-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz JoolsNOS #112284 üzenetére
Meg mindig a jazz. Fenntartasa nem dragabb mint az a4-é Miert lenne vele nehez hozni a jo fogyasztast? Nekem 1.4 civicem van, Bp-Dunaharaszti tavon siman hozhato a 6L/100km, jazznel meg kevesebb is.
Rvilike, ezt siman tudja a honda. Mondom, en napi 2x12-15km-t megyek atlagosan Budapestre a soroksarin, illetve minden penteken hungaria, belvaros, atlagfogyim 6.5L. Only hardcore dugo, amikor 10 perc egy km, akkor kb 7.5 a fogyi.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz parandroid #112293 üzenetére
1.4 90le 7g4d civic
Hétfő-Csütörtök: délután Dunaharaszti-Soroksári út-Közvágóhíd, közepes forgalom, este ugyanez vissza közepes forgalom, tehát 2x15 km
Péntek: reggel 6, Dunaharaszti-Soroksári út-Közvágóhíd-Boráros tér-Blaha-Keleti-Zugló gyér forgalom, délután/este vissza Zugló-Hungária-Közvágóhíd-Soroksári út-Dunaharaszti brutál nagy dugóban, 2x15-20km
Továbbá a héten többször, Dunaharaszti-51-es-Szigetszentmiklós és másnap vissza kb nulla forgalom, 2x12km
Nagyjából ezekből áll össze a havi megtett km-em 90-95%-a. Télen 7L, nyáron 6 az átlag. Ha finoman járok vele -0.5L
JoolsNOS a vízhőfokmutató lehet már annyi után is megmoccan, de az olaj még közel sem üzemmeleg
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #112625 üzenetére
Szerk: Visszavonom, mert alatta írják a pontos km állást. Ennek ellenére én 150k környékére tippelem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz oliwire #112718 üzenetére
Ha tetszik a sedan, nezz ra a 7gen sedan civicekre, 800-1.3M kozott sok van belole, motorja nagyon jo, megbizhato, keveset fogyaszt. Futomure es a valtora (nyelestengely csapagy) kell figyelni vasarlaskor, egyeb nagy problemaja nincsen.
Bar most ahogy nezem a hahu-t nincs normalis darab olcson 1.3M-ert meg inkabb egy mazda6.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz oliwire #112724 üzenetére
Persze, a 3-4-5 ajtos mind jo. Amire talan nem kell azonnal kolteni az 1M kornyeken van. Ajtoszamtol fuggetlenul a valto ami nyugos, illetve az elso futomuben sokszor kopog valami (stabpalcatol kezdve kormanyosszekotoig barmi lehet). Ezen kivul 3-5 ajtosnal a futesmechanikaval szokott neha gubanc lenni, neha lotyog a vezetooldali ules, de ez nem egy nagy tetel. Eleg tagas, jol eszik (1.4-es nalam 5.3-7.3 kozott, 1.6 fel literrel ker tobbet). Alkatreszt a 3 ajtoshoz a legkonyebb beszerezni, a 4 ajtosnal a karosszeriaelemek viszonylag ritkasagok.
-
nagyúr
válasz oliwire #112735 üzenetére
Nekem 1.4 van. Varosban elvagyok vele, meg kevesebbet is eszik mint az 1.6, de autopalyan mar forog vagy 3500-4000-et 130-nal ami a motornak nem baj (5500-nal adja le a teljesitmenye maximumat), de a fulemet bantja. Igy, hogy csak evente par alkalommal megyek palyara elviselem, de ha rendszeresen hosszu tavra hasznalnam akkor mindenkepp 1.6-ot neznek. Amugy az 1.4 is halk normal tempoban, sot alapjaraton annyira csendes hogy az elso par alkalommal nagyon kellett figyelnem hogy veletlen ra ne inditozzak Muszakilag mindket motor ajanlott, nem szokott veluk baj lenni, ja es az 1.6 mar vtec.
-
nagyúr
válasz oliwire #112742 üzenetére
10.000 km átlaga nálam 6.5, kisváros + Bp. Legjobb fogyim 5.3L, kb. 1400-as átlag rpm-el Pályán 4 fővel, csomagtartó megpakolva 140-150 óra szerint 7.3L/100km.
(#112743) roberto211 Nah Úgy döntöttem az ES4 csendes marad, inkább veszek mellé valami kétkerekűt szórakozásnak
-
nagyúr
válasz roberto211 #112751 üzenetére
Teszteltem mi az alja 5.3 ala nem nagyon ment
-
-
nagyúr
válasz TayRol #113025 üzenetére
Pontosan en sem tudom mit tilt le, de hasznalata ugy nez ki, hogy a kocsi csak akkor indul ha a kulcstartodon levo kis muanyag bizbaszt hozzaerinted mondjum a muszerfalad egy bizonyos pontjahoz (masik oldalt rejtett vevő van). Szszm-on 17-ert rakjak be Szamlat nem tudom, hogy ad-e rola.
-
nagyúr
Mindent ki lehet iktatni, ha szerencsed van nyersz vele plusz 30mp-et Valtozarat ugy kiiktatjak hogy be se kell jutniuk az autoba, ha el akarjak vinni akkor elviszik, te csak annyit tehetsz, hogy nehezited a predat, ha az egyiket 2 perc elvinni a masikat meg csak 30 mp, akkor szerencses esetben nem a tied tunik el reggelre
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz thomeef #113144 üzenetére
A civichez tudok érdemben hozzászólni, nekem pont ilyen autóm van pont ilyen motorral. Az ára nagyjából reális, de azért alkudj belőle amit bírsz. Összehasonlításként és végig vezetett szervizkönyveset vettem, 2001-es, 142k km volt benne, gátló baja volt + egy meghúzás a hátulján, 760k-ért adták oda (nem nepper). Szép állapotúnak tűnik ez a darab, még a kormány is egészen egybe van, pedig nagyon ergya minőség, hamar málik Azon ne lepődj meg ha hátul a sárvédő és a lökhárító nem illeszkedik 100%-osan, típushiba 10/8 sedan ilyen. Nem tudom te mennyire akarod pályázásra használni, én az 1.4-et oda nem ajánlom. Városba, autóútra tökéletes, jól fogyaszt és kellően rugalmas, kevés váltással vezethető. Nálam BP-Dunaharaszti ingázással nyáron 6, télen 6.5-7 körül eszik úgy hogy nem igazán figyelek a fogyasztásra. Ha nagyon muszáj és megmakacsolod magad 5.3-at is ki lehet belőle hozni, bár ebben az esetben már forgalmi akadályt fogsz képezni. Autópályán nálam 140-150 között (km órán) 7.3-at evett 4 személlyel, 130-nál csak 6.2-t. Amire mindenképp figyelj az az első futómű, ezt mindig emlegetem, de tényleg figyelni kell rá, szinte mindig kopog valami. Én most estem át egy komplett futóműfelújításon, nem két fillér volt. Motorja nagyon jó, nem szokott vele probléma lenni, csak megfelelő olaj kell bele és 10k km-enként csere. Én eneos sustinát használok, de bármilyen jó minőségü 5w30-40 (0w20) jó bele. Váltónak is van típushibája, a nyelestengely csapágy. Javítása kb. 70k vagy több ha más is szar a váltóban. Ezt úgy tudod kiszűrni, hogy elindítod az autót és ha a váltó kerepel, majd kuplung benyomására megszűnik a hang, akkor tuti csapágyas a váltó. Ha benyomott kuplungra jön hang, akkor kinyomócsapágy. Kuplungból csakis exedy. Váltóolaj csak gyári honda mtf3 semmi más. További bosszantó apróságok: nyikorgó kuplung (meg kell zsírozni), lötyögő ülés (mechanika csere). Katalizátor legyen ép, mert horror drága az új. Bármi kérdésed van írj
-
nagyúr
válasz thomeef #113148 üzenetére
Próbakör Lehetőleg ne az utca végéig és ne csak tükörsima aszfalton. Jó lenne legalább egy 5-10 km-t menned vele, persze ezt nem mindig engedik. Kormányt is tekerd ki rendesen ropognak-e a féltengelyek. Illetve ha van idő/türelem akkor érdemes emelőt alá rakni és szemügyre venni a gátlókat, hogy folyik-e belőle az olaj (van-e rajta olajsár).
Amúgy meg, igaz amit a srácok írnak azért a civic és a mazda 6 nem egy kategória. Bár az is tuti, hogy 1.1M-ért én nem vennék mazda6-ot az hótziher
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz !Overdose! #113269 üzenetére
Állat
-
nagyúr
válasz Gombinyó #113391 üzenetére
Focus nagyon jo, nem szokott vele kulonosebb problema lenni. Stilonak nagyon-nagyon sok elektromos nyugje van, de a motor-valtorol meg nem hallottam panaszt. Amit meg tudok javasolni az az uj gombolyu swift, opel astra G, regebbi corolla. Swiftnel valtora kell fokozottan figyelni, opelnel a motorra, az ecotech-nel jellemzo a jelentos olajfogyasztas.
-
nagyúr
válasz j.bravo #113417 üzenetére
Szia! 7g sedanom van Nem tul nyugos gepek, csak nehany dologra kell figyelni. A nyelestengely csapagy tonkremehet a valtoban, erre erdemes figyelni, mert javitasa kb 70-100k. Konnyu eszrevenni, jaro motornal ha bug a valto es benyomott kuplungra elhallgat a zaj, akkor szar a csapagy. Ha benyomott kuplungra jon a bugas, akkor kuplung kinyomocsapagy, az se olcso dolog. Kerdezz ra milyen olaj kerult a valtoba, elvileg csak honda mtf3-at szabad beletolteni, a csereintervallum 120k km. Ezen kivul fokozottan figyelj az elso futomure, gyakori hogy valami zorog es gyakorlatilag a stabszilenttol a kormanyosszekotoig barmi lehet. Az alkatresz nem olcso, en most ujitottam fel reszlegesen a futomuvet es boven 100k folott locsoltam ra. Nehany 7gennel elmegy a futes, a mechanika megy tonkre, viszonylag konnyen javithato. A kuplung neha nyuszog, de ez csak idegesito, nem jelent problemat. Ja meg a vezeto ules magassagallito mechanikajaban szokott eltorni valami bizbasz, aztan lotyog tole az ules, de ezeken kivul mas nem jellemzo. Motorolajbol 0w20, 5w30-40 a jo, ha 10w-t hasznaltak az nem a legszerencsesebb. Egyebkent korrekt kis gepek, porgos motorral, kenyelmes utasterrel. Nekem 1.4 van, meglepoen halk a motor, csak 3500-4000 korul jon meg a hangja, igaz ekkor is kezd megindulni, 3500 alatt tok halott. Autopalyara nem ajanlanam, oda mindenkepp 1.6-ot vegyel, fogyiban hasonlo a ketto, nalam az 1.4 6-7L kozott eszik nagy atlagban (az 1.6 +0.5L/100km).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz runner 125 #113447 üzenetére
A gyari futomu szerintem egyaltalan nem kemeny, nekem be is kerult egy eibach pro kit rugoszett, igy sokkal feszesebb a futomu, nekem igy jobban tetszik. Ha atmesz a katyun es nem hallasz rendellenes koppanast akkor nincs baja. Nezd meg, hogy egyenesen fut-e az auto, nem huz-e valamelyik iranyba, tekergesd ki teljesen a kormanyt mindket iranyba, ha ropog akkor feltengelycsere. Ha van ido rakd emelore a kocsit es nezd meg a gatlokat, hogy folyik-e az olaj.
Legzsakkal mi a pontos kerdes? Tudtommal akkor nyilik ha be vagy kotve, viszont erdemes rakerdezni a honda markaszerviznel, hogy erintett-e a takata legzsak buliban, ha igen akkor vissza kell vinni es ingyenes legzsak csere. Abs-nek nem szokott baja lenni, ha satuzol es rugdossa a labad a pedal akkor mukodik.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz j.bravo #113476 üzenetére
Nekem csak 2 van, faceliftben nem tudom pontosan hany legzsak van. Egyes NFL darabokban (altalaban amelyikben van tetoablak) 6db legzsak van, de ezek nagyon ritka verziok. ABS alapfelszereltseg, valoszinuleg ha nem vilagitott a visszajelzo lampaja akkor rendben van az is. Alvazszam alapjan passz, hogy ki lehet-e keresni, egyebkent sem egyszeru a honda markaszerviz, tulaj nelkul kvazi semmit nem adnak ki, miutan megvettem az autot, azutan sem mondtak meg, hogy az elozo tulaj mennyire torte meg. Mondanam, hogy meghallgatom neked, de jovo hetvegeig nem erek ra sajnos. Ha nagyon nem ertesz hozza, akkor kerd meg a szerelod hogy egy 5-osert menjen veled.
-
nagyúr
válasz !Overdose! #113724 üzenetére
En is kiveszem uresbe, aztan tenyleg kezifek Amugy en azt hallottam, hogy az se jo ha emelkedon sebessegbe van, mert akkor a valto feszul...
Pesti parkolasnal is inkabb kezifek, ha megtolnak elolrol-hatulrol, akkor inkabb a bowden szakadjon mint a valto menjen tonkre...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz hobizoli #113733 üzenetére
Hat ebben azert nem lennek biztos Amikor egy nyomi nyelestengely csapagy cserere mondanak 70k-t akkor ez lehet meg tobbe is kerulne. Egy lokos, legalabbis az en automra, hasznaltan kb. 25-35k, +15-20k fenyezes, de nem is csak a penz ami szamit, hanem az hogy lokos nelkul meg tudom hasznalni az autot, szar valtoval meg akar hetekig nem Persze ha szerelo az ember, akkor a munkadij lejon es maris 50k+ megmarad a csaladi kasszaban a valtojavitasnal Igy valoban kijohet olcsobbra mint egy lokos csere.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #113976 üzenetére
Corolla TS-t is vedd szamitasba, ugyanaz a motor kerult bele mint a celicaba
-
nagyúr
válasz !Overdose! #114119 üzenetére
Múltkor ültem egy 2007-es 1.6 benzin octiban és meglepően kicsi Belül sokkal kevesebb hely volt benne mint a civicben, hátul egyenes háttal ülve hozzáért a fejem a tetőhöz. Amúgy jó az összeszerelési minősége, tele volt mindenféle extrával, bár az 1.6 nem húzott annyira mint az én 1.4-em (cserébe zabál 8.5L-t). A csomi viszont jó nagy és faszán pakolható. Jó kis autó az, csak nekem nem kéne, túl szürke, nincs benne semmi karakteres.
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #114123 üzenetére
Hát ha valami papíron kevesebb LE mégis jobban megy és kevesebbet eszik akkor az nálam jobb Ha zavar hasonlíthatom a régi swiftemhez is, nem sokkal több hely van ott hátul mint abban volt.
Hja 100L-el nagyobb a hely, de nem is ez tetszik benne, hanem hogy a hátsó szélvédővel nyílik a csomiajtó.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #114129 üzenetére
Viszont erdekes, hogy az 1.6 octi joval alacsonyabban adja le a teljesitmenyet mint az enyem.
1.8T-vel szivesen kiprobalnam, gondolom nem is ehet sokkal tobbet mint az 1.6.
(1098kg uresen a civic, 90le, 130nm)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Futás, futópályák
- World of Tanks - MMO
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs