- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Windows 10
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Synology NAS
- DIGI internet
- PHP programozás
- Invitel (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz f4lcon #214983 üzenetére
Pályán a 6.8-7 literes fogyasztás egy 2.5 TDI-től is jó eredmény lenne, főleg ha ilyen magas és nehéz kasztnit kéne cipeljen. Nekem a sokkal könnyebb és laposabb Laguna a kis 2.0 szívóval is megeszik 9 litert pályán.
Kéne egy ES350h kombi a piacra, meg a házamat el kéne adjam, és meglenne a tökéletes verdám.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
BigBlackDog
veterán
válasz f4lcon #214988 üzenetére
Hmmm... Pedig Lexus eléggé bakancslistás nálam, de az autópályás fogyasztása nem igazán kiemelkedő (persze, érthető az ok). Golf 6-6.5 l/100 km között azért megvan 130-140 között, emlékeim szerint, pedig ez nem hibrid. Gondolná az ember, hogy hibrid biztos jobb, de ugye pályán nincs nagy előnye.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz f4lcon #215164 üzenetére
Rav4 ronda? Az a gyönyörű baltával szabott brutalitás? Na jó megértem hogy megosztó, de nekem tetszik Nyaralásra cx5 van bérelve kíváncsi vagyok (bár mivel az vagyok biztos hogy a similart adják nem azt...), bár gondolom tetszeni fog ha az lesz(belső biztos pöpec lesz meg a vezetési élmény is, gondolom azért kicsit szűkebb lesz).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz f4lcon #215167 üzenetére
Sztem nem olyan ronda, engem inkább a kriminálisan vacak törésteszt eredménye zavarna. El is nevezték anyósölőnek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz f4lcon #215179 üzenetére
Igen, nyugis pályázásra (mész 130-al néha megtolod 160ig ha előzöl) teljesen jó. Minden másra ott a vw passat 2.0td vagy bmw 530d Néztem öreg korom az új kis lexust, legalább az 1,8-as hybridet beletelhették volna....
szerk: mániám megjelenés óta hogy az nx350h 4wd gyorsulás adata csak azért jobb 1 másodperccel hogy több 4wd menjen el (és csak papíron jobb annyival)... rav4-nél ez a különbség jóval kisebb
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz f4lcon #215376 üzenetére
Ó nekem az okmányirodában írták el, az a durvább. 170 ló és beírta azt a kw értékhez. Mondom akkor tetszik adni egy turbót vagy inkább javítja az elírást? Kijavította.
Mondjuk valóban ebből a turbós verzió az 169 kW. De az még mindig nem 170...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz f4lcon #215383 üzenetére
Az olajeves meg a gen3-as 2.0 tfs-nel is elojon, ennel a gen2-nel meg fokozottabban az a baj. A gen1 dugattyuit es annak a gyuruit szoktak beletenni motorgeneralkor es akkor jo lesz.
Gen2 konnyitett hengerfejet kapott meg vekonyabb, surlodas csokkentett dugogyuruket. Na az utobbit nem kellett volna eroltetnie a gyartonak...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zgospel
őstag
válasz f4lcon #215383 üzenetére
És ha a Zafira nem jönne be akkor van még ilyen Touran is ugyanott
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
membrandj
nagyúr
válasz f4lcon #215636 üzenetére
Volt egy 6-os mazdánk(2004), garázsban állt, alig mentünk vele évi 10e km-t és mire12 éves lett átszakadt a padlólemez annyira szétrohadt. Nem igazán bízok így bennük már.
Akkor alapvetően Honda Hr-V,cr-V vagy valamilyen toyota lenne az ideális.
A toyotáknál a rav4 már húzós árban és nagy is, a ch-r pedig szerintem kis csomagterű. A kettő között pedig nincs semmi. A corolla cross lenne, de az meg még új.Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
őstag
válasz f4lcon #215641 üzenetére
20+ éve hallom ezt mazdáról amikor új autót keresek. Visszajelzések alapján amit én hallottam (és ugye ez innen már szubjektív) kb annyi a fejlődés hogy nem mind rozsdásodik hanem 2 részre váltak a tulajok az egyik rész boldog és rozsdamentes a másik meg már akár 3 éves kortól rozsdára panaszkodik (ami még nem átrozsdált szóval a gyári gari tesz rá). Most kb 50-50 ez (vagy megszívod vagy nem ). Van új varázsszó is amit mostanában hallok, ez a skandináv csomag (fogalmam sincs hogy blöff vagy tényleg van ilyen).
-
őstag
válasz f4lcon #215646 üzenetére
A CX-5 kifejezetten tetszett volna, még előny is lett volna hogy kicsit kisebb mint kategória társai. Rav4 kicsit nagyobb ugrás volt az Scross után mint eleve terveztem. 2,5-es szívó + 6-os automata aztán csókolom Csak sajna nem csak olyat hallok mint tőled hogy nem rozsdál (és nem kérdőjelezem meg amit mondasz, épp az az elméletem hogy vagy alapanyagban vagy kezelés minőségben még mindig túl nagy a random elem mazdáéknál rozsda ügyben).
-
őstag
válasz f4lcon #215681 üzenetére
Nem nagyon vagyok módosítgató típus (néha hangszigetelés felmerül de azt is mindig elvettem), szóval lehet megoldás a rozsdára (alapvetően attól félek, igen) csak nem én vagyok az aki ezt megteszi, egyszerűen mást veszek De a rav4 még nincs másfél éves, most ez ráér. Szerintem nem is a kora miatt fogom cserélni hanem nem kell majd ekkora ha ikreim kirepülnek (17 évesek). Először feleségem autója aktuális ami most 5 éves. Könnyen lehet hogy az lesz az autónk a jövőben öregesen kettesben, azt kellene jól meggondolni mi legyen
-
gooool
őstag
válasz f4lcon #215709 üzenetére
Szia,
Nekem egy Cooper S JCW-m van, ez a Chrysler motor, csak kompresszorral megtolva.
A motor nem rossz konstrukcio, bar szeret mindenhol olajat ereszteni, igy a tomitesek csereje fontos. Az 5-os Midland valto nem egy orok elet, akarcsak a Fiatoknal az M32 peldaul, de az egy probakoron gyorsan kiderul, hogy van-e baja.
Legyen esztetikailag rendben es ne dobjon fel semmilyen hibakodot, futomu legyen egyben, mert eleg osszetett a hatso traktus, nem egy csatolt merevtengely.
De ha egyben van, akkor mar a 90 vagy 116 lovassal is igen elvezeteset lehet autozni es semmivel sem dragabb fenntartani egy jo allapotut, mint egy hasonlo koru tarsat.
Vannak specialista szerelok is (azok kozott nem lehuzosak is), akik mindent megoldanak.Üdv, Balázs
-
BigBlackDog
veterán
válasz f4lcon #215712 üzenetére
84e kilométernél jár a Golf, még nem látszik rajta, viszont érződni már érződött a mélyedés 50-60e kilométer után is. Szerintem nem a bőr nyúlik ki, hanem az alatta lévő szivacsos réteg tömörödik meg.
Azért a linkelt példánynál elég erős hatást kaphatott, vagy ...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz f4lcon #215736 üzenetére
Persze, de ugyanolyan 0-100 mellett valtohangolastol fuggoen mashogy megy a kocsi. Tehat a 2.0 TSI-s Tarraco pont olyan eros, mint a BMW 520, amit szinten probaltam, de a BMW jobban ment szerintem.
Pl. az en kocsim kb. ugyanolyan 0-100-at megy normal modban meg sport modban, mivel padlogaznal kb. ugyanugy reagal; viszont sportmodban egy elozest azonnal meg lehet kezdeni, komfort modban meg kicsit varni kell, amig osszeszedi magat.
Szoval nem azt mondom, h nem eros, hanem hogy nem tunt erosnek.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
veterán
válasz f4lcon #215839 üzenetére
Biztos van Castrolból is ilyen, nem kerestem rá. espi38 a Totalt említette, abból a Total Quartz INEO Long Life 5W-30-nak ugyan nincs API minősítése, de a "butább" VW 502-es 5w40-nek van API SN, így az előbbi se lehet annál rosszabb.
Mindenki azt az olajmárkát vegye amiben hisz vagy szimpatikus neki, vagy úgy érzi, az éri meg neki.
[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
válasz f4lcon #215919 üzenetére
Családtagomnak van egy 2003 körüli 1.9 pdtdi Sharanja. Szereti nagyon.
De úgy érzem 2 gyereknél még egy kicsit túllövök vele a célon. Meg ahogy írtam, egy hónap 30 napjából 28-ban csak helyben rohangálok vele, egész nap hideg motorral, 1-2 kilométereket megyek, vagy 6-8x egy nap. Nem hiszem, hogy nagyon szeretné a turbódízel.
Benzines Sharan meg biztos marha sokat zabálna."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
hobizoli
nagyúr
válasz f4lcon #216022 üzenetére
baromsag
nekem a 147-ben 5+ ev alatt nem volt ugyanaz a futomu alkatresz cserelve, ami mar egyszer ki volt, pedig 17"-s felnin gurul es 60mm-t ultetve is van a gyarinal joval kemenyebb gatlokkal es rugokkal (mar igy vettem, es bele is van iratva a forgalmiba is), azaz jobban kapjak a kikepzest a szilentek is, es 90%-ban Bp-n es kozvetlen kornyeken jarok vele
sot, vannak lengokarok amik meg most is azok benne, amivel 2017-ben megvettem
es akkor sem volt tuti vatta uj az egesz
na ez hogyan lehet?
ez az alfak futomuve gyorsan szethullik egy tipikus urban legendtöbb drón kell ;P
-
Rowon
veterán
válasz f4lcon #215998 üzenetére
Szia,
Az 1.4 D4D motorral Toyota Corolla, Auris és Yaris volt szerelve? Valakinek van infója róla, hogy meddig gyártották ezt a motort?
Most olvasom, hogy ebben se részecskeszűrő, se kettőstömegű nincs.Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz f4lcon #216618 üzenetére
NAV által lefoglalt majd megvettet simán forgalomba lehet helyezni, haver is így vett kocsit. Együtt hoztuk el a telepről. Bankos autó/lízenges autó ugyanez.
Ott inkább vmi egyéb stikli lehetett, pl műszaki ok vagy ikresítéshez lett felhasználva...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
AssAssynn
őstag
válasz f4lcon #216631 üzenetére
Olvasgattam már erről a multimacról, de őszintén nem tartom valami jónak. Mondjuk alapból marha drága, és használtan sincs most. Valószínű, ha lenne is drága lenne. De ezt például dönteni se tudod rendesen, meg marha közel ülnek benne a gyerekek.
Nem kell amúgy nagyon próbálgatni, hogy melyikből férne bele 3 egy kisebb autóba is, mert ha megkeresné egy centivel az ember a legkeskenyebb ülést, és abból venne hármat, akkor biztosan nagyobb esélye lenne, de én nem így akarom csinálni, mivel a keskenyebb az kényelmetlenebb, kevesebb védelmet nyújt, és az is megeshet, hogy marha drága lesz, így nem cserélném a meglévő üléseket.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
szabonagyur
félisten
válasz f4lcon #216704 üzenetére
Ezt írom neki én is, hogy ne ebből akarjon nagy üzletet remélni.
Ahogy ő sem akar most nagyon felárat fizetni a keveset futott 15 éves autóért, úgy 20 évesen sem fogja senki neki sem kifizetni, hogy jajj alig futott autó stb.
1,5M-t ér most, amennyiért elmegy majd 5 év múlva annyiért fog elmenni, szerintem ez eléggé hülye szempont.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
AssAssynn
őstag
válasz f4lcon #216704 üzenetére
Először is köszönöm, hogy megpróbálsz a fejemmel gondolkodni.
Vannak fent 15 éves autók 150 ezres, vagy még kevesebb futással.
Illetve van fent több, ami ezek közül gázos. És eredetileg magyar, szóval még mondhatjuk hihető is a km.
De ahogy mondtam is, ez volna a cél, de már ott vagyok, hogy elengedtem, hogy találok Xsara Picassoból utolsó évjáratos gázost, mivel az elmúlt 1 év alatt egy darabot sem hirdettek meg gázosként. Úgyhogy már megelégednék egyszerűen egy gázmentes, jó állapotú példánnyal is. Egyelőre még ilyet sem találtam.Nem értek egyet azzal, hogy 3 gyereküléses autók nem második autónak vannak használva. Nézd meg, hogy a legtöbb ilyen valójában mamataxi, városi használatra befogva, sokszor tényleg kevés km-el. Ezt most nem kifejezetten a Picassokra értem, hanem általában több ilyet láttam már.
Multiplaról még mindig nem tudom, hogy jó-e, kell-e, milyen a jó belőle, nem ástam bele magam.
FR-V-nek rendesen utána jártam. Tetszik, de egyelőre még nagy a 6 személy, drága az évjáratához képest, és gond van az alkatrészellátással, különösen a karosszériaelemekkel, de sok olyan alkatrésze van, ami csak gyáriban kapható, horror áron, esetleg külföldről, esetleg az is hiánycikk. Ilyen B tervnek jó lehet, de nem erőltetem."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz f4lcon #216723 üzenetére
Igazad van abban, hogy ebben a korban és ársávban könnyen lehet, hogy sokaknak ez a Picasso nem a második autó, hanem az egyetlen. De azért nem mindenkinek, sőt a többségnek nem az egyedüli autójuk egy mamataxi.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz f4lcon #216745 üzenetére
Villany olcsóbb? Eddig azt hittem az a legdrágább konstrukció.
Különben nem lesz semmilyen hibrid később? Mert nekem azok jobban bejönnek, főleg a pluginek. Részben a kettős üzemanyag miatt, részben, mert növeli a felhasználási hatékonyságot. Dízel plugin nagy királyság szerintem. Elektromosan mész városban, aztán, ha messzire mész ott a dízel nagy hatótávolsága, gyorsasága.
Most a tisztán elektromosan nem látom jobbnak egyiktől sem, egyedül csak városban.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
veterán
válasz f4lcon #216751 üzenetére
szerintem nincs sok kulonbseg 5 vs 20 perc kozott, a lenyeg inkabb, hogy legyen eleg tolto. a villany szerintem akkor nem jo alternativa ha tipikusan a hatotav felet meghalado utakat autozik az ember. ha hetente egyszer feltolti es elszaladgalnvele 300-400kmt a varosban akkor mindegy, hogy 5 vagy 20 perc, ha meg lemegy vele a tengerpartra akkor is jol esik megallni egyszer vagy ketszer 20 percre (oke, tudom vannak egy seggel munchent odavissza megjarok is ). a lenyeg, hogy amikor tolteni akar, akkor legyen ott mukodo tolto.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
426os
őstag
válasz f4lcon #216784 üzenetére
Az új cím menjen, ha egyébként már be van jegyezve.
Amikor én vettem az autót, átíráskor tudtam meg, hogy megváltozott a címem* és automatikusan az került már a forgalmira, hiába a szerződésen és a lakcímkártyámon még a régi volt. Semmi probléma nem volt, tényleg csak akkor tűnt fel, mikor megnéztem a friss forgalmit.* Az önkormányzat megváltoztatta az utcánk nevét és ugyan tudtam, hogy ez történik valamikor, de arról semmit nem kommunikáltak, hogy pontosan mikortól él az új cím. Ezután még hetek teltek el, mire kaptam hivatalos értesítést, hogy amúgy megváltozott a címem, hamarosan érkezik új lakcímkártya.
.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Windows 10
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs