-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
szőröscica #203042 üzenetére
Azért nettó 700 itthon igen kevés embernek van meg. Rengetegen vannak, akiknek havi 20 helyett 25k-ért tankolni is fájhat.
-
Ne is mond, feleségem C corsája ovijáratra van használva (1km), meg anyámékhoz járunk át vele ~4km-re. Ilyen felhasználással úgy eszik 8-9 litert, hogy még tél sincs. És amúgy baja tuti nincs, mert ha hosszútávot megy vele az ember, akkor teljesen jól fogyaszt. Úgy 120-ig, felette elszáll a fogyasztás.
Amúgy nem panaszkodom, mert idén eddig 5 alkalommal kellett tankolni bele (kemény 2.000km
).
[ Szerkesztve ]
-
válasz
IMIIKE1998 #203130 üzenetére
Szerintem az meg a swiftnel is koporsobb autó.
-
válasz
szabonagyur #203232 üzenetére
Atneznem, de ezen az áron nem tűnik rossz vételnek. 500k-ert manapsag mar nincs semmi ertelmes. Esetleg egy lánc cserére lehet készülni, hallgassatok meg csorog-e. Abs kocka, rozsda, katalizator / lambda szonda megnezendo.
-
válasz
Vismajor01 #203312 üzenetére
Grat! Képek?
-
válasz
Vismajor01 #203315 üzenetére
Baromi jók ezek az ülések, nagyon tetszik a színe és a formája
-
válasz
tonermagus #203370 üzenetére
Hat, most fordult a kocka. Ceges autot neztem par honapja, suzuki, honda, kia, hyundai, fiat egyike sem tudott fel éven belulre igerni konfigolt autot. Ami keszleten van viheto, ami nincs az 6-12-18 honap minimum...
De ott a skoda, az egesz jövő évi octavia keszletet eladtak mar.
Ismerős jaguart akart, 1.5 évre igertek.
Főnököm volvot akar, fel se veszik a rendeleset, mert nem tudnak ra mit mondani.
Egyszóval, aki kapja marja
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tonermagus #203377 üzenetére
Haver anyósa most vett CHR-t. 2015-ös pug 301-et 40e km-el (első tulajos) 900-ért vette volna be a szalon. Piaci ára 1.5-2M HUF. Erre lehet számítani.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tonermagus #203384 üzenetére
Check enginet dobálva a szokásosnál is nyomottabb áron fogják bevenni, arra készülj. Biztos hogy fognak hibakódot olvasni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Hajas Mao #203427 üzenetére
Szerintem ebben az árban az legyen a döntő, hogy miből kapod a legjobb állapotú autót, ne típusra szűrj.
206-ot én kihagynám, elég sok elektromos probléma el tud jönni a kis franciánál. Fiestat nem ismerem, C corsa igénytelen, a szó jó és rossz értelmében is. Olcsó az alkatrész, cserébe kér is belőle. 1.2 twinport motorral vehető, azzal nem lesz akadály közúton mások számára. Az olajra nagoyn kényes, 10w40-el hamar tönkretehető a vezérműlánc. Punto 1.2 ok, rozsdára kell nagyon figyelni. G astra jó választás lehet 1.4 16v motorral, de 600 körül nagyon lefingott darabok lesznek, 8-900 körül van inkább jó. Lacetti 1.4 opel motor, nem problémás, cserébe nem eszik keveset. Titkos tipp, Honda Civic 7gen sedan, 6-700 körül néha ki lehet fogni belőle épkézláb példányt és az összes említett autóknál minőségibb konstrukció. (Sedan volta miatt nem annyira kapós és drága mint a 3 ajtós)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
szabonagyur #203567 üzenetére
Igen, de az 1.6 ha jól tudom eléggé eszi az olajat.
Jól hangzik, 500-ért ha nem lesz nagy baja jó vétel volt
[ Szerkesztve ]
-
válasz
szabonagyur #203641 üzenetére
Nezem az scross csoportot, kijott az uj generáció, elkezdtek felkerülni a tavaly vasarolt 20 ezret futott peldanyok dragabban mint az ujkori aruk...
~6,6-ert vette az ipse ujonnan, 7.3-ert arulja
es meg fogjak venni, mert az uj hasonloan felszerelt van vagy 8,5-9M...
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Tothgera30 #203642 üzenetére
3 eve vettem az accordom 12 evesen 2M-ert, beleraktam 25 ezret, most ezzel a futassal es eloelettel a jelenlegi piacon meger kb 2,5-et
-
válasz
molnarpeter #203670 üzenetére
Amúgy a Panda egy meglepően jó autó. Muternak volt ~1 évig. Vezettem párszor, a kis fika ~60 lovas motorral is tök jól ment, városban nagyon élhető autó! A váltója meg meglepően jó kapcsolási érzettel rendelkezett, el se akartam hinni hogy van ilyen jó váltó olasz autóban. A szervó gond persze előjött, meg a fényszóró elektronikával volt valami probléma, de végül azért lett eladva mert nem volt benne klíma. Fogyasztás is valami 5L körül alakult muter alatt ...
[ Szerkesztve ]
-
Na, most hogy RJ45 elszürkült az idegtől, dobjon már fel valaki valami izgalmas témát
Pl. Tboldi, milyen autóitok is vannak a flottában?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
szabonagyur #203715 üzenetére
Vicces, hogy egy 5 éves astra annyi mint egy 15 éves 2.4 accord
-
válasz
N.Szil #203815 üzenetére
Proace-t NE! Eszedbe ne jusson! Ipari hulladék. Sógor Toyota márkakerben dolgozik, a Dacia prémium ehhez képest. Pözsó technika van alatta és nagyon problémás, mind az összeszerelési minősége mind az elektronika. Szerelni és bontani egy átok, a központ kiadta közleményként, hogy gépre dugva csak azokkal a hibakódokkal foglalkozzanak amit a tulaj jelez, a többit töröljék ki csendben, nagyrészt úgyis fals
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Gombinyó #203828 üzenetére
Proacek zorognek mindenhol. Multkor szetkaptak az egesz autot, muszerfalat, mindent kikaptak belole es meg mindig zorgott. Utana jottek ra, hogy a kocsi alatt futo üzemanyag csovek (vagy fékcso mar nem vagyok biztos benne) utodnek ossze bizonyos fordulaton es az zorog. De hibakodbol tenyleg ossze vissza jelez mindent, nagy resze fals adat, de na... toyotatol ez nem megszokott, csak hat ugye ez nem toyota, max markajelzesben.
-
Minőségre vagy kialakításra nem tetszik? Ha az elrendezéssel van bajod, esetleg nezz meg egy Suzuki Scrosst vagy Vitarat, picit mas, de hasonlóan jó technika van bennük mint a toyotaban. A benzin hibrid amugy jo irany, ebben pedig a toyota au egyik legjobb. A ket említett suzuki csak mild hibrid, de azok sem rosszak. Esetleg a suzuki swace-re is nézz rá, abban egy az egyben a Toyota corolla hajtaslanca van, de lehet a belter kicsit jobban tetszene.
-
válasz
#46372352 #203843 üzenetére
Kia féle mild hibrid a start stop rendszert tudja kiegészíteni, nem a hagyományos önindítórol indul a motor. Vitorlazasban tud segíteni (motor leall, auto gurul tovabb), de indulaskor vagy hegymenetben is tud kis plusz nyomatekkal segiteni a benzinmotornak. Suzuki szerintem hasonlo.