- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Linux - haladóknak
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Csaltak igaz de normál körülmények között a többi se hozza a laboros eredményeket. Lásd eu-s fogyasztási norma... A csalás nem ok, hanme okozat. A norma sz@r úgy ahogy van mert irreális elvárást támasztanak. Persze sáros a vw de nem csak is kizárólag ők.
Jaja tipik, és akkor csodálkoznak az emberek, hogy az adac teszten miért a Conti győz állandóan...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #119529 üzenetére
Aktív csaló szoftverrel hozzak az Euro5 normát de ilyenkor gyenge lesz az autó (több kipufogógázt vezet vissza az égéstérbe) de ugye környezeti mérésen nem nézik a teljesítményt. A vevők meg kb csak azt...
Kíváncsi lennék valójában hány embert érdekel és alszik tőle nehezen, hogy mennyit NOx-ot pufog ki a wágenje.Jogos, nekem nem is ezzel van a bajom, sőt ejnyebenye, miattuk halnak meg a bébifókák nem szép. Nekem azzal van bajom, hogy kiadtunk X milió forintott egy 170 lovas vw-re és most fel akarnak tenni egy progit amivel majd tud cca 150-et és a fogyasztás is megnő tőle.
Köszönöm szépen de mi nem ezt vettük, hanem egy takarékos de erős autót.Kíváncsi vagyok hány autót nem fognak visszavinni a downgrade-re a vw-hez...
Egyet már kapásból tudok mondjuk.mod:
lsc: Nálunk kvázi nincs a vevőknek érdekérvényesítő képessége nem miattunk tartalékolnak hidd el. Az usa-ban viszont nagyon keményen megfogják őket fingatni. Nagyon sokba fog nekik ez fájni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #119590 üzenetére
A végén még kiderül hogy a benyós szívócsőbefecsis Euro4-es autóm tök környezetbarát.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #119636 üzenetére
Nem, 7-900 között van, 600-nál már fulladozik a gép.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #119640 üzenetére
Bitpork-al néztük, 670-nél még ok volt, 650 és alatta már nem volt tökéletes a járáskultúrája az enyémnek.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kolosanyi #119655 üzenetére
AAA-val csak óvatosan. Én is kimetem egy autót megnézni ami képről tök ok volt de élőben borzalmas látvány fogadott, konkrétan egy ép eleme nem volt (a felniket is idevéve) annak a kocsinak, a szélvédő cserés volt amivel nincs bajom (mert kaphatott egy kavicsot pl) azzal viszont igen, hogy láthatóan szarul rakták be az újat. Már pedig 1,8M-ért nem veszek olyan autót amire alsó hangon 1 millert rá kell(ene) locsolni...
mod:
runner: Jó. Bővebbet meg majd a gepárd mond neked itt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kolosanyi #119661 üzenetére
Sok a rom ott kiglancolva, semmivel nem jobb mint egy random nepper a Budaörsi útról.
Mi amiket megnéztünk (igaz márka sepcifikusan) abból az egyik a már említett borzalom volt a másiknak csak az orra volt törve (hámlott a festék is róla mondjuk) de a motorja ette az olajat tehát egy nagy generál elé nézett ami nem két fillér.
A másik egy dízel volt annak meg a magasnyomású befecsije volt már gatya állapotban. Na most csak annak a komplett cseréj cca 400k lett volna... és akkor még kettőstömegűt nem cseréltél amiből a gyári 340k (igaz az egytömegű kiváltószett csak 200k).Itt köszöntük meg szépen a tárlatvezetést, sarkonfordultunk és eljöttünk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #119716 üzenetére
Akkor ez kb annyit eszik mint az enyém. Nem vészes.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sasa134 #119770 üzenetére
Outlander az Mitsu, abban sor 4-es motor van (ráádasul nem is saját gyártmány a dízelük se az automata váltójuk).
Outback-el kevered sztem de az terepkombi ez meg az álterepjáró kategória amit te nézel. Ott a Forester jöhet szóba a Subaruk közül abból nem rossz a dízel de csak 2010 után gyártotta szabad venni!!!!! Tehát 2011-es modellévtől vehető.
Benzines leeszi a gatyád azt nem javaslom ha csak nem számít a komoly terepképesség és/vagy ha nem mászkálsz vele sokat városban. Amúgy megbízható jó autó nincs velük gond.Ismerősnek is van 2010-es CR-V-je 2.0i-vel. Sokat eszik és nem megy az awd rendszere meg olyan buta mint egy döglött hintaló. Amúgy jó autó.
Tiguan túlárazott eléggé és az 1,4 TSi-ben amúgy sem nagyon bíznék (kivéve ha nem hosszú távra tervezel). Főleg ha az erősebb turbós kompresszoros változattal szerelt verzió.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #119830 üzenetére
Az az apró különbség hogy az 1000-es Stiftet elviszed egy évben 1x szervízbe az e36-ot meg hetente hordthatod kb. Egyszerre egyik kiadás sem fáj de ha összegezed...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TheProb #119833 üzenetére
Mert 99%-ban a lerugott vackok jönnek be amik már a kinti török vendégmunkásoknak sem kellenek mert nem fenttarthatóak gazdaságosan.
Kopókból meg hiába van sok bontott alkatrész. Pl bontott fékcsövet beraknál? Vagy egy szilentet ami 5-10k km múlva ugyanúgy megkotlik? Mert ezek az igazán drága dolgok amit nem spórolhatsz el (ha nem akarod magad/másokat megölni) nem a bontott kesztyűtartófedél.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz m3tr0 #119900 üzenetére
Jazz vagy a Note ha pakolni is akarnak. Yaris és a Swift/Ignis kiesik a pici csomi miatt. Esetleg még a Fabia de az meg nem japó...
Plusz ha idősebbek a Jazz azért is jó mert viszonylag magasan ülsz benne elöl. Bőven elég az 1,2-es belőle bőven élhető autó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #120038 üzenetére
"Alig négy évig készült csak a kétliteres PD-motor, nem véletlen, hogy ez volt az első, amelyet a Volkswagen leváltott a közös nyomócsöves kétliteressel. A 16 szelepes PD-TDI-k önmagukban is sok, drága bajtól szenvedtek, úgyhogy csak a konszerntechnológiát remekül ismerők igazodnak ki a jó és rossz évjáratok és motorkódok között."
Keressen egy jó szakit.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz h1ght3chzor #120078 üzenetére
Magas a kockázat nem foglalkoznak vele vagy ha igen, akkor irreális áron kötnek csak. Nem szeretik a bitosítók mert általában biztosítási csaláshoz kötnek már ilyen autókra cascot.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tresh #120100 üzenetére
Havernak van, városban lazán beveri a 8-9 litert azt mondja. Az nem baráti, nekem a 1,6 16V G Astrám is bekért ennyit városban szóval hihető a dolog nagyon is.
mod:
gg72: Jobb az 1,4-es nem a teljesítmény miatt, hanem a nyomaték különbség miatt. Érdemben nem eszik többet az 1,4-es sem. Ha belefér akkor inkább legyen 1,4. De ettől függetlenül a-ból b-be az 1,2-es is elvisz persze.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jim-Y #120115 üzenetére
A 2.0 FSI is kokszolódásra hajlamos azt kihagynám.
BMW 116i-t felejtsd el az a Prince motor eléggé betegágy.
Ufo Civic 1,8-as az viszont korrekt technika.
De előbb sztem méretügyileg dönts mekkora is kell mert az általad felsoroltak és a Passat/Okti nem egy méret csoport...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #120247 üzenetére
Ja igen, azt nem írtam hogy városban. Nekem ott lazán benyalt 12-t úgy, hogy nem koppon hajtottam. Országúton jó a fogyi meg pályán is elmegy kategória még.
mod:
Hűtő: Bitpork írt róla meg én is anno.
Tsebacsi: 1,4-ből az turbós-kompis változat lesz, arról jót még nem nagyon olvastam... Felejtsd el. 1.8 vagy 2.0.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kolosanyi #120272 üzenetére
A kevés km-esről jut eszembe: Ismeretségikörben van egy idősebb nő, 2008-as Fiestája van, 35k km van benne klasszik boltba járós autó. 2k rpm fölé soha nem forgatta egyszer mentünk vele 90-et országúton úgy, hogy nem ő vezetett mondta is, hogy ő még sosem ment vele ilyen gyorsan. Állandóan meg akarják venni tőle ismerősök de én nem biztos hogy beleugranék. A karbantartottsága erősen kérdőjeles és a katija lassan kuka mert nem kapott elég hőterhelést és a motor is iszonyat be van lustulva. Szóval nem feltétlen a kevés km-es a jó autó.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #120281 üzenetére
Az normális, a hőtágulás miatt van. Minden autó csinálja ha komolyabb hőterhelést kap. Én szeretem, hallgatni ahogy így "énekel" a vas.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #120288 üzenetére
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gooool #120800 üzenetére
Jó választás! Megbízható kiforrott technika, nem egy agyon folytott motor, erősebbnek érződik mint a modern 1,6-osok, ha pörgeted a vvt-i miatt le is léped őket a 'csába.
Az olajra háklis (pontosabban a 10k, max 15k km-es csereciklusra) amúgy örök élet +1 nap. Olcsó az alkatrész, nem is lopják. Szóval hajrá.
mod:
Itt egy tc-s használt teszt róla: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #120810 üzenetére
Ezért nem tudtam anno megbarátkozni a Skodával. Pedig én kopogós műanyagos japó autókon nőttem fel nincsenek túlzó igényeim de az a Skoda (2010-es mk2 Superb fapad) még nálam is kiverte a biztit annyira gyenge minőségű anyagok voltak benne. Szerencsére a sors 50k km után megszabadított tőle.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #120912 üzenetére
12+ bőven lenne 3.0i-nél. Nekem a 2,5i-m bekér városban katalógus szerint 11,5-et. Nos ez valós városi körülmények között 12,5 és akkor nem nyomtál kövéret sehol csak haladtál. No és akkor hol van ez még egy 3.0i-től... Azzal városban lazán számolhatsz 13-14 literrel kímélőben.
Már pedig városozol, akkor meg ez horror fogyi.Bár ugye a dízel pont nem szereti a rövid városi utakat (nem csak a dpf miatt). Nekem a 2.0 cr tdi addigra melegszik be télen mire beérek melóba, nyáron az út 2/3-ánál kb. Gondolhatod mennyire tesz jót neki a sok hidegüzem...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SzlobiG #120920 üzenetére
Tudom, Bitprokét is diaggal néztük meg múltkor. Ott álltam és bámultam, hogy mi mindenre jó a vcds.
LuckyL: Nem feltételnül. Én úgy használom a cégest mint a sajátom. De tényelg. Ha megvehettem volna az előzőt amit használtam gondolkodás nélkül megvettem volna. Az hogy minden céges autó lefingott ugyanolyan téves általánosítás mint hogy minden nő "rosszéletű".
Haver pl vett egy S60 D5-öt 500k km-errel. Céges verda Franciaországba járt vele egy manager. Most már több mint 580k van benne, semmi baja. Se a turbónak se semminek. Szóval a pályás km kb fele annyit ér mint a városi. Ott az olaj is sokkal kevésbé használódik, a fék is, a futómű is a jellemzően jobb utak miatt...
Ha igazolhatóan pályázós autó volt én nem félnék beleugrani egy ilyenbe. Inkább mint egy fele annyit futott de BP táblát soha el nem hagyó autót vennék meg.Tsebacsi: 20km már egész jó én nem egész 8-at megyek... Azért az más kaliber. Néha ki kell vinni városon kívülre dpf-et regenerálni és akkor nem lesz nagy gond sokáig.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #120926 üzenetére
Más pérójával verni a csalánt tipikus esete. Neked kell döntened. Ha tetszik vedd meg. Költeni kell rá az tuti, mert mindre kell, a szeretet nem elég.
Engem mindenki értsd az összes ismerős le akart beszélni a kocsimról (a legtöbben azt mondták, hogy hülye vagyok mert ennyiért már nagyon faja bmw-t is kapok) én mégis megvettem ezt a kicsi japó gépet. Így több mint 2 év után is ugyanúgy örülök neki mint majom a farkának, egy percig sem bántam meg és már attól fülig ér a szám, ha eszembe jut mi pihen a garázsomban. És ha vmi akkor ez az ami igazolja hogy számodra jó döntést hoztál ha ennyi idő után sem bánod meg.
Szóval ha tetszik vedd meg, tökéletest nem találsz. Ez kicsit olyan mint a nőzés.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #120947 üzenetére
Dobd a stage 1 ötletet, most nézem van stage 7 is hozzá.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #120957 üzenetére
Gyorsabb voltam de lerázni nem tudtam úgy értem az ellépni nem tudtam tőlét. De ez nem meglepő, 4 le volt a diffi a két kocsi között és az enyém nehezebb is volt. Zöldnél eljöttem mellette de aztán jött végig a sarkamban.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs