Új hozzászólás Aktív témák

• b.vr

őstag

Thom Hogan cikke hogyan szivárognak el (amiből később akár tömeges elpártolás is lehet) Nikon DX vásárlók, ahelyett hogy fölfelé FX-re, inkább más milc-gyártókhoz, és ennek legfőbb oka (a jövőbeni potenciálisan még kisebb vázak mint opció melett (bár szerintem ezt úgyis a milc-esítéssel tudják majd meglépni) hogy kellene kimondottan DX-re tervezett (fényerős) fix széleslátószögűek, valamint szintén kimondottan dx-re tervezett fényerős normál és tele zoom-ok. Minimum bejelentés és komoly roadmap-szinten.

The Nikon Customer Leak Problem

"Olympus seems to know well that there's an opportunity here. Notice that in the last year they moved away from their "sell small cute bodies to women and bloggers" thing to "sell competent DSLR-replacement type cameras to dissatisfied crop sensor camera users." It's working. I know it is because I can see the exact flow: the reader of my DSLR site starts complaining about what's happening with DX DSLRs, investigates mirrorless, and ends up being a reader of my sansmirror.com site and sending me new email from there telling me how happy they are now."

"Oscar bácsi meg nem gyütt"

Új hozzászólás Aktív témák