Új hozzászólás Aktív témák

  • a8l

    aktív tag

    válasz Richard! #151861 üzenetére

    Ezzel nem értek egyet.
    Én úgy vagyok vele hogy a bontott alkatrész már bizonyított, miért ne tenném azt bele a bizonytalan sokkal drágább új helyett.
    Régi A8-amon ami 2005 forg. hely én állítottam üzembe, 3ezer km-nél felrobbant a klímakompresszor még 2005 szeptemberben. Gariban cserélték újra, de 2 év után az is beszart(mert szarul csinálták meg a mozaikban. Elhajtottak gariban, mondván már lejárt a garancia. Új kompi 240e ft volt, vettem egy bontottat, pohu-nál cserélték, a 4. mosógázas feltöltésnél (ez maradt el a moziakban) lett tiszta a rendszer.
    Ez volt 2007 nyarán, a klíma azóta is hibátlan az autóban, még tölteni sem kellett soha.
    Navi is beszart 2008-ban, vettem egy bonottat 60-ért, azóta is jó illetve sokáig jó volt, mert 6 évvel később drive mechanikát is cseréltem benne. Bose erősítő 2006-ban dobta be a kulcsot 15e km-nél 1 év után, 250ezer lett volna az új, német ebay-ról vettem egyet 100eur-ért, azóta is jó.
    Kulcs nélküli vezérlő is behalt 16e km-nél, ebből a bontott 2 évet bírt 30ezerért, utána vettem újat 2008-ban 87ezer volt ami azóta is jó, az eredeti cikkszámúból mind beszarik, selejtes konstrukció.
    Szóval nagyon is jók általában a vag autókhoz a bontott cuccok. Ha pl megsérülne egy elem a mostani 4H a8-on akkor elsőre néznék hozzá egy karcmentes bontottat színazonost, így fényezni se kell, de bármi mást is megvennék bontottban ha megéri az árát, tehát az új töredékéért adják. 3 év 2 hónap alatt még nem romlott el semmi, ez a D4 sokkal megbízhatóbb mint a D3 volt vagy az elődei.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák