Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70234880

    törölt tag

    válasz bacus #9170 üzenetére

    Dehogynem, őt is meg a szerelőket is. A Digit olyan aspektusból, hogy illene a körmükre nézni az alvállalkozóknak, illetve illene akár belső kereteken belül egyfajta oktatást adni a dolgozók részére. Kimenni ügyfélhez ilyen tudással, hozzáállással több mint kellemetlen. Hiszen a szerelő egy adott céget képvisel. És az alapján ítéled meg, amit látsz, tapasztalsz. Nem azt fogod mondani hogy a Józsi BT, hanem a szolgáltató nevét. hiszen te a szolgáltatóval szerződtél le. Nem a Józsi BT-vel. Egyébként ja a UPC is alvállalkozókat küld. De specc akik nálam voltak tudták értették a dolgukat. Ugyan ezt a pozitív vissza jelzést a Telekomra is el tudom mondani. Egyedül a Diginél tapasztaltam ezt a hozzáállást.

Új hozzászólás Aktív témák