-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #110794 üzenetére
Illetve ha dobja a fokozatot (mikor egyesbe beteszi magát és ránt egyet (érezhetően bedobja a fokozatot)) akkor szintén felejtős mert az már a halálának az előszele. Ezt jellemzően melegen csinálja, tehát érdemes egy nagyobb próbakört menni vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz j.bravo #110808 üzenetére
Erőben nem de a magasabb nyomaték miatt rugalmasabb és nem eszik sokkal többet. Nem véletlen, hogy a City-be már csak az 1,4 i-dsi került bele (pedig súlyban alig több mint a Jazz).
Viszont az 1,2-es elég aszkéta. Városon kívül lazán hozza a 4,5-4,7-es átlagot normál használatban. Pályán 6,2 130-nál ha a 140-be is belekóstolgatsz akkor 6,3 saját mérésem szerint.
Egyszer poénból 70-80-al lecsorogtam vele Berénybe akkor 4,2-t kért de az már mozgó útakadály szint.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Csaby25 #110822 üzenetére
A nagyobb önsúlyon kívül nem igazán.
mod:
j.bravo: Az enyém 2006-os 1,2-es. Köszöni jól van, működik. 2 gyári visszahívás volt az egyikben a fényszóró kábelt cserélték (ha a gyárinál erősebb izzó került bele akkor hajlamos volt megolvadni a kábel) a másik meg a váltóbovden csere. Utóbbiban az enyém nem volt érintett.
Megbízható láncos motor, ha az olajat cserélik benne rendesen akkor nincs kockázat. Arra érdemes figyelni, hogy a gyertyákra nézve érzékeny, azt 40k km-erenként kell cseréni (hengerenkénti dupla gyertyás tehát 8 kell bele).Illetve azt még nem tudom, hogy a Takata légzsák botrány érinit-e ezt a modellt de hamarosan az is kiderül.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #110898 üzenetére
Pont ezért kezdtem olajcserével vétel után anno. Pedig friss olajcserés volt (ki hiszi el?).
Meg a vezérléscserét se blicceltem el persze. Sokba fáj de ha szakad az még sokkal-sokkal többe... ezeken szvsz nem érdemes spórolni mert az lehet könnyen a vége, hogy többe lesz a leves mint a hús.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #110904 üzenetére
Sztem ha vkinek az nem fér bele egy olaj csere, vezérléscsere, 4 új gumi, akksi amik előjöhetnek akkor bringát vegyen ne kocsit, mert nem fogja tudni fenttartani. Egy autó nem csak abból áll, hogy tankolok és megyek. Ismerős is megevettet a 5-ös bmw-t. Konkrétan 1 éve rohad az udvarán mert nincs pénze megcsináltatni a vízpumpacserét. Lol.
Annyi km után már igen. De ez a ritkább.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #110976 üzenetére
Paszuj nekem is bedobta a dpf ikont vagy egy hónapja. Elsőre nem is foglalkoztam vele különösebben, máskor is csinált ilyet és ujraindítás után mindig eltünt. De amikor vészmódba rakta magát miatta a technika már nem volt őszinte a mosolyom. Mondom de jó... Elvergődtem az első autópályáig aztán kicsit adtam a szájának, azóta jó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 426os #111082 üzenetére
Az máris fw-olom Anyunak. Örüljön, hogy nem az ő autóját járatom 6000 rpm-en, támogasson.
Komolyra fordítva: semmi rossz nincs abban ha üveghangon megy vele ha üzem meleg a motor. Inkább a koccolástól kell félteni a gyereket. Már pedig én se szívesen ültetném be a kölköt egy Swift 1-be mert ha felcsavarja a fára nem száll ki belőle élve (ez él a szétrohadt Gastrára is, meg az összes árkategóriás autóra). Ha nincs rá lóvé járjon bringával melóba amíg össze nem gyűjt egy rendes(ebb) taligára valót szvsz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bigemperor #111162 üzenetére
Yaris nagyon kicsi, abba 2 gyerekkel és azok cuccával be nem fér az fix. Inkább Punto, annak van használható méretű csomija és műszakilag is ok.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #111581 üzenetére
Mi az, hogy újra? Soha nem játszottak egy ligában... Lol. Bár szűkös összehasonlíthatóságom volt G Astra vs Bora meg Insignia vs Passat (B6) de egyik sem volt egymás ellenfele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kalandor #111786 üzenetére
Sok nepper nem engedi mert nincs rá ideje. Én is kb egy 10 km-es körre vittem el anno az enyémet de abból nem sok derül(t volna) ki de ugye egy kvázi új autónál ez nem lényeges, viszont aki használtat vesz az...
Le kell dumálni vele, hogy oda viszed ellenőriztetni, ha tetszik ok ha nem akkor mész tovább. Élhetsz a gyanúperrel, hogy ha nem megy bele akkor ott vmi gubanc lehet...
A pályára kiviszem meg ott bukhat, hogy lehet nincs rajta matrica. Haver is beadta a nepperhez bizibe a kocsit aztán jött is szépen a bünti...
mod:
Konkrét átvizsgálós helyet nem tudok ajánlani én a karosszérialakatos meg a járműmérnök haverral mentem plusz telefonos segítségként ott volt a vonalban az adott márka egyik legjobb szervizének a vezetője aki a típusspecifikus sarokpontok megnevezésével segített.
Nem mindenki tud ilyen "díszes" társaságot összerántani tudom...TaaT: Jó lenne pedig. Ha nincs spanod az egyik biztinál akkor nincs rá sansz hogy ilyet megtudj. Néztem egy Legacy-t anno és pont ezért nem vettem meg mert kiderült, hogy az eleje már egyszer kb megsemmisült.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz maggi1886076 #111792 üzenetére
Nálunk csak behuppant a hátsóülésre a nepper. Meg persze mondta a próbakörön hol szoktak mérni, meg azt is ahol nem és kenjek neki oda bátran.
mod:
footy: A melyik autót adják el új gumival: Láttunk már ilyet de valóban nem ez a jellemző a nepperekre. Amit most cseréltem le 5 éves gumit (BS Potenza) egy nepper vette meg tőlem, mutatta is melyik eladó autójára fogja feltenni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #111823 üzenetére
Nekem engedte, látta rajtam, hogy nem tesztpilóta vagyok. Meg amúgy is azok nem ilyen verdára buknak.
footy: Pont ezért rak fel rá másik gumit ami nincs félrekopva. Neki megér 10k-t hogy elvidd a fos futóműves S60-át. Nem hülyeség az az átvizsgálás sztem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gaborbol #111846 üzenetére
Igen azt én is olvastam máshol hogy a RF hifi fos benne és egy fillér felárat nem ér. Szép autó, majd még jöhetnek képek róla.
mod:
Ezért elég jó "bőrben" van ez az XC90 ennyi km után.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kalandor #111915 üzenetére
Lopásra kössél mindenféle képpen.
Elviszik alkatrésznek. Kb 2 óra alatt szétbontják vagy ugyanennyi idő alatt már Romániában van az új tulajánál. Havernak nem rég vitték el a Fábiáját, a Margit hídnál reggel lerakta este meló után mikor ment érte már nem volt sehol a gép. Volt lopásra szóló csaó-ja így az 1,3M vételárból 900k-t vissza is kapott.
Aztán vett egy Fluance-t. Dustert az asszony gyomra nem fogadta be pedig jobban járt volna vele.
mod:
bitpork: Nyugi, hamarosan törlesztem az adósságom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #111924 üzenetére
Nem-e? Ne hülyéskedj, a 3. helyen van a lopási statisztikában!
Fluance: csak annak is a bele... Annyira igénytelen, hogy ahhoz képest a '98-as Puntónk beltere egy luxus autónak hat. A műanyagok, az ülés huzata... Ugyanaz a legolcsóbb sz@r minőség mint amitől már a Skodában is sugárban hánytam. Pedig 120-as Skodán nőttem fel, meg 4 ütemű trabin tehát sosem voltam elkényeztetve ilyen téren.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gaborbol #111959 üzenetére
Látom akkor tróger szerelőkből ott sincs hiány.
Nálam se ok vmi, 160-ról ha fékezek elkezd szitálni a kormány. Ha lassabban megyek (140) akkor nem. Menet közben sem csinálja csak fékezéskor. És nekem most centirozták a kereket 2 hete. Tehát vagy az a bizonyos tipushiba jött ki az enyémen vagy a futóművel nem ok vmi.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #112074 üzenetére
Azt kéne mert az új gyári tárcsa drága és ugyanúgy behullámosodik. Azt tanácsolták, hogy ha megállok akkor ne álljak a féken mert ahol a betét hozzáér a tárcsához ott nem tud hűlni rendesen és akkor könnyebben deformálódik. Sajnos ez kb annyit segít igazából mint halottnak a homlokcsók...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gaborbol #112144 üzenetére
Itthon a márka szervizekben vannak a leghülyébbek amúgy, én már semmin nem lepedőm meg kb.
Lásd nem csak te állsz a broki rossz végén:
Elhoztam a Paszulyt, vezérlés csere pipa. Pár km után el kezd sikítozni a bc, hogy a hűtővízzel gond van. Nézem a mutatót, hőfok rendeben. Motorháztető felpattint: némi hűtővíz lötyög csak a tágulási alján. Mondom szuper...
Gratulálok a Porsche Hungáriának ezúton is hogy elsóherkedtek kemény 0,5 azaz fél liter hűtővizet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #112172 üzenetére
Nem csoda egy olyan járgányban ülve... Egyébként valószínűleg túlzó óvatoskodás de végülis ártani nem árthat én úgy voltam vele. 1000 km meg nem sok, azt hamar lenyomja az ember. Most hétvégén is csak a Mátrában ugrottam fel és rögtön belepörgött 250 km...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #112183 üzenetére
Puntó az ősöké azt ők forgatják én csak néha csenem el. Szeretem nagyon azt a kiskocsit. Fordulékony, nem eszik sokat és jól el lehet férni benne.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Vajon adtak el belőle itthon?
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TCL LCD és LED TV-k
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen