-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
szabonagyur #205245 üzenetére
Lehet elengedem az automata dolgot ahogy van.
ne :O
-
Nalam meg tavaly ment 7.500-at az accord, 2.850-at a corsa. Az opelba 6 év alatt ment 41.000 összesen. Egyszer eladom senki nem fogja elhinni
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
dances #205374 üzenetére
En nem vennem meg sajat reszre az fix. Láthatóan magasrol leszarta az autoja állapotát, ha ez kivulrol ilyen, akkor gondolom az olajcserere, fekfolyadek cserére és a többi kötelezően karbantartando dologra is pont ennyi figyelmet forditott. Remélhetőleg még a kuplungot is fossa egette, mint az autoszerelom idos ismerose, aki 3.-ban ment fel csusztatott kuplunggal a gátra... Szerintem ennyiert ez igy meg csak nem is olcso.
-
-
-
Azert mondom, teljesen korrekt dinamikaja van a hetkoznapokban. Teny, hogy használni kell a váltót, sokat. Abban is igazat adok, hogy szokatlan lehet sokaknak 4000-6500 kozott használni egy motort, felesegem is kapaszkodik meg beleszol ha 4000 fölé forgatom egy elozes miatt. "Miert kell igy allatkodni". Pedig semmi mast nem csinalok, csak kihasznalom a 155 lovat egy-egy szituációban
-
A masik kedvencem, ilyenkor mindig azzal jön hogy tonkreteszem szegény autót. Hiaba mondom neki, hogy mar meleg a motor, a viz, az olaj es a teljesitmeny maximum 6000rpm-nel van, tehat a gyártó csak gondolt arra, hogy ne menjen tonkre a motor ha ki akarom használni
Nem, en ilyenkor rosszat csinálok es kesz.
-
válasz
footy #205512 üzenetére
Részben egyetértek veled, kérdés nélkül dinamikusabb(nak érződik) egy feltöltött motor.
"Egyszerubb a szivo, de nem az szamit."
Már miért ne számítana? Sokaknak igenis számít, ha nincs tele a használt autója drága potenciálisan elromló / elhasználódó alkatrészekkel. Egy 2 milliós autónál sem mindegy, hogy egy kuplung csere 200k vagy 400k mert van kettőstömegű is. (Tudom, hogy van szívóbenzines amiben van kettőstömegű, de ritkább eset) Ugyan így turbó, DPF/GPF, plusz csövek és szenzorok a feltöltött motor miatt stb. Mindenképpen tud előnyös lenni a turbós motor, akár a fogyasztás miatt is, de igenis van akinek számíthat a szívó motor egyszerűsége és általában olcsóbban fenntarthatósága.
Igen, van mindkettőből szar, ezzel is egyetértek.
A 7gen accord 2.4 "hibátlan", a 8gen 2.4 az olaj eszegetős motor. Utóbbi főleg akkor fogja enni, ha nem kapta meg folyamatosan a gyári 0w olajat.
A következő autóm neked is 1.5T mhev lesz, de simán vettem volna a szívó mazda 6 kombit, ha belefért volna a keretbe.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
footy #205525 üzenetére
Az. 1.5t mhev 7dct 160 le 252nm, gold + ada, kombi. Jobb pakolhatosag es automata volt a vagyam gyerekek es BP miatt.
Kicsit félek hogy vissza fogok vagyni, de igazabol a felhasználási modomhoz sokkal jobban illik egy automata kombi mint egy manual sedan. Ha fun kell akkor meg ott a motor, az év 3/4-eben. Hianyozni a zajszigeteles meg a bunker erzet tuti fog, nagyon egyben van ez az auto meg 15 evesen is.
-
válasz
szabonagyur #205605 üzenetére
Grat. Irigyellek a gyors atvetel miatt.
-
válasz
szabonagyur #205615 üzenetére
Hubaz, moso berletet adnak a fekete szin mellé?
-
válasz
Zotyipotyi #205755 üzenetére
Nem igazán hallottam eddig panaszt az 1.0 es 1.4 tgdi motorokra. Az 1.0 nem tul kulturalt, de mar a 2gen ceedben is volt, kokszosodason kivul nem problemas.
-
válasz
Zotyipotyi #205759 üzenetére
Figyelj, a kokszosodas az nem hiba, hanem egy karbantartást igénylő dolog. A közvetlen befecskendezéses motorok velejaroja. 100e km-enkent egyszer el kell vinni 120-150e Ft körüli dioszorasra es le van tudva a dolog, nem kell tullihegni.
Az 1.6-nal en jobban tartanek az olajfogyasztastol, arrol tobbet hallok es ha jol tudom a vekony hengerfal miatt fel se lehet ujitani a motort (de ebben majd valaki mas is erositsen meg).
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Lovey #205804 üzenetére
"automata váltó Hondánál mennyire rizikós"
Attól függ milyen automata, hagyományos, i shift, cvt, elég sok féle honda automata váltó van. Manuálisból is van ami csapágy problémás tud lenni. A megbízhatónak mondott automaták is tönkre tudnak menni, lásd szabonagyur honda city cvt váltóját...
-
válasz
BigBlackDog #205806 üzenetére
Benne van
Mondjuk ha nem működik, de benne van, akkor ezt jelenzném a hirdetés szövegében.
-
válasz
szabonagyur #205823 üzenetére
Lesz az még több is. Valamelyik motor szalont lattam pár napja, ahol mar irtak, hogy atternek heti arazasra az eur arfolyam miatt. Jovo heten valamelyik benelli modell 2,2 helyett mar 2,7M lesz
-
válasz
szabonagyur #205830 üzenetére
Epitsd at manualra
egy manual honda manapsag 4M
jovo heten mar lehet 5 is
-
-
válasz
szabonagyur #205845 üzenetére
60e km körül azért illene cserélni benne az olajat...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- Opel topik
- Formula-1
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- sh4d0w: Darth Vader, a Lázadó
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...