- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mobilinternet
- Disney+
- DVBViewer
- XPEnology
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz
szabonagyur #213985 üzenetére
Szerintem csak a kicsi turbóshoz van automata, az meg gyengécske lenne a leon után.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz
Theodorci #214217 üzenetére
Sajna nem nagyobb a kombi utastere. Én pl elférek magam mögött a 184 centimmel.
A km jó kérdés, most lesz (kb holnap) 260ezer a 2014-es kombinkban, de köszöni, jól van.
Városban időjárástól függően 4,2-5,7, pályán meg prius és auris klubtagoknak 4 liter, amúgy meg 6 eleje (de én szeretek haladni is).
Ha ilyet keresel, mindenképpen legyen led, nehogy halogénes legyen a fényszóró.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
Hibrid megy a háztól, mert az új helyen van elég amper egy fali töltőhöz (illetve oldalborda munkahelyén is), így egy elektromos tuti lesz, mellyel a napi rutint tudjuk teljesíteni.
Emellé 1-1,3m körül vennék egy benzines kombit vagy egyterűt , négykerekű esernyő / cuccoló felhasználásra, meg néha-néha hosszabb távok, jellemzően nem autópálya (90-100 ló bőven elég, . Ki mit tudna javasolni? Erősen gondolkozom fabián, roomsteren, asztmán, fl kettes megane kombin
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #215322 üzenetére
2 külön helyre járunk dolgozni
, ráadásul 2 gyerekket kétfelé viszünk-hozunk. Eddig városon belül megoldható volt egy autóval, most már városon kívülről nem annyira játszik ez.
cappa: a facelift előtti volt nekünk korábban, azt tényleg nem ajánlanám senkinek, mindig volt valami baja valahol a két rendszámtábla között.[ Szerkesztve ]
-
-
dj79
senior tag
válasz
AssAssynn #215916 üzenetére
Indexkar ára felszereltség-függő, a p307 esetében 30k volt a bal kapcsoló cseréje, budapesten (akkori márkaszervizes ár 136k). a kormányátvezető szalag 20k körül van utángyártottban, de ki tudja, meddig lesz jó sajnos.
Az összes olyan pikacsu küszöbe rohad az első ajtók alatt, ahol nem volt az első kerékíveknél a küszöb elején felrakva a "sárfogó gumi", pont oda veri fel a kavicsokat, dzsuvát a kerék.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
-
dj79
senior tag
válasz
ZolAK #216110 üzenetére
az inkább halovány, mint halogén, ráadásul hir2 foglalatú, szóval nincs nagy merítés magasabb fényerejű izzókból (kínai ledeket meg felejtsük el). Mondjuk a p3 halogénje sem világbajnok.
A prius mindig drágább volt, mint az auris, köszönhetően a hype-nak. Mondjuk a p3 hátsó lábtere nagyobb, nem kevéssel, cserébe az aurisoknál több az erősített inverteres példány, olcsóbb a casco, ráadásul már a faceliftes p3-nál is alkalmazott, jobb megoldású hengerfejtömítés került bele. A nagyakku szűrőjét otthon is könnyen ki lehet szedni takarításra az aurisnál, ez főleg kisgyermekeseknek illetve kutyatartóknak lehet fontos.
-
dj79
senior tag
az úgy szép, 14 éves kisautó 2milla
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #216197 üzenetére
Renó automata volt anyósnak, egyes fl scenicben, a váltóval nem volt gond (mármint ha éppen működött az autó az elektronikát folyamatosan abajgató szellemek pihenőidejében).
a vw 1.6 megvolt, de sajna kevés az automata verzió, ilyen csoda mmt, mcp6, száraz dösögö cuccokat meg kerülne a leendő tulaj. Seatom anno jó étvággyal eszegette a trafókat, de mint korábbi Renault tulaj, ezt nem tekintem nagy ügynek, ott is mindig volt tartalék a csomagtartóban. -
dj79
senior tag
válasz
AssAssynn #216676 üzenetére
Kettes scenic alapesetben nem nagyon rohad. Trafók már az osszesben cserélve, a vezérlése viszont okoskerekes, kormány szalag szeretett bennuk szakadni, de szerintem már kb mindet kicserélték. Elektromos kézifék is szeretett bennük buziskodni, de kb az összeset felújították már. A facelift utáni verzió esetében viszont mintha másképp lett volna a hátsó üléssor elosztása, érdemes lenne megnézni.
-
dj79
senior tag
válasz
AssAssynn #216709 üzenetére
Scenic hátsó sor facelift előtt illetve után.
A trafók már valszeg egyszer mindben ki lettek cserélve, ahogy az elektromos kézifék is már tuti beszart mindegyiken ennyi idő alatt, de a gyári légzsákátvezető-szalag sem bír ki 7-8 évnél többet, azért gondolom, hogy ezekkel nem lesz gond (sőt a műszerfallal sem, esélyesen az is rendben lesz már ezeknél).
Mivel az elképzelés és az ár finoman szólva nincs egy dimenzióban, vedd akármiből a legjobb állapotút, amiben hátul elfér három gyerekülés. -
dj79
senior tag
válasz
AssAssynn #216716 üzenetére
egy tipp: ne szűrj gázüzemre, ezt pl most láttam:, sima benzinesként hirdetik.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz
AssAssynn #216790 üzenetére
sajnos az összes toyota hsd túlárazott, ez van.
Az aurisnál a kopott kormány szerintem egyedi eset, nálunk az általad említettnél nagyobb futás mellett sincs szétkopva, faceliftnél meg jellemzően nem lesznek szélesebbek az autók....Ami eszembe jutott még olcsóbb kategóriás picasso alternatívaként, az a 307sw illetve 308sw, igaz, ott is keskenyebb valamivel a középső ülés.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz
AssAssynn #216905 üzenetére
tehát az 1m, 14-15éves autokról feljebb léptél árban?
Mivel nem igazán találsz semmit, szerintem nem a piaci kínálattal lesz itt a probléma.Ismerősnek h astra kombit keresünk, 1,8m alatt nem nagyon látott még olyan példányt, amibe szívesen beleülne, pedig ez se nem fiatal, se nem túl nagy, se nem túl ritka autó...
-
dj79
senior tag
válasz
AssAssynn #216943 üzenetére
Nem támadlak. Az van, hogy Te saját magad sem tudod, mi van a fejedben. Össze-vissza csapongsz a vásárlási kereten és egyértelműen az látszódik, hogy itt több fórumtársnak sem egyértelmű, mit is szeretnél.
Vegyél egy eurovan2-t, abban biztos elfértek. Nem is rohad, motorok sem rosszak, de ne akarjunk már egyszerre mindent: olcsó legyen, top of the range legyen, mindent is bírjon, nagy is legyen 3 gyereküléshez, ne fogyasszon sokat. Mi a baj a c4 Picasso 1.8 benzines kiadásával? Nem vti, kb a psa egyik legjobb szivóbenya motorja, van benne elég olajtöltet a sok rövid úthoz. -
dj79
senior tag
válasz
AssAssynn #216958 üzenetére
Azért ritka, mert nem sokáig szerelték ezzel a motorral, hamar váltottak turbóra. Jellemzően fapad felszereltséggel voltak, ezeket én is néztem anno, nagyrészt meg inkább dízelek mentek jobban, ekkora autóhoz jobban passzol.
ha tudod, mit szeretnél, igazán körül írhatnád, biztos több hasznos tanácsot kapnál
[ Szerkesztve ]