- Hálózati / IP kamera
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple TV+
- Linux kezdőknek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Rendszergazda topic
- Router gondok
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz Stylewars_kp #204512 üzenetére
Már nem lehet havonta bedönteni tavaly óta, ha minden igaz.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Doki16 #204547 üzenetére
Mini szervíz (csak olaj+szűrő) márkaszervizben ~100k. Többi szűrővel, üzemanyag szűrőt is beleértve ~150k.
Tavalyelőtti Bosch car service-es kis szervíz ismerősömnek volt 46k. Most nem tudom milyen áron dolgoznak. Nekem helyi, kis műhelyes szerelőnél volt vezérlés, vízpumpa, olaj és minden szűrő csere 155k. 2.0 CRTDI CFFB.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #204601 üzenetére
"ne nálad jöjjön össze minden egyszerre megvétel után"
Arra matematikailag igen kicsi az esély, sőt nem is hallottam még ilyenről. Az, hogy 1-1 költségesebb hiba kijön a vásárlás után, az szinte evidens, mert különben nem adnák el, de egyszerre mindenre nincs nagy esély.
#204602 szabonagyur: Ár, felszereltség?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204605 üzenetére
Korrektnek tűnik.
Az Scross-nál komolyabb autó minden téren. Nálam a 2.0CRTDI 2100-at forog 130-nál, de ez 6-os manuális. Az Scross-t nem tudom, kérdezz Suzukis topikban/csoportban ( én ~2800-ra tippelek).megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204611 üzenetére
Ha a fenntartási költségeket nézzük, akkor sokkal jobban megéri. Még úgyis, ha előjön néhány nagyobb gond.
Ha a későbbi eladhatóság is képbe kerül, akkor már más a leányzó fekvése.
Nekem mákom volt, mert most drágábban el tudnám adni, mint amennyiért vettem, de mivel most magasan vannak az árak, így neked akár rosszul is kijöhet a lépés.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204617 üzenetére
Azzal számolj még, hogy a Sportsvan egy réteg autó. Inkább sima Golfot nézz vagy O3-at.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204621 üzenetére
Ha eladásra kerül, akkor sokat kell várnod mire elviszik, mert Golf 7-re keresnek 100:1 arányban a Sportsvanhoz képest.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204625 üzenetére
Akkor tessék átnézetni az autót, és ha rendben van, akkor megvenni. Utána jöhetnek a képek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204658 üzenetére
Nem tudom mennyit fogyaszt az Astra, de a Golf-fal eljárhatsz 5.5L körül, ha odafigyelsz (diegho 3.5 literrel is).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204675 üzenetére
J Astra-ért max 3M-t adnék.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204677 üzenetére
Öreg konstrukció, 13 éve jelent meg, sokkal elavultabb minden téren, belül szűkös, ~2 mázsával nehezebb, mint a K Astra. Tőlem aztán lehet szalonautó is, biztos nem adnék 3M-nál többet egy ilyen régi konstrukciós kompakt autóért, ami még 2009-ben sem volt a legjobb vétel.
Egyébként 2019-ig gyártották.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz janakbacsi #204718 üzenetére
Megbízható technika, de mivel dupla-tripla áron is árulnak ilyen évjáratos, benzines Octavia-kat, ezért túl sok jóra nem számítanék ebben az ársávban.
Jelenlegi piaci árak mellett inkább olyan autót keressetek, ami minél szebb állapotban van, minél több műszakival. Fél millió környékén az MK2-es Clio/Thalia páros nem lehet rossz, vagy MK1-es, faceliftes Megane, esetleg 206-os. G Astra-ból is talán találtok épkézláb darabot, de az is inkább Octavia árban mozog, viszont az 1.6-os motorja erősen kerülendő olajzabálás miatt.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ursache #204722 üzenetére
Én inkább 20-24 hónapra gondoltam.
Hogy miért lényeg, azt megválaszolja a józan paraszti ész. Ennyiért nem lesz hibátlan autó, viszont ha sok rajta a műszaki, akkor legalább biztos lehet abban, hogy a lejártáig hivatalosan is használhatja a kocsit. Pár éve ez a 200-300k-s kategóriára volt igaz, de a mostani árak mellett már felugrott fél miska környékére.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204797 üzenetére
250NM. Tuti száraz?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204808 üzenetére
2015 utániból 5.75M a legolcsóbb hahu-n.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Szerencsére engem nem érint az emeletes autók felára. Amíg tudok, addig maradok földszintesnél.
Egyetlen egy kategória tetszik ezekből, de azok pandából vannak, mert másképp nem tudom megmagyarázni a 40-45M-s árat, pl. Escalade, Suburban, Yukon, Navigator.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204815 üzenetére
Audit fenntartani is drágább, azt számold bele, főleg ha felső kategória is képbe jött. O3-at nem nézted? Nagyobb belül az A4-nél, de mégis visszafogottabb költségekkel jár, ráadásul nagyon jól össze lett rakva.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz imyourfriend #204878 üzenetére
1.9PD rendben van, de a 2.0PD felejtős. 2.0CRTDI szintén nagyon jó, strapabíróbb az 1.6-osnál, de azt 2M környékén nem találsz, főleg a mostani helyzetben.
Dízelben nagyon jók a franciák, de főleg a PSA. Ha ennyire nem akarsz olyat venni, akkor Ford 1.6-2.0TDCI. Az is mind HDI motor, csak a Ford-nál más nevet kaptak. MK4-es Mondeo, 2-es, faceliftes Focus stb...
A 300-350k évenként értelmezhető keret, ha nem hordod komolyabb szervizbe az autót, de azt vedd figyelembe, hogy bármikor beüthet egy kettőstömegű, turbó, részecskeszűrő, magasnyomású, EGR stb. hiba, amik egyenként képesek meghaladni a teljes keretet. Ilyen szempontból az 1.9PD a legköltséghatékonyabb, mert már minden van hozzá gombokért, mivel azokból van a legtöbb, főleg idehaza.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz barnam_ #204882 üzenetére
Insignia automatája tudomásom szerint rendben van, de érdemes Opeles topikban rákérdezni. Passat 2.0 CRTDI DSG szintén oké, de 60k km-enként muszáj a váltóban olajat cserélni, tehát fontos az előélet ismerete. Mondeonál régebben a Powershift váltó egy zsákutca volt, de az újabb automatájukat nem ismerem.
Esetleg még a Superbet is megnézheted. Igazából az egy Passat, csak nagyobb.
Franciából 508 nyugodtan vehető 2.0HDI-vel.
Koreaiból 1.7CRDI volt erőltetve, de az gyenge. Japánból 2017 után nem nagyon van dízel választék, főleg nem ilyen teljesítményű. Gyengébbek közül Civic 1.6 dízel jó technikának számít.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz rbalint88 #204886 üzenetére
Octavia se és a Superb se puruttyább belül, mint pl. az említett Mondeo, sőt... A Passat valóban eggyel feljebb van, de az sem tűnik fel mindenkinek, inkább csak autóbuziknak.
Az új Insignia nem tudom milyen belül, de a G Astra-mban puhább és kellemesebb tappintású a habosított műanyag, mint a Superbemben, vagy ismerősöm Golf 7-esében.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz barnam_ #204920 üzenetére
200k km felett szoktak előjönni a drágább kopó alkatrészek problémája a dízeleknél, pl. kettőstömegű, részecskeszűrő, turbó stb. De van ami még 300k km-nél sem kéri. Sok függ az előző gazdájától. Hogyan volt karbantartva, hol és hogyan használták, tehát sok autópálya, vagy vegyesen stb. De ezek is csak kopó alkatrészek. A 2.0CRTDI rendesen karbantartva simán megy 400-500k km-t, sőt dupla annyit is. Ez valószínűleg a 2.0TDCI-re is vonatkozik, mert a PSA HDI-re biztosan. Az automata váltók is jól bírják, ha 60k km-enként megcsinálják rendesen az olajcserét rajtuk. 100-150k km-rel még "bejáratósak" ezek a motorok. A kisturbós benzinesek közül is vannak tartósak, de ennyit nem bírnak, mint a kevésbé megfújt gázolajosak.
Én vagy egy jobban felszerelt Passat-ot (inkább Superbet, mert nagyobb), vagy Insignia-t vennék, de utóbbiból mindenképp AGR-es üléssel keresnék. Ilyen üléssel szerelt Opelek Németországban könnyebben vadászhatóak, mint nálunk, tehát nem mission impossible.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204923 üzenetére
Most megnéztem az Ambition, Style, Elegance és L&K üléseket. A formája mindegyiknek 100%-ban megegyezik, tehát kárpitozásban és funkciókban tud többet a jobban felszerelt verzió. Ugyanez van a Superb-emben, és véleményem szerint középszar. Nagyon jól tart oldalirányban, és a hátam sem fáj benne (van állítható deréktámasz is), de nulla combtámasz és sehogy sem tudom úgy belőni, hogy kényelmesen nekidöntsem a fejem a támlának. Szerencsére a tempómat segítségével ki tudom nyújtani a lábam, ha szükséges, így hosszú pályázás után sem éreztem még problémát, de az elcseszett fejtámlára nincs orvosság. A régi F Astra-m gyári Recaro ülését meg sem közelíti, pedig az 92-es évjáratú volt.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz rbalint88 #204934 üzenetére
Rokonom 2004-es S60-ast cserélt B8-as A4-re. Pár napon belül már keresgélte a következő Volvot. Külföldre jár dolgozni, és azt mondta, hogy az Audiból mindig úgy száll ki, mintha agyonverték volna.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz geckowize #204956 üzenetére
Ennyiért VAG konszern 1.6-2.0CRTDI, PSA-Ford 1.6-2.0HDI-TDCI. Franciából könnyebb újabbat és jól felszereltet találni.
A többi nem hozza a kívánt nyomatékot és felszereltséget, ha 10 évesnél nem lehet öregebb. Jelenlegi piaci helyzetben lehetetlennek tartom azt, hogy minden kitételednek megfelelő autót találj. Esetleg egy olyat meg lehet csípniamire a vételárat még egyszer rá kell költeni.
Reálisan egy ilyen felszereltségű, 10 évesnél fiatalabb, jó állapotú, jól működő autó ára bőven 3M felett.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz geckowize #204959 üzenetére
A max 10 éves autókat ha ennyiért megkapod, akkor ott sokkal nagyobb a meghibásodás veszélye, mintha egy régebbit vennél ennyiért. Nem véletlenül vágják utánad gombokért. Ez a nyilvánvaló.
Egyébként 10+ évesből könnyebben kaphatsz pl. részecskeszűrő nélküli autót, de nem olyat, amiből kiapplikálták, hanem olyat, amiben gyárilag sem volt.
Én ennyiért olyat vadásznék, ami már nagy eséllyel túl van néhány költségesebb karbantartáson, tehát 300k km-es futásteljesítményén környékén. Ha netán azt írják a hirdetésbe, hogy ennél kevesebb km van benne, akkor az valószínűleg tekerve van (természetesen nem 100%). Dízelt azért vesz a többség, mert sokat megy vele, tehát évente 30k km+, tehát így könnyen kimatekozható, hogy mennyi idősen vajon mekkora a futásteljesítmény.#204960 footy: A Lagunát én is jó választásnak tartom, de az 508-as tulajok nem hülyék, tehát 2,5M-ért nagyon a kínálat alja van.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Akinek csak egy közlekedőedény kell, annak biztos mindegy. Azért csak kényelmesebb egy chippelt dízellel utazni, mint a szívó 1.4-essel. Pl. nagyon nem mindegy, hogy pályán 2-2500-at vagy 4000-et forog a motor.
Tothgera30: Ahhoz képest, hogy rémisztgetnek a dízel eladhatatlansággal, az enyémnek a használtpiaci ára 15 hónap alatt kb 30%-kal növekedett. Persze Pesten előfordulhat, hogy 4-5 év múlva probléma lesz. Szerencsére ez engem nem érint, főleg, hogy addigra már nagy eséllyel leváltom.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #204976 üzenetére
"Azt meg már pláááne nem értem, topiklakók miért ajánlanak dizelt"
Keret, nagy nyomaték, és mindegy hány km-t megy vele évente, ha annak a nagyja hosszútávú utazás.
Értelemszerűen, ha évente megy vele 8-10k km-t, akkor a drága alkatrészeket sem kell rajta sűrűn cserélni, sőt lehet, hogy neki sohasem. Cserébe amikor előveszi, akkor fogyaszt 5-6L-t, mindezt komfortosan.
10 évesnél fiatalabb, megbízható, benzines, nyomatékos motorral szerelt autó nincs a piacon 2-2.5M-ért.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz JackFeryll #204988 üzenetére
Ezért kell Montenegróba menni Bosznián keresztül. Egy Szarajevó - Mostar útvonalnál szebb nem nagyon létezik.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz mycso #205016 üzenetére
190 lovas Superb meg Passat-ból 8M-ig nagyon jól felszereltek vannak, és elég sok közülük még csak bejáratós futásteljesítménnyel rendelkezik. Tele L&K-val és Highline-nal a hahu.
Sajnos dízelek. pl[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz mycso #205031 üzenetére
Én is benzin párti vagyok, de elképesztő, hogy mennyivel autószerűbb autót lehet venni használtan dízelből. 8M-ért tök jó a Ceed meg minden, de azért egy Highline, B8-as Passat mellett eléggé komolytalan. Ezzel nem a Ceed-et akarom bántani, de bakker...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Golfot max akkor vesznek, ha már minimum 20 éves, és mindene lóg/rohadt.
Tudod mi a typec? A fekete X6-os, arany felnikkel, arany vintage körbe fóliával és a typec neve rá van írva. Nyáron láttam ilyet Árkád parkolóban Pécsett. Még mindig nem tudtam feldolgozni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #205073 üzenetére
Akkor itt a megoldás. Hozz el egy Scross-t, amíg van. Ha megunod/találsz jobbat, akkor eladod drágábban perceken belül, és veheted azt, ami tényleg tetszik. Még marad is pénzed mittomén' bitcoinra vagy befektetési aranyra...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #205099 üzenetére
Az emberek nagyon nagy része teljesen homályban van. Pl. rengetegen úgy váltogatnak fel a manuális váltós modernebb autókkal, ahogy azt a komputer jelzi. A Skodámat is egy jogásztól vettem, Ő is így használta. Szerintem sosem járt 2000-es fordulat felett előtte...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- Hálózati / IP kamera
- Milyen videókártyát?
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy ruhás topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen