- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
dong86
csendes tag
válasz CrazySouls #205641 üzenetére
Szia! Egy két fényezett elem vagy egy szélvédőcsere azért nem a világ. Nem fogsz olyat találni ami tutira nem szívat meg amikkel szerintem kisebb eséllyel lehet baj:
Fiat Bravo ahogy a kolléga írta az előbb
Peugeot 307 nagyon a gyártás végéről 1.6 vagy 2.0 benzin ezek még nem a prince motorosak.
Megane 3 1.4,1.6 vagy 2.0 benzin esetleg Laguna 2008 utáni ha találsz
Hona Civic 1.4 vagy 1.6 az Ufo előtti széria Busz civic néven fut asszem
Corolla/Auris 1.6 vvti esetleg Avensis 1.6
Opel Astra H mostanában volt szó rola hogy némelyik szereti az olajat de ennyiért a kínálat tetejéről válogathatsz
Esetleg valami VAG(Octavia,Leon,Golf) a sima 1.6 MPI motorral ami nem FSI, bár van aki azt is szidja.
A trollal ne foglalkozz. -
dong86
csendes tag
válasz Zotyipotyi #205747 üzenetére
Szia!
Én ha a PUG-al nincs nagy gond megtartanám tehát 5.5-ig az alábbiakat javasolnám:
2013-tól Golf 7 kombi/Leon kombi/Octavia 5 ajtós és kombi 1.4/1.8 TSI az 1.4 tsi-re valszeg ráfér majd egy diós koksztalanítás az Octavia a legjobb arra amit írtál tényleg brutálisan nagy hely van benne.
Kia Optima 2.0 cvvt ilyen: [link]
Avensis 1.6/1.8/2.0 ha találsz esetleg
Auris kombi 1.2/1.6 talán Hibrid de az nem egy tánctér belül
2013-tól Civic Tourer 1.8 -
dong86
csendes tag
válasz Zotyipotyi #205755 üzenetére
Igen VAG csoport TSI 1400 ccm-től 2013-tól megbízható, az Auris minden típusa szűk lenne neked szerintem a Hibrid csomagtérben szűkebb csak de nem vagyok a téma szakértője. Lábtérben az említett autók közül az Octavia vezet(Mondeóban nem ültem mondjuk) még a legújabb Insigniát is veri pedig az egy böszme nagy hodály kívülről. Az újabb Focus kombi(2018tól van talán) is elég nagy belül, Ceed Hyundai I30 Honda Civic vonal egyértelműen szűkebb. Mondeóból a dízelek jobbak a benzinesek nem sikerültek a legjobban, ugyanaz igaz a Focusra is talán ott van 1.6 szívó az kivétel lehet. Amúgy a Kia Optima amit linkeltem az nem közvetlen befecskendezéses kevésbé kokszosodik és elöl jól el lehet férni benne. Szóbakerült a Suzuki kicsit más vonalon de akár egy ilyen is jó lehetne nektek: [link]
-
dong86
csendes tag
válasz Zotyipotyi #205773 üzenetére
Van optimából is kombi vagy de azér ritka vagy van a testvére Hyundai I40 azokból meg a kombi gyakoribb de azok közvetlen befecskendezésesek tehát a kokszosodást karban kell tartani Octiból a kisebbekkel több gond van. Ha nem jön be az octi a Leon ugyanaz a technika és az sem egy kis autó: [link]
-
dong86
csendes tag
válasz Lovey #205791 üzenetére
Szia!
Valami ilyet esetleg: [link] vagy [link] vagy [link]
A K Astra 1.4 T-vel lehetnek gondok itt írta valaki korábban. A skodánál valszeg azonnal lehet egy dióhéjas koksztalanítással indítani 120-150 eHUF körül van, meg ennyi kilóméterrel azért lehet rá számítani hogy elő fog jönni ez-az. Én keresnék egy hondát de a J astra sem rossz amit a kolléga írt illetve a focus is jó lehet. -
dong86
csendes tag
válasz Lovey #205868 üzenetére
Nagyjából a 2016 utáni dízelek Euro6-osak azokból tudsz válogatni lehetnek kivételek.
Ennyiért én néznék egy 308 peugeot-ot 1.6 bluehdi motorral vagy egy renault megane-t 1.5/1.6 dci-vel vagy focus 1.6 tdci, szerencsével kifoghatsz egy auris kombit illetve a civicből is van dízel amit linkeltem korábban. -
dong86
csendes tag
válasz Coller225 #206200 üzenetére
Szia!
Valami szívóbenzinre kellene lőni 1.5 körül, ha max 2-t szánsz rá utána rögvest keresni valami megbízható normális szervizt hozzá. Valami elképesztő milyen alkatrész árak meg munkadíjak vannak tehát legyen pénz tartalékban.
Első körben:
Honda FRV [link] az összes motorral jó
Corolla Verso [link] az 1.8 felejtős 1.6 jó
A Peugeot 3008-at felejtsd el egy ipari hulladék az összes benzines belőle
Citoren C4 Picasso 1.8 benzin [link] de a 2.0 is benzin is jó
Peugeot 807 szintén a 2.0 motorral
Peugeot 407 1.8 2.0 motorral
Laguna 3 [link]
Avensis: [link] 1.6, 2.0 jó 1.8 felejtősHa mész venni valami hozzáértőt vigyél magaddal vagy vizsgáltasd át.
-
dong86
csendes tag
-
dong86
csendes tag
Szia!
Gondolom benzines autü kell.
Astra J ajánlott de kicsit nehéz így az 1.4 szívót felejtsd el az 1.6 a minimum de inkább 1.4 turbo-tól felfelé. Az ár amit írtál az Astra J-re reális.
Egyéb típusok:
Megane 3 1.6 benzin
Honda Civic 1.6,1.8
Fiat Bravo 1.4 T-jet
Citroen C5 2.0 benzin
Laguna 3 2.0 benzin
Mitsubishi Lancer 1.6,1.8
Amúgy újszülött gyerek mellé én kombit vagy valami nagy csomagterű kocsit javasolnék, babakocsi szép nagy helyet tud elfoglalni egy sima 5 ajtós kompakt csomagtere simán tele van vele. -
dong86
csendes tag
válasz dong86 #206238 üzenetére
Ha sokat mész majd pályán a C5/Laguna 2.0 benzin talán jobb választás, de számolni kell, hogy magasabb kategória magasabb szervizköltségeket hoz majd magával. Ha a költség és kockázat minimalizálás a cél akkor a megane 1.6/ civic 1.8 irány a legjobb. Amúgy a Bravo/Delta t-jet is jó lenne elég megbízhatóak(trurbos mivoltuk ellenére) de pályán szeretnek kortyolni rendesen.
-
dong86
csendes tag
válasz LZs?! #206250 üzenetére
Szia,
elég vegyes a felhozatal amit írtál, esetleg:
BMW E90 335I
Lexus IS 200
Honda Civic/Integra Type-R
Renault Megane RS
Ford Focus ST
Ezekből egy szebbnek az ára csak magasabb lesz ha nem töröd ropira.Amúgy meg inkább motor, életem egyik legjobb döntése volt lerakni a jogsit és venni egy motort.
-
dong86
csendes tag
Szia!
A Bravo régi konstrukció(2007) igaz maradna a keretösszegből Multiair modul cserére lehet készülni, valaki majd megmondja mennyi. Astra K 1.4 turbo első pár évjáratban volt valami gond ezzel a motorral, itt is volt róla szó. Pug 308 THP a motor egy igazi foshalom volt a gyártás kezdetén azóta sokat javítottak rajta de még minding extrém érzékeny az olajcserére és az olaj minőségre használt autóként elég nagy lutri.
Én amúgy valami VAG konszernes autót(Golf VII, Octacia 3, Sear Leon, Audi A3) ajánlanék ennyiért 1.4/1.8 tsi-t manuál váltóval. Jól mennek keveset fogyasztanak itt a kokszosodársa kell készülni de 100k km-enként túl lehet élni a tisztítást. Árukat jól tartják békeidőben is most meg inkább elég jól drágulnak.
-
dong86
csendes tag
válasz Paxker315 #206432 üzenetére
Szia!
C5 esetén a hydractive 3 futómű rendberakása zsebbenyúlós lehet, második generációs C4-ből olyan sok nem szaladgál ha valami törik nem lesz bontott alkatrész annyira nem ismerem a típust amúgy.
Az első generációs 308-asnak lehetnek elektronikai nyűgjei a másodiknak meg a fedélzeti rendszere nem sikerült a legjobban. Az 508 elég megbízható ablakemelő esik be mint típushiba.Motorok:
Az 1.6 HDI megölheti a turbót ha eldugul a turbó olajozó csövében a szűrő valamint az első évjáratokban valami nevetséges olajmennyiség volt de szerintem az Euro 5-ösöknél nincs ilyen gond. Szerintem inkább a 308/C4 vonalon ideális választás a nagyokba kicsit gyenge és nem is fogyaszt kevesebbet mint a nagyobb társa. Szerelték őket valami robotizált automatával az egy rakás szar. Az Euro 6-sokat bluehdi néven futnak adblue-val lásd lent.
A 2.0 HDI-ből a 140 lóerősnek a legrosszabb a híre(de még minding elég megbízható) a 163 lóerős mondják a legjobbnak ezek EURO 5-sök. AZ Euro 6-os motorok bluehdi nevet kaptak Adblue befecskendezéssel szeret a tartály tönkremenni méltányosságból van, hogy a tartályt adja a márkaszerviz de a géprerakás, csere és feltöltés szépen kacsingat a 100 ezer felé, ha nem adják a tartályt simán 400-500 ezer is lehet. Az Euro 6-sokat 150 és 180 lovasok utóbbi automata váltóval van sokat levesz a menetteljesítményből amúgy megbízható.
Legalább ekkora motor kell a C5/508-ba.Az árszakadék azért van mert félő hogy nehéz lesz az Euro 5-ösöket eladni, ha elkezdik kitiltani őket. A C4 mellett megnézném a DS4/DS5 páros elég szép autók azok is és a C4 alapjaira épülnek.
Én egy C5/508-at vennék kézi váltóval 2.0 HDI-t 150 lóerős bluehdi-t vagy ha nem zavar az Euro 5 akkor 163 lovasat.
-
dong86
csendes tag
válasz Paxker315 #206443 üzenetére
Az Aisin váltókkal nincs gond, csak azzal a robotizált fossal de csak az 16. e-hdi-k mellé rakták. A benzines motorokkal kevésbé megbízhatóak kivéve az 1.8-2.0 szívókat a de az csak a c5-ben van és eléggé a modellciklus elején 2010-ig.
Lépj be a facebook csoportokba a C5 és 508 csoportokban is elég sok infó van meg sokszor van csak ott hirdetett eladó autó.
-
dong86
csendes tag
válasz imyourfriend #206519 üzenetére
Szia,
Ami széria volt még benne lényeges dolgok: ülésmagasság állítás, ESP,ASR,ABS.
amúgy nem láttam még ennyire alacsonyan felszerelt változatot octaviából. Ülésfűtésé nincs hiányzik a gomb, ahogy a kolléga írta a 2.0 crtdi-t jobban viszont ennek elég jó az ára ha nincs széttaposva. Utólag ülésfűtés: a gyári megoldás kb kivitelezhetetlen(új ülés, BCM, valami klíma anyám kínja, vezetékelés kell hozzá), 2 éve a nem gyári utólagosra 75 ezrert írtak a csoportban az első két ülésre. -
dong86
csendes tag
válasz FoxiestFox #206527 üzenetére
Citroen xsara és xsara picasso, Civic, Corolla, Focus, Fiat Stilo, Golf.
Ennyiért inkább az állapotra kellene lőni mintsem a típusra valami kompakt méretű kell a kisautókba nem fog elférni a család meg te rendesen. A dízeleket kerüld és lehetőleg durván ne rozsdásodjon. -
dong86
csendes tag
válasz DonLaca@ #206578 üzenetére
Típushibák:
szilentek, zöröghet a belseje
2012-ig fokozottan szereti enni az olajat, dugattyúkopás lehet a vége, nagyon meg kell nézni pontosan mikori gyártás és mi a motorkódja. Civic 9gen face csoportban le van írva pontosan milyen motorkódtól javították. Amúgy ennyi km-rel szerintem kicsit drága egy 15%-al olcsóbban lenne reális most. -
dong86
csendes tag
válasz zolikaDB #206911 üzenetére
Szia!
Citroen C4 Picasso 1.8 vagy 2.0 szívó [link]
Citroen C5 1.8 vagy 2.0 szívó 2008-tól [link]
Fiat Bravo 1.4 turbo [link]
Renalut Megane 3 / Laguna 3 valami benzines a Fluence-t írtad
Toyota Auris 1.6 [link]
Peugeot 407 ha valami csoda folytán találsz 2010 körüli benzinest
Mitsubishi Lance 1.8 [link]
amiket írtál még azok is jók.Mondjuk halkan megjegyzem, hogy ezzel a km mennyiséggel és a csodálatos várható üzemanyagárakkal lehet már a dízel is megérné.
-
dong86
csendes tag
-
dong86
csendes tag
válasz poolbig #207150 üzenetére
Hátó sor kényelem szempontból talán az octavia 3 a király a kompaktok között döbbenetes hely van benne de az áruk elképesztően elszaladt szerintem 4.5 körül kezdődnek a vállalhatóak. A Mitsubishiből mind a sedan mind a sportback csomagtere elég kicsi. Nem tudom a fogyasztás mennyire szempont de én elnéznék egy Suzuki Kizashi esetleg Alfa 159 1.8 tbi irányba is. Amúgy a listán az accord/avensis is jó lehet a helykínálat szempontjából.
-
dong86
csendes tag
válasz poolbig #207160 üzenetére
I40ben nem ültem még, de a konszerntársában a Kia Optimában igen abban elég nagy hely van hátul is. Viszont az 1.6 gdi motornál vannak jobban sikerült konstrukciók és egy ekkora dögben se keveset fogyasztani se normálisan menni nem fog. Sikerül találni egy Accordot és kipróbálod nem lesz több kérdés.
-
dong86
csendes tag
válasz imyourfriend #207542 üzenetére
Milyen autó ez?
-
dong86
csendes tag
válasz imyourfriend #207563 üzenetére
Felejtős akkor, ahogy a kolléga írta maga a motor tuning nélkül sem a legstabilabb. 3-3.5 milla körül én 508-as PUG-ot [link] néznék vagy C5-ös citroent [link] , 2-2.5 között meg 3-as Meganet [link] vagy Laguna 3-at [link] vagy Mondeot [link] . Elbaszott árak vannak sajnos és a francia vonal még mindig nem emelkedett annyit mint a Skodák ára.
-
dong86
csendes tag
válasz imyourfriend #207578 üzenetére
A Rapid egy jóárasított kisautó az O3 is sokkal komolyabb autó. Nincs komoly baj a meganne-al én most tuti nem cserélném(bár nem tudom lesz e jobb helyzet a használt piacon), amúgy a felsorolt kocsikból egységnyi pénzért az 508/C5 páros adja a legtöbb ''autót'' kényelem, menetkomfort, szélzaj szintben az O3-at is verik.
-
dong86
csendes tag
válasz imyourfriend #207614 üzenetére
ennyire Skodát szeretnél miért nem nézel egy Yeti-t?
-
dong86
csendes tag
válasz batai15 #207631 üzenetére
Ha fix kamatozású hitelt veszel fel törlesztőd a futamidő végéig ugyanannyi a hatalmas mértékű infláció hozza magával papíron a jövedelmed növekedését, főleg hosszabb távon a törlesztő összege csökken a jövedelmedhez képest arányosítva. Amit visszafiteszt az ugyanannyi lesz.(Egyébként brutális összeg lehet a kamatköltség, főleg egy 10-15 éves hitelnél a 6% kamat mellett a teljes törlesztésed 30%-át a kamatokra fizeted vissza, érdekes mód ezt nem lobogtatják)
-
dong86
csendes tag
válasz batai15 #207643 üzenetére
“amit vissza fizetsz ugyan annyi lesz “ nem változik az idő előrehaladtával a törlesztőrészleted így amikor felveszed a hitelt tisztában leszel vele mennyit fogsz fizetni akár 30 évre előre. Most keresel 500k-t a törlesztőd 100k közvetve az infláció miatt viszont jövőre 550k-t keresel így nem 20%-ma megy törlesztésre hanem csak 18%. Ez nincs így a változó kamatozású hiteleknél illetve régebben a devizalapúaknál. Nem mondtam, hogy mindig megéri a hitel, de lehet nincs más választásod vagy be tudod fektetni magasabb hozamú dologba.
-
dong86
csendes tag
válasz DJGABI #207715 üzenetére
A Bravonak nem esik szét a beltere a keretedbol az a Best buy. Ha az nem, igazuk van a többieknek valami komolyabban focus/Astra/golf méretű kocsit nézz amiket felsoroltal anyataxinak vannak kitalálva. Én nem ragaszkodnek a dizelhez egy két komolyabb javítás simán elviszi a fogyibol adódó különbséget . Tok őszintén 1.5 ből vennék egy 2007 utáni 407es Peugeot 1.8 vagy 2.0 benzin motorral vagy 2.0 hdivel ha ragaszkodsz a dizelhez nagy kényelmes jó az uttartass és messze megbízhatóbb mint a híre a második helyen meg a bravo 1.4 benzinnel vagy 1.6/1.9 dízellel lenne nálam.
-
dong86
csendes tag
válasz imyourfriend #207734 üzenetére
A 2-es Octavia motorja kerülendő rajta van a 20-as listán is. [link]
A 3-as a lehető legfapadosabb és ahogy látom az eredeti felnijét is sikeresen elhagyta.
Lépj be az octavia 5e face csoportba sokszor először ott hirdetnek meg autókat hátha szerencséd lesz. -
dong86
csendes tag
válasz pety27 #208978 üzenetére
Szia,
A mondeo egy kategóriával nagyobb szebb a beltere, jobb a beltér minősége, jobb a hangszigetelése. Viszont az Octavia 1.4 1.8 tsi motorok megbízhatóbbak jobban is mennek és takarékosabbak, mint a Mondeo az 1.5 ecoboost-tal, kicsit az a kasztni már nehéz neki. Saját 50k km-res tapasztalatom az octaviával van: az 1.4 tsi-hajlamos a kokszosodásra pont most volt a diózás trágyalva mint megoldás, az 1.8-asnak kettős befecskendezése van kevésbé hajlamos rá. Fogyiban az 1.4-1.8 tsi között olyan 1 liter van átlagosan nekünk az 1.8-as 6-9 liter között eszik(e fölött nekem csak .autópályán tartó 180 felett menve sikerült fogyasztani vele) , mindkettőnél gyengepont a kuplung és a vízmpuma az automaták sem a legjobb konstrukciók érdemesebb manuálissal venni. Az 1.8-as tsi-k 100-as benzinnel 190 lóerő felett tudnak, mivel ilyen 1200-1300 kilósak még a régebbi 3 literes dízeleket is meg lehet velük lepni.
-
dong86
csendes tag
válasz HUTCHDB #209281 üzenetére
Szia! Nekem sima volt , a REX-es változatban egy 650-es robogómotor van, szoktak gondok lenni az inverterrel.
Maga a konstrukció:
Nagyon tágas belül 4 főnek, jó a térérzet, viszont hátul ülők szoktak panaszkodni hogy nincs levegő. A minőségével nem voltam megelégedve pár 10 ezer km után zörgött a belseje lejött a festék a kormányról pedig nagyon vigyáztam rá. Néha nem jó sebesség infót kapott a kormányvezérlés és bekeményedett a kormány meg balra húzott városban. Mivel nincs orra rengeteg követ beszedett a szélvédő, a fényezés nagyon sérülékeny volt. A gumi vétel horror rá. Szélesebb kerék van hátul mint elöl nincs a hátsó méretben normális téligumi csak valami kínai fos így új felnik is kellenek legalább 2 hogy fel tudd téligumizni. A futóműve betonkemény a 19.es kerekek miatt.Ami pozitívum: Rendkívül fordulékony és a nyomatékrugalmassága is elég durva volt.
-
dong86
csendes tag
válasz macilaci78 #209286 üzenetére
így van de olyan 6 literes fogyasztással lehet számolni 100-on emlékeim szerin.
[ Szerkesztve ]
-
dong86
csendes tag
válasz macilaci78 #209289 üzenetére
Nekem a 94ah-s aksival szerelt volt az télen akkor tudta volna a 200 km hatótávot ha csak városban megyek fűtés nélkül. Pályán télen szerintem 150 km a reális ha nem mész gyorsabban 130-nál.
-
dong86
csendes tag
válasz macilaci78 #209294 üzenetére
Nem tudom mekkora vagy de nekem 185 cm/110 kg-val bőven jó volt az I3, tényleg megdöbbentő mennyire tágasnak érződik a külső méretéhez képes meg főleg. Párhuzamosan 3-as octaviank volt utána pedig nekem egy F31-es Bimmer egyik sem tágasabb a vezetőülésben.
-
dong86
csendes tag
Sziasztok! 1.6 körüli Euro6-os dízel kompaktból melyik a legmegbízhatóbb?
-
dong86
csendes tag
válasz ad4m1337 #209568 üzenetére
Szia!
Mivel eléggé messze van a téma tőleg azt javaslom keress valami megbízható normális kereskedést(megírod hol keresel lehet lesz aki tud ajánlani valamit) ahol próbálj olyan kocsit keresni ami újkora óta magyarországon fut. Előbbi azért fontos, hogy legyen garancia a kocsira utóbbi meg hogy valamilyen szinten lekövethető legyen mi történt a kocsival.
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen