- Rendszergazda topic
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Windows 10
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Gmail
- Programozás topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Java programozás
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz marcusa #185184 üzenetére
Szia! A 8. generációs accord nem rossz autó, de már egy fokkal kevésbé jó minőség mint az előtte lévő széria. A motorral nem igen szokott gond lenni, nem rossz az az R széria, csak kapja meg a megfelelő (0w20) olajat max 15 ezrenként. Ha elsusmákolták és ilyen 30 ezres periódusokat tartottak, akkor ez is tönkre tud menni, akárcsak a 10w40-től. A 2.4 az sokkal érzékenyebb, ott a nem megfelelő olajcsere miatt mára szinte már mind eszi az olajat, jelentős mértékben. Nagy aszfaltfeltépésre ne számolj, a 8-as széria már nehezebb mint a 7-es és ez érződik is a menetdinamikán. Némelyik tud rohadni a hátsó sárvédő ívnél, illetve a Hondáknál viszonylag jellemző probléma tud lenni a klímakompresszor döglődése is. (Több típust érint, nekem a Civicben és az Accordban is volt cserélve)
-
nagyúr
válasz szabonagyur #185331 üzenetére
1.4 16v jó, ha az előző tulaj nem 30 ezrenként cserélte az olajat.
-
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #186060 üzenetére
Ismerem, csak sose jut eszembe használni.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #186280 üzenetére
És még olajat is kell benne cserélni képzeld
-
nagyúr
válasz molnarpeter #186383 üzenetére
Türelmes ember lehetsz
-
nagyúr
válasz Djuice #186404 üzenetére
A4, Accord vagy akár Mazda6 esetén is hipertérugrásra lehet számítani a 3-as Golfhoz képest a fenntartási költségben. Nem megvenni drága egy autót. Nézegetted az alkatrész árakat?
Mazda6 GH esetén az 1.8-al lehetnek olajevős problémák, a katalizátor mehet tönkre, meg az el. ablak és tükör állító kapcsolók meghibásodása
szokott előfordulni.Accord 8gen-nél ahogy már mások is írták, inkább a 2.0 benzin vagy a dízel amit érdemes nézni, a 2.4 olajevős. A kisebbik benzinessel hűdenagy menésre ne számíts, ebbe a kasztniba már nem elég ez a szívóbenzin.
A Lancer egy Accord/Mazda6-hoz képest is atom fapad beltérben (is), nemhogy egy prémium márkához képest.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #186417 üzenetére
Persze, lehet lendületből autózni, de amikor meglátsz egy kis helyet a szomszéd sávban ahova beugranál és hiába taposod bármilyen fokozatban a verdát akkor engem elkap az ideg Tavaly amikor egy rövid ideig a céges dízel hatvan x lovas punyesszal jártam majdnem agyvérzést kaptam tőle. (Mondjuk az is rátett egy lapáttal, hogy vagy random dudált az autó vagy elment a tompított egy-egy pillanatra vagy a km óra hülyült meg)
-
nagyúr
válasz zeus_2k14 #186428 üzenetére
Megnéztem a képeket. Ezt 150-200-ból csak taknyolva csinálja meg valaki. Kb 7 elem, csak a fényezés több mint 200e Ft és akkor lakatos munkáról még nem beszéltünk. Ha jó munkát végez valaki akkor ez inkább 3-400 között fog megállni, ha nem több. Én eladnám így, ahogy van. Fos pénzt fogsz érte kapni, de hát ennyit is ér ilyen állapotban. Ezen az autón egyébként már 2.5 éve vásárláskor is látszódnia kellett a jeleknek.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz SzlobiG #186693 üzenetére
Két féle ember van. Én is olyan vagyok mint Te, utálom a rozsdát, zavar és mindig törekedtem arra hogy ne legyen az autómon. Aztán ott vannak a haverom féle emberek, mazda6-al, az az autó konkrétan mindenhol rozsdás, összes ajtó alja, lámpák mellett, csomitartó, ablakok felett, az egész alváz stb. Ő ennyit mond erre, hogy: "gurul nem"?
-
-
nagyúr
válasz parandroid #186821 üzenetére
Vannak azert ismertebb szeria hibas tipusok (8gen 2.4 accord, mk4 mondeo 2.0 benzin, 1.6 ecotec astra stb.)
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen