- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kriptovaluták és az adózás
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Programozásról_szubjektíven
- DIGI internet
Új hozzászólás Aktív témák
-
HollyBoni
veterán
GF5-ben nem ugyanaz a szenzor van mint GH1-ben? Tényleg rosszabb mindenben mint a GH1, vagy csak a DXO hazudik?
-
HollyBoni
veterán
14-140 és 14-150 helyett:
-
HollyBoni
veterán
válasz jjeahh #37965 üzenetére
Ki tudja milyen ez a Canon, nagyon nagy különbségek vannak obik között. Láttam egy listát Super 16 obikról, hogy mennyire vignettálnak Blackmagic Cinema Camerán. Volt amelyik kb olyan volt mint amit előbb linkeltem, volt ami szinte egyátalán nem is vignettált, és mindegyik Super 16-hez volt tervezve.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz .: JuSzT :. #38113 üzenetére
Lehet én csinálok rosszul valamit, de nekem szinte mindig így látszik nap ilyesmi szögből fotózva.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Mit jelent ez a granulál dolog?
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Nem videókamerákra gondolok, nekem speciel GH1-el van csak tapasztalatom, szóval ugyanazt kéne produkálnia videónál mint egy másik m4/3 gép elektronikus zárnál.
A kis szenzoros gépek sokkal kevésbé szenvednek ettől, csak a CCD és a nem rolling shutter kiolvasású szenzornál szűnik meg a jelenség.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz BumBum Jack #38441 üzenetére
Rá lehet rakni adapterrel.
-
HollyBoni
veterán
válasz BumBum Jack #38446 üzenetére
Nem ismerem az obit, manuálban jjeahh van otthon, majd ő ír.
Mit értessz a jól működés alatt? Rekeszt neked kell állítani, fókuszálni neked kell manuálisan, ezen kívül minden megy.
-
HollyBoni
veterán
válasz BumBum Jack #38453 üzenetére
Nincs tapasztalatom az obival, legegyszerűbb képeket keresni ahol leírják milyen rekeszen milyen géppel készült a kép, abból meg tudod állapítani hogy neked jó e.
-
HollyBoni
veterán
Érdekes! Berakhatott volna még pár képet a hibáról.
-
HollyBoni
veterán
válasz .: JuSzT :. #38711 üzenetére
Hát persze hogy használható. F4 felett az én szememnek sokkal jobb mint a kitobi képe. De f2.8-on is nagyon sokat használom ha nincs fény vagy kell a kis mélységélesség, és úgy is nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
-
HollyBoni
veterán
Vajon ez tényleg árt valamit a képnek is? Az én egyik manuál obimban a leghátsó két lencsetag tiszta karc, alig látsz át rajta szabad szemmel, mégis használom és tök jó képminősége van. Csak egy hibát vettem észre, nyitva elég érdekes alakja van a pontszerű fényforrásoknak, rekeszelve már normális.
[ Szerkesztve ]
-
-
HollyBoni
veterán
válasz Marseille199 #38835 üzenetére
Nyugodtan jöhet a vau.
Amúgy Helios 44M-el készült kép.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Ha esetleg valaki most akar Panát venni itthonról:
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Ez nagyon durva: [link]
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
-
HollyBoni
veterán
válasz Marseille199 #39716 üzenetére
Fujian 25 1.4
Há' oda van írva!
-
HollyBoni
veterán
válasz MrChris #39748 üzenetére
Mi a baj a 30p-vel? Átlagos videózásra szerintem jobb mint az 50/60p, kevésbé "videókamerás" érzet, viszont nem mos annyira el mindent mint a 24/25p, rövid záridővel sokkal kevésbé szaggatós. Ha meg 24-25p kell akkor annyi FPS-el exportálod a videót, oszt csókolom. Különbséget nem fogsz látni ahhoz képest mintha annyi FPS-el vetted volna fel.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz HollyBoni #39749 üzenetére
Félreírtam. Na, szóval általános videózásra szerintem 30p vagy 50/60p a legjobb, mert lehet belőlük mindenféle veszteség nélkül 24/25p-t csinálni.
(#39750) k1csi: Ha 30p-nél használsz mondjuk 1/50 záridőt, sokkal kevésbé mos el mint a 24/25p 1/50 vagy 1/60-on, rövidebb záridőnél pedig sokkal kevésbé szaggatós. A második dolog meg nem a záridőtől függ? Az én tudomásom/tesztelésem alapján tök mindegy milyen fps-en videózok, 1/50-nél nem villognak, csíkozódnak a lámpák, pl 1/60-nál igen.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Tudom az alapszabályt, de ha pl napsütésben szeretnél videózni és nincs ND filtered, vagy nincs nálad, sokszor még az F22 sem elég az 1/50-hez, és a rövidebb záridő nem zavaró magasabb FPS-nél. Lehet csak én vagyok így, de nekem nyers videóim nem nagyon vannak, amelyiket megtartom az úgyis megjárta a Premiere Pro-t, ott meg exportálásnál úgyis be kell írni egy FPS-t.
Ok, végülis kinek mi tetszik, szerintem a 24/25p általános felhasználásra nem valami jó, ha nem vagy óvatos minden tiszta mosott lesz, vagy szaggatni fog az egész.
Viszont akkor ez a villogó lámpa 30p dolog hogy van? Tudom a PAL 50HZ, NTSC 60HZ dolgot, de én szinte csak 24p-ben videózok, és csak akkor villog ha nem 1/50 a záridő.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz MrChris #39756 üzenetére
Igen, mert ott mindenre figyelnek. Én most arról beszélek ha egy teljesen átlagember csak úgy videózgat, mondjuk családi videót csinál, úgy nagyon mosott eredményt tud adni. Én is mindig 24/25p-ben videózok 1/50 záridővel, de ha nem vagyok óvatos nagyon elmos mindent, amúgy okés. Rövid záridőt meg próbáld ki, az viszont tényleg zavaró.
A mozit hagyjuk, nem arról volt szó.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Nem 1fé-t nyersz nagyobb FPS-nél, csak ha betartod a 180-as szabályt. 24/25fps-nél én mindig betartom mert zavaró ha több, de 30-50/60p-nél kb tök mindegy, nem fog szaggatni. FPS konverzió meg nem tudom mi akar lenni, ha vágsz akkor exportálni kell, oda pedig be kell egy FPS-t írni mindenképp.
Ott kezdtem az egészet, hogy teljesen átlagos felhasználásra szerintem nem jó a 24/25p, mert sokan még azt sem tudják mit befolyásol a záridő videónál. De mindegy, használjon mindenki amit akar.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs