- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz Declare #111524 üzenetére
10 év? 2 év is lehet, és szó nincs arról, hogy ezalatt 10 ezret kellene menni az autóval. Minden autóval vannak bajok, van amelyikkel kevesebb, van amelyikkel több. [link] [link] http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=90.5055
Van ahol 200 ezret elmegy egy teleszkóp, van ahol 15-öt, van ahol 500-at elmegy a lánc, van ahol 30-at. És ahogy írod, se használtnál, se újnál nem tudhatod,mit kapsz, de az egyik sokkal többe kerül.Mondjuk apósom 200 ezerbe kerülő elektromos szervójára nem tudom hogy lehetett volna ügyelni, vagy kíméletesen tekerni, az is Toyota volt. Semmi sem tart örökké.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Bigemperor
senior tag
válasz Declare #111533 üzenetére
Nem szakértek semmit. De tudok Neked linkelni tizenx oldalt, ahol a BMW max fullos 7-es high security legüberfaxább drága verziója zsírújan is max. 350e dollár. Hol van ez a kereskedő használtan hirdetett 200 millió forintjához, ezt kérdezném? Semmi köze Obamának ehhez, de a világ legjobban őrzött embere biztosan nem véletlen nem egy bmw high sec-ben, hanem egy neki kialakított cadi-ben terpeszkedik, bár ennek ide semmi köze.
A lényeg: a hirdetés finoman szólva is túlpozicionálta a kocsit, ennyi.
Itt van egy mindjárt.:[link]
[ Szerkesztve ]
-
maggi1886076
addikt
válasz Declare #111648 üzenetére
Van allroad, xdrive... Akinek terepjáró kell, az úgy sem ilyen ficsúr autókat vesz. Ferrari, Bentley hogy jön ide? Somogybabodba jársz vele?
bitpork: hát persze, azokkal semmi bajom.
[ Szerkesztve ]
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
maggi1886076
addikt
-
footy
addikt
válasz Declare #111641 üzenetére
terep alatt nem csak a brutal terepet kell erteni. Vadaszni kijarni könnyü terepre, mezögazdasagban kimenni a területre, ilyenek. Ezekre jo. Ha kicsit taknyos a terep akkor is kimaszik a 4 kerek miatt.
Ez az emberek 99,99%-nak eleg is.
Persze erre egy duster is jo
A Duster egy mocskosul igenytelen auto amit melle meg nem is tul megbizhato(2 ev utan mar rohad is). En penzt nem adnek erte. A fenti autok egyebkent is teljesen mas ligaban jatszanak.
Benzinmotor miert elönyösebb altalaban, mint a dizel?
Ez a kedvenc kerdesem. A szivo benzinest hasonlitani turbodiesellel nem sok ertelme van. Viszont van par dolog amiben meg igy is jobb. 0 turbolag, kellemes hangkarakter, kevesebb vibracio, nem budos.
A kasztni sulya 1,589–1,720, ez messze nem 2T+.
Ami a fogyasztast illeti, ott sincs 3x szorzo, de meg 2x sem.
Diesel
Benzines , hogy fair legyen US Benzines 14L
Ha a dieselnel meg az automata valtot kivalasztanam, akkor nem jonne ki 1,5 gallonnyi kulonbseg.(#111646) maggi1886076
USA-rol van szo, ott tobb F150 jon szembe mint Polo[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz Declare #111658 üzenetére
Én inkább pont az üléspozíció, a kilátás, és a passzív biztonság miatt venném, ha venném, ami amellett, hogy baromi divatos, pont a fő indok, amiért a vásárlók nagy része veszi. De nem veszem, mert akármennyire jól is néz ki szubjektíve az összkép, taszítanak a nagy kerekek, és a hasmagasság. A terepjáróságra meg aztán végképp semmi szükségem nem lenne, hacsak azt nem vesszük ide, hogy néha jól jön, ha padkán kell parkolni, de nyugodj meg, a SUV-ok 80%-a nem kap ennél megerőltetőbb feladatot élete során.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
runner 125
nagyúr
válasz Declare #111637 üzenetére
Nézd meg a SUV-ok fejlődését, nem kell nagyon vissza menni, max 15 évet. Azokkal még tudtál terepre menni, a maikkal max földút, de még az is meggondolandó.
Egyszerűen a mai SUV vásárló talán 1%-ban nézi a terepképességeket, gyakorlatilag mára javarészt egy buta összkerékhajtás maradt meg, az átlagnál kicsivel nagyobb hasmagassággal, ennyi. De a rugóutak, futómű, terepszögek mind mind személyautóssá váltak.maggi1886076
Pedig a vásárlóerő pont az ellenkezőjét mutatja.
Nincs már lassan autógyártó aki ne jött volna ki legalább 1 SUV-vel. Van rá igény, van rá kereslet, Európában pont az utóbbi években vett óriási lendületet, de elég csak megnézi az amcsi piacon a SUV-ok arányát.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Typhoon47
őstag
válasz Declare #111676 üzenetére
Abszolút egyetértek. Általában addig hangos suv ellenes valaki, amíg nem kezdi el egyet használni, szinte csak előnye van, persze emelkedett fogyasztással számolni kell ill. légrugóval teljesedik ki csak igazán az "élmény".
"Education is important but big biceps are importanter"
-
runner 125
nagyúr
válasz Declare #111676 üzenetére
Félreértetted a postom, én nem ellene beszéltem, tisztában vagyok ezekkel, pontosan ezért van SUV-om is.
mod. Sőt, inkább lázadok h teljesen elqrvulnak.Pusztán arra reflektáltam h miért árulják őket benzinmotorral is. Ezért, mert az 1%-a megy terepre, a 2 tonna az inkább inkább 1,3 - 6 és van aki sokat megy városban, vagy ragaszkodik egy egyszerűbb felépítésű motorhoz.
Fogyiknak nézz utána, CR-V-ből a 2.2-es diesel is bekér 7-8 litert, míg a 2.0 benzin 9 - 9,5-ből elvan. Nincs óriási diffi.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
maggi1886076
addikt
válasz Declare #111679 üzenetére
Kaskaj suv? Vicc meg a dzsuk
Fokozzuk még egy kicsit. suv és kupé is, mi az?(#111682) Declare: nem limuzin, egy vicc
Én ilyen vagyok, a divat kedvéért nem állok be a sorba, ezért nincs ájfonom sem. De tulajok 99%-a nem a tulajdonsága miatt vette meg, hanem mert, ez lett a divat.[ Szerkesztve ]
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
-
maggi1886076
addikt
válasz Declare #111683 üzenetére
Elég bonyolult életem van,sajnos. De nem ez most a lényeg. Igen, divat lett. Ha nem így gondolod, akkor is. Egy outlander sem 5 millió újan.. Sőt egy x5 x6 sem..
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
-
-
parandroid
nagyúr
válasz Declare #112324 üzenetére
Nem is annyira az érdekes, hogy a konkrét autó hogy néz ki, hanem ahogy a jelenlegi trendeket figyelem, a luxuskategória újdonságai egyre gyorsabban szivárognak le akár a kompaktokhoz, vagy a prémium minikhez, engem ez sokkal jobban érdekel. Nyilván a karbon, meg mindenféle könnyített ötvözet, vagy akár a speckó futómű az extrém költség miatt nem fog egyhamar elterjedni, de azért van ebben még azon kívül is technológiai potenciál.
Csak abba érdemes belegondolni, hogy az adaptív- és kanyarfényszórók, amit most már a Polo is extraként kínál, vagy a kulcs nélküli rendszerek, a kétutas automata klíma, vagy akár a navigáció milyen szinten elképzelhetetlen volt még a kétezres évek közepén is egy kisautóban, most meg rogyásig raknak már ott is mindent extrákkal. Mondjuk nem is véletlen, hogy az átlagos kisautóár is jól elszaladt, és nemigen fűlik egyik gyártó foga sem a fapados belépőmodellekhez (a kézi ablakemelő lassan már feláras extra lesz, ha valaki kibaszásból mondjuk cégautóba azt akar rendelni ).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
parandroid
nagyúr
válasz Declare #112368 üzenetére
Konkrétan, hogy miért hülye. De legalább nem csak nekem tűnik fel, hogy gyakorlatilag azonnal elmegy a beszélgetés a problémafelvetésre való releváns reakciók helyett ebbe az irányba.
Néhány megjegyzés még, ha már úgyis dúl a flémvór, és ha már én is elolvastam az eredeti kérdést is:
- Alsó- középkategóriás autót keres, ami ugyan nehezen körülírható megfogalmazás, de szerintem nem a fábiát jelöli, hanem minimum valami kompaktot, ami utazásra azért már akár kényelmes is lehet.
- Egy-két évre keresi az autót, azaz valószínűsíthető, hogy most ennyi a keret, mert a meló megvan, de pár év alatt kijöhet vagy a költözés, vagy egy komolyabb autóra csere.
- Az ország nyugati, de kevésbé fejlett részéről származom, ahol a nem is kicsi munkanélküli rétegnek az álommelója a közeli elektronikai multihoz bekerülni sori operátornak (gyakorlatilag sor menti droid) bekerülni. Egyszerűen azért, mert képesítés nincs, lehetőség nincs, lakás/ház sok hitellel van, család van, nagyit ápolni kell, és még mindig jobb, mint a közmunka. ezek a szerencsétlen emberek négy műszakban járnak dolgozni, a távolabb lakókat a munkáltató által üzemeltetett buszjárat két órával műszakkezdés előtt veszi fel, és két órával a munkavégzés után teszi le őket a településükön (ahonnét, ha szerencsé, nem kell tovább ingáznia)... Másik példa, hogy országos piacvezető multinál dolgoztam, a BP melletti telephelyre Székesfehérvár és Szolnok között szinte indenhonnét volt egy rakás ingázó kolléga. Na nem mintha pl Biatorbágyra egy óra alatt ki lehetne érni a nullás déli közepéről a reggeli/délutáni csúcsban...
- A lízingbe visszaadott német prémiumokban mit gondoltok, miért van 200-250k km akár? Jó, azok zömében cégesek, de van itt is ismerős, aki 80 km-t jön minden reggel az autópályán, és ugyanennyit megy hazafelé. Mondjuk ő kb fél óra alatt otthon van háztól házig, de nem is vonja fel senki a szemöldökét, hogy ez mekkora hülyeség, másrészt nem véletlenül vezet nagy motoros dízel autót (még ha SUV is).
Vannak tényezők, amiket nem ismerünk (rengeteg), de látatlanban lehülyézni valakit, aki tanácsot kér, az konkrétan kocsmakultúra.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
őstag
válasz Declare #112839 üzenetére
Az Áfa-tv. fogalmai szerint a tartós bérlet (operatív lízing), illetve a nyílt végű pénzügyi lízing szolgáltatásnak minősül, az előzetesen felszámított adó levonási tilalma csak a személygépkocsi vásárlására vonatkozik, a jelzett esetre nem.
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #113181 üzenetére
"Az nagy hülyeseg, ha azt mondom, hogy akarmilyen hasznaltautot vesz az ember, az a kora/tipusa/felszereltsege alapjan legyen lehetöleg a legdragabb tartomanyban, mert ott van jo esely arra, hogy gondos gazdaja volt, költött ra, karbantartotta es most ennek az arat meg is akarja kapni "
Ezzel csak annyi a baj hogy egy csomoan ugy arazzak a kocsit mintha gondos gazdai lettek volna...
Vegulis tankoltak bele meg mindig atment a muszakin tehat a kocsi jo[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
kpal
veterán
válasz Declare #113196 üzenetére
Én, ha tehetném, akkor is max csak hétvégi öröm autózásra tartanék ilyet
Köszi mindenikek hozzászólását , nehéz dönteni ebben kategóriában , vagy meg kell elégedni esetleg kisebb autóval egy okosabb döntéssel..
(#113202) Declare :Mi is nyugodtabbak lennék, ha a legtöbb autó valami megfontolt idősebb ,komoly ember kezei közül kerülne ki.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Declare #113202 üzenetére
Nem tudom kinek mennyi tapasztalata van , de azt tudom h meglehetősen paranoiás vagyok ezen a téren
(#113205) kpal: Ha 4.0 tdi volt akkor ott az a 3k € még szerencsés összeg a fellelhető tapasztalatok szerint. És ha kiszámoljuk hogy össze-vissza 6k ojró mennyi akkor azt látjuk hogy idehaza is valahol közelében vannak az árak. ( csak itt maga a kocsi ennyi és még ráköltesz, odakint meg olcsón megveszed hogy rákölthess )
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Declare #113214 üzenetére
Én is szeretek bízni másban. De ebben a játékban 100% csak szerencsével van meg Viszont meg lett vizslatva Domi a hétvégi talin báj Mágus2 és ez lett az eredménye. Elmondhatom hogy a megvételkor ráköltött vizslatási pénz megérte az utolsó fillért is. 1,5 év alatt nem tervezett kiadás 1 db 6500 ft-s képlámpa kapcsoló. Most lehet h lesz egy vezető oldali master ablak kapcsoló.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Declare #113237 üzenetére
Komfortról és praktikumról szólhat. Üzembiztonság más kérdés, mert állapot függő. Az meg hogy valami racionális v nem, más történet. Miért ne lehetne ez neki ideális pályázó autó? Ha szereti még mellette, akkor két légy egy csapásra prompt.
(#113238) Satan_Claus : jóü autó de iszonyat unalmas lesz Ex kollégának pont ilyen volt, két év után már azt nézte hogy ő maga karcolja meg csavarhúzóval, annyira nem történt vele semmi
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #113202 üzenetére
Attol en se meg egy vaskockat se mert annak is tuti csorba lenne a sarka
Szallito.... pfffff ( raadasul a szallitoban nem a 3.7-es volt hanem egy 6 literes W12 )
Szomszed lehidal....Hol elnek ezek az emberek 84-ben mikor bejott a 190E mercedes?
Mondjuk multkor volt egy STI hirdetve valami ilyesmivel:
Viszlek kakucson egy kort beszarsz...Na az is valami jokepessegu volt
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need