Új hozzászólás Aktív témák

  • #70234880

    törölt tag

    válasz bacus #9167 üzenetére

    Mondjuk ja, India mostanában nagyon népszerű a Multik-nál. :D Ami még nyitott kérdés velük kapcsolatban, hogy alapban ennyire hülyék, vagy India külön oktatást szervez a dolgozóinak ezen a téren. Mert hogy sok a panasz rájuk, az tény. Nem csak a szekértelemmel van a gond, hanem a kommunikációjukkal is. Szakterülettől függetlenűl. Egyébként a Digi-nél meg Román, Orosz ügyfél szolgálatos ugyan úgy jelen van, és hát nem különb ... Igen nekem is van tapasztalatom ügyfél magatartás, és viselkedési kultúra terén. De a tájékozottság, illetve tájékozatlanságban is. De amikor a Digi szerelő kimegy a helyszínre mutatsz neki cmd-ben egy ipconfig /all-t és a szerelő telefont ragad majd hívja a kollégáját te Józsi itt mindenféle számok vannak, ezzel most mit kell csinálni? És mindezt az ügyfél előtt. :D Mint ügyfél egy ilyen párbeszéd hallatán joggal merülnek fel kételyek a hatékony probléma megoldással kapcsolatban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák