- LibreOffice topik
- Microsoft Excel topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- PHP programozás
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- AI segítségével fociztak Genfben a robotok
- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Gmail
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Declare #109214 üzenetére
Hát ez az, hogy egy 15 év körüli középkategóriás autó áráért ma egy középkategóriás bringát kapsz.
Egyébként szerintem nem irreális.
A ezredfordulós japánok tudtommal megbízhatóak, bár kissé igénytelenek. A legtöbben pedig van ABS és klíma is.
Mondjuk a tréleressel nem hiszem, hogy sokkal előrébb lennék árban. Azt a pénzt lehet ráköltöm inkább a benzinre, aztán asszonnyal is kirándulunk egyet.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Ivan15
senior tag
válasz Declare #109285 üzenetére
a piros rendszamot is kockazat nelkül lehet igenyelni. Nezd en amikor nyaron kb 3km/h -val nekimentem egy Renault twingo -nak, ami nem egy több 10 millios felsökategorias, a biztosito több mint 1000€-s kart allapitott meg (a twingo-ban)
Mennyi lenne akkor a kar egy autopalyas ütközesnel ahol több, köztük felsökategorias auto is törne es kiderülne, hogy en voltam a hibas -es mindezt (több 10000€) biztositas nelkül külföldön zsebböl kifizetni csak a sarga rendszam miatt[ Szerkesztve ]
-
válasz Declare #109498 üzenetére
Megy, köszöni szépen jól van. Volt egy azaz kemény 1 féklámpa kapcsolóm ami elromlott az elmúlt 1 évben. Ha jól emlékszem 5k volt vagy mi.
(B)(#109499) Bigemperor(/B): Teszi a dolgát rendesen. Senki nem akarja megvenni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
gaborbol
őstag
válasz Declare #109620 üzenetére
Nekem Dodge Grand caravan volt Flexfuelbe, ugyan erre jutottam. A sajat forman mindenki azt mondta, hogy nem eri meg beletankolni, mert gyengebb lesz, tobbet ker belole, tobbe jon ki mintha benzinnel jarnek, es mivel oregebb volt a verda, megvolt a lehetosege, hogy az eddig lerakodott koszt az etanol majd szepen feloldja es akkor jonnek majd a gondok.
-
válasz Declare #109620 üzenetére
2008as 1.8f?
kocsit holnap veszem at mar. D4nek az evi adoja erre tobb, mint haromszorosa es nem erosebb. benzin hasonlo/magasabb. 2.0 es T5 c30bol ritka, foleg manualis valtoval. foleg, hogy T5ok kb masfelszeres aron menek az enyemhez kepest.
a C30 majd 10%al konnyebb. palyazni/ingazni veszem es nem huligankodni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
tresh
addikt
válasz Declare #109739 üzenetére
Megint a fizika.. kisebb cm3 kevesebb henger azonos vagy nagyobb teljesítménnyel ugyanolyan vagy sz*rabb anyag minőséggel...mondjuk én alapból hányok ezektől főleg amikor pl egy mondeoba vagy pl most a bmw teszi bele.. ha bele dobja valami kis városi cirkálós autóba ok..de az előbb említettek nem azok.. Plusz kíváncsi lennék milyen terhelést kap az a motor 4 személy csomag+klíma...és ezt hosszútávon hogy bírja 150k aztán kuka.. és ok kint ez működik mert 3-4 év után új autóba ül de te itthon ezt nem teheted meg
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Declare #109745 üzenetére
Na, mondj mar egy jo TSI-t, amivel nincs baj
Amugy egy premiumba meg bmw-be nem valo szutyok 3 meg 4 henger .. az a legalja, egy 6 hengeres annyival szebben jar meg szebb hangja van. Szerintem annyira szanalmas amikor elmegy egy vatta uj 520d es dol ki belole az undorito 4 hengeres dizel kerreges .. na mindegy. Lassan a bmw is elol hajto 3 hengeres szar lesz, ez van.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Declare #109745 üzenetére
[Troll on] asz összes 3 hengeres dieselt/benzint beolvasztanám a tervezőivel együtt [Troll off]
Nekem nem azzal van bajom hogy 3 hengeres hanem hogy már a prémium márkákba is úgy hányják bele mintha ingyen lenne. Remélem 2025-be 2 henger turbós motorok lesznek az A8-as audikba... érdekes de a mazda 4 hengeres szívót is tud gyártani ami hozza a környezeti normákat. Lehet ezt kéne tovább gondolni nem pedig azt hogy mindent vegyünk a felére elv..
-
válasz Declare #109895 üzenetére
Nem az az alapvető bajom hogy tudják merre vagyok -mondjuk ne akarják tudni mert közük nincs hozzá- hanem hogy ezek az infók utána elkezdenek vándorolni. Pl odaadják egy cégüknek aki továbbadja szervizlánc értékesítőknek, meg navis kutatáshoz meg fiszem-f@szomhoz. Nekem ne nyomjanak kéretlen "segítséget" az arcomba sehol, pláne ne úgy, hogy ha nem kérem akkor még én leszek a tahó mert kiveszem a pénzt a zsebükből...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
válasz Declare #110060 üzenetére
40kmrol ingazok es gyakorlatilag ra vagyok utalva az eszkozre amivel megyek. tehat nekem nem fer bele, hogy adott esetben lerobban. utazoautoban szvsz benne van a megbizhatosag, 300e kmnel meg rendesen szervizelve is boven lesz valami ami elkopik.
ha te ugy gondolod, hogy 10ezer eurobol egy 300ezret futott BMW 5 jobb vetel utazoautonak, mint mondjuk egy het eves 60ezret futott V50, akkor persze. szerintem ez meg boven az a kategoria, hogy van ennyiert is 10 eves 5os BMW, de en nem mernem bevallalni. ad abszurdum, ennyiert uj Dustert kapni, bar az fapados lesz.
erre tavolsagok vannak. tavaly 10 nap alatt 2000kmet raktunk egy V40be, elotte egy csaladi turan Europan at olyan 4000km is megesett egy 5napos periodusban. meglatogatni hugomat egy 8-900kmes fordulo jellemzoen.
tsi motor nem tudom hogy jon a temahoz.
runner 125: nekem a SUVok terepjarok. tisztaban vagyok mekkora a kulonbseg egy Ladahoz kepest, tudom, hogy a Haldex limitalt, de ettol meg ahol lakok teljesen sima kombi / sedan kocsikkal jar a tobbseg (S40/V40/S60/V70 es hasonlo meretu autok jellemzoen). azok is elmennek telen, a kulcs ugyis a normalis teligumi. ha leesik 60 centi ho akkor mondjuk necces lesz, de olyan volt egyszer utobbi 10 evben.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz Declare #110361 üzenetére
Hát-hát...nem zörög a paraszt ha nem fújja a haraszt...izé ... fordítva....v mittomén De mindenképpen gyanúra ad okot, a nagyobb tervezett bevétel. Már régen is pedzettem, és most is amondó vagyok hogy hamarost lesz itthon is a romániai példára éves úthasználati díj. Akkor lesz csak a jó világ!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tresh
addikt
válasz Declare #110770 üzenetére
De az igénytelen testvír aki csak locsolja bele a kannás vénuszolajat és 5 évente egyszer elviszi talán egy fék cseréle ha nem a garázsba gazsi megoldja. Még is viszi a hája picsáját A-ból B-be hibátlanul. Azért az az autó is bizonyított mint anno a TDi vagy egy két szívó benya
-
tresh
addikt
válasz Declare #110862 üzenetére
Jaja sok ilyen van enyém is termeli a gázolajat Csak valamiért még is be kell állnom a kútra vele tankolni Nekem a kedvencem mikor bc-be beállítja a pillanatnyi fogyit és 60nal 5.be 3,4 -et eszik neki az 1.6 benzin mekkora király. De amikor beáll kútra 500km után rögtön nem érti hogy lehet az a 3,4 inkább 8. Sok ilyen mendemonda van főleg fogyasztás terén. Az 1.9 Tdi se jár el 4 literrel ha normálisan közlekedsz vele. Persze elérhető vele ez a fogy is ha beállsz az m7-en a kamion mögé 5.be 90nel de ez annyira életszerű mint hogy a brazilok nem a segélyért állnak sorba hanem dolgoznak rendesen...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #110898 üzenetére
Pont ezért kezdtem olajcserével vétel után anno. Pedig friss olajcserés volt (ki hiszi el?).
Meg a vezérléscserét se blicceltem el persze. Sokba fáj de ha szakad az még sokkal-sokkal többe... ezeken szvsz nem érdemes spórolni mert az lehet könnyen a vége, hogy többe lesz a leves mint a hús.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #110904 üzenetére
Sztem ha vkinek az nem fér bele egy olaj csere, vezérléscsere, 4 új gumi, akksi amik előjöhetnek akkor bringát vegyen ne kocsit, mert nem fogja tudni fenttartani. Egy autó nem csak abból áll, hogy tankolok és megyek. Ismerős is megevettet a 5-ös bmw-t. Konkrétan 1 éve rohad az udvarán mert nincs pénze megcsináltatni a vízpumpacserét. Lol.
Annyi km után már igen. De ez a ritkább.
#nincsbennetarcsi
-
-
nesa
veterán
válasz Declare #110925 üzenetére
Szerintem ebbe a kategoriaba 70k er a valtot se szedik le a motorrol csak vidd el, az adagolok eladhatatlanok 15-25k er se kell senkinek mert gyak soha nem romlik el, egy ismeros bontott nemreg szivo D tipot 3 honapig se a valtot se az adagolot se a motort nemtudta eladni par hete az adagolo kivetelevel a motor valtot + bodet leadta vegyes femnek, de az adagolo szerintem meg mindig megvan, az elso hatso futomu ment el hamar meg 1-2 biz basz mint kormany oszlop... de a moci nem peddig egy ideig probalhato is volt amig megnem vettem az elso golyalabat de akkor mar hirdette egy ideje.
A generatort es az oninditot viszont hamar elvittek.
Ezeknel a regi szivo dizeleknel szerintem nincs egyszerubb megbizhatobb motor, az ossz motorvezerlo elektronika egy db magnesszelep hogy le bird alitani.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Declare #110932 üzenetére
Bocs nem jól fogalmaztam az 1.8 hoz képest gondoltam a madzag6nál hogy a 2.0liter jobb választás lehet nem hinném hogy többet enne viszont több erő van benne és talán a fogyija se vészesen több Mondjuk ha most nekem is céges mellé kéne autó családi és kombi szerintem a madzag lenne a befutó
[ Szerkesztve ]
-
padi68
senior tag
válasz Declare #110932 üzenetére
köszönöm,
inkább város van benne /napi 25km/ ezért nem vennék dizelt
amiket néztem
* ford focus( itt nem tudom, hogy melyik motort ajánlotta a totalcar)
* ford c-max
* toyota avensis
* toyota corolla versonem kell izomgép, inkább a jó fogyasztás és kényelem ami kell... :-)
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68
-
padi68
senior tag
válasz Declare #111042 üzenetére
igazad van, de az csak a napi melóbajárás. vannak egyéb utak is + a kirándulások, nyaralás....
de így sem érzem még azt a különbséget amit nyerek a dizelen és nem kell majd ráköltenem az egyéb nyalánkságokra( kettős tömegű,.....)
Sok dieselem volt már, de akkor hálisten nem kellet ráköltenem, mert azok régi típusúak voltak( Golf 1-3)
2013 októbere óta van a céges A3-as tdi-m( negyedik már, mert 20eKm után cserélik) így ha hazajövök, akkor már nem kell annyit utaznom, így szerintem benzines lesz....
na majd kiderül.....
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68
-
-
padi68
senior tag
válasz Declare #111127 üzenetére
magas felszereltség, de nem tudom pontosan mi( sportback és 10,5milla az ára)
Auditól vagyok kint 2 évig a NSU-i gyárban, így mint mindenki aki kiküldetésben van 20ezres km megkötéssel kapja a kocsikat..[ állítólag a kereskedő így tudja még jó áron tovább adni..../P]
..[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68
-
haddent
addikt
válasz Declare #111128 üzenetére
Igen, de a 15 eves a8 mennyivel menőbb már? Kit érdekel, hogy egy ócska roncs szar, hátnehogymár polóval járj ha futotta volna a8-ra meg 5 -ös bödönre is Fenntartás miről beszélsz? Beleöntöd a használt konyhai olajat, meg néha ha 50 ezer meg 5 év után cserélsz olajat véletlen akkor a fáradt olajat is, megeszi az mert öreg dízel!44!44 ja és az BIZTOS, hogy a töréstesztje sokkal jobb. Ráadásul útszélén megszereleg szigszalad + wd40 -el mint egy trabantot. Bőven megéri, hülye az aki a polot választaná
roberto211 a lényeg, hogy nincs kettős mérce és nem túlzol egyik irányban sem valamint a memóriád a régi maradt a baleset után. Ez tiszteletreméltó
Declare jajjj most nem elmegy 2 kerékkel a 4 helyett? olyan lesz mint a többi. Vagy jó lesz mert stabil (a hátsó 2 száll el), vagy jó stílusos lesz mert a hátsók maradnak meg. bőven elég majd a következő tulaj megjavítja. Váltó is kicsit karcol annál sportosabb na nem kell egyből a rosszra gondolni
[ Szerkesztve ]
-
válasz Declare #111137 üzenetére
Igen érthető bár teljesen ( na jó majdnem teljesen alaptalan ) Ott kezdődik h nincs csaóm, mert minek?! Megoldani semmit nem fog, megelőzésre nem jó, és kifizetéskor mindent elkövetnek hogy ne adjanak annyit mint amit befizettél. A biztosításom most 8k negyedévente. Nem hiszem hogy ez olyan sok lenne.
Az üzemeltetés alapjaiban van igazságod, hiszen ebbe több olaj kell stb. De azt idevenni hogy lehetséges hibaforrás, meg ha tönkremegy ... mondjuk így: komolytalan. Vagy a kis autónál is kezdhetem azzal hogy tönkremehet minden héten a hengerfej, mert miért ne?(#111136) haddent : megint ékes példáját adtad a magyar mentalitásnak. Amit leírtál csupa pejoratív spekuláció és töménytelen előítélet.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Declare #111148 üzenetére
Semmi baj az előre kukkerral de ne akarjunk már rettegésben élni a "ha egyszer" miatt! Ez nem jelenti azt hogy erőn felül kell költeni -ezért árulom most Domit is, mert amíg a NAVos ügyem nem zárul le nekem pozitívan, nem szívesen költenék rá- de sehol nincs kőbe vésve hogy tönkre fog menni. Az esélyeket lehet latolgatni de sarlatánság a szememben, mint a tenyérjóslás. Hiszem és élem a mondást: ezen a hídon akkor menjünk át ha odaértünk. Sajnálom hogy neked vagy másnak ezzel kell szembesülnöd amikor autót veszel és nem azt veszed ami tetszik hanem azt ami vélhetőleg a legkisebb csalódás
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Declare #111524 üzenetére
Ehhez én is csatlakoznék. A váltó, a motor a minden hibát megjósolták nekem a német dízeleknél. Nem mondhatom h nem voltak használva az autók és a megelőlegezett nagy hibák kivétel nélkül elkerültek az elmúlt nyolc évben.
Nagyon sok múlik az előéleten ( még ha elcsépelt is, nem lehet elégszer hangsúlyozni ) és a megfelelő karbantartáson.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs