Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • S.P.Q.R.

    csendes tag

    válasz concret_hp #142 üzenetére

    így hirtelen miket tudnál említeni, mint felesleges tárgyak? :U
    Illik válaszolnom, jöjjön hát PÁR tárgy, amik számomra feleslegesek voltak:
    -Teljesítményelemzés(elméleti hablaty szinte senkinek enm kell, és mindenki el is felejti)
    -Információs rendszerek szolg. biztonsága: Zengzetes név, de e mögött tartalom alig volt. Elolvastad kb jah...hmmm...igen... és? Ez volt a véleményed a végére, és mi a fenét akart az illető mondani? Gyakorlati haszna csak akkor lenne, ha konkrét labor társult volna hozzá
    -Információs Rendszerek fejlesztése. Újabb hablaty tárgy egy zengzetes név mögött, kül fejlesztési módszereket kellett volna bemutatnia, ehelyett kb walesi bárdok mintájára be kellett nyalni 10-15 oldalt(nem vicc!!!) és ha ezt szó szerint tudtad, összefüggésekre nem voltak kíváncsiak, akkor 2-es vagy 3-as else megbuktál. Magolás volt, és rá következő félévben már senki nem emlékezett rá.
    -Vállalatirányítási rendszerek labor: Bár gyakorlat SAP-t még hírből sem mutattak(jó nem olcsó mulatság) Az egész arról szólt, hogy prof bejött beugrót íratott gonosz arccal kijavította, meghúzott n embert, ez tartott az első órában a többi kettőben pedig egy soha nem használt bugos modellező rendszert kellett tanulni, amit alig használnak. Egy újabb példa arra, hogy ehelyett más masszív gyakorlat lett volna jó.
    -Informatikai Infrastruktúrák managementje: Megint egy tárgy ami mindenről szól és semmiről sem. Nem megbántani akarom az oktatót aki tartja csak személyes vélemény, amit szinte mindenki osztott aki elvégezte ezt a tárgyat.
    -Pszichológia: Informatikusnak? wtf? max a gépek lelkivilágával kell foglalkoznom.
    -Kommunikáció, Konfliktuskezelés: épp konfliktust kezelni és kommunikálni nem tanúltunk meg, de kamutárgynak tök jó....
    -Gazdaság és szervezet szociológia: ?:S jó válaszhatóak ilyenek de akkor is...
    és még sorolhatnám....
    Ehelyett mind lehetett volna értelmes gyakorlatot tartani továbbá:
    -Én összevonnám a matematikai jellegű tárgyakat, hogy egy év alatt le lehessen őket adni, max másfél év. Tehát a statisztikát a valszámmal pl összevonnám, a felszabaduló helyet gyakorlattal tölteném meg. Lehetne háborogni ezen, de ugyanakkor visszavezetném a szigorlatokat.

    Ez csak pár tárgy amihez volt szerencsém, sajna a lista hosszabb ennél sokkal hosszabb. Most gondolom már írnátok is, hogy de a minőségi mérnökképzés színvonala zuhanna és ez megengedhetetlen, meg oktatás színvonala esne stb.... Szerintem meg, ha az ember célirányosan tanulna, és megfelelő tárgyak lennének ezek helyett, a rendszer produkálhatna ALAPSZINTŰ gyakorlattal megáldott jó szakembereket.

Új hozzászólás Aktív témák