrébb all a megane.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #114094 üzenetére
lemaradt a fogyasztás.
gondolom a 15-öt nyaldosta.
a fizika fizika marad.
marha nehéz, ergo sokat eszik.mod:
most éppen a japánokat, a volvot, meg az olaszokat ajánlgatták itt páran.egyébként ha már H astra felé vetemednék, akkor inkább mozdulnék a civic irányba
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz AMD Power #114094 üzenetére
szeretem az opelt, szívem egyik csücske, szeretem a gasztrát, fasztrát (nemröhög), ccorsát, mindet vezettem meg vezettem hasztrát is.
a hasztra tényleg döglött. én nem tudom mit csináltak vele, hogy hangolták, akármi, de olyan kelletlen, hogy legszívesebben kiszállnál és a visszapillantónál fogva húznád magad után inkább...
persze minden relatív, biztos szerethető autó, de érzetre sokkal de sokkal lomhább mint a fentiek közül bármi.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen