- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Windows 11
- Mikrotik routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- Padavan firmware
- Netflix
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
stellaz
addikt
Kinézetre igen, valóban akkor jöttek az egyen szappantartó formák, de egyben nagyon elavultak is lettek a '80-as évek autói hiteltelen. Egy Astra mellett a Kadett öreg autó lett azonnal, vagy éppen az Ascona a Vectra mellett. Teszem hozzá, joggal, annyira más volt vezetni is őket.
A karburátort se sokáig sírták vissza, mert az injektorosak erősebbek voltak, kevesebbet fogyasztottak és nem kellet szarakodni vele. Legfeljebb az hörgött érte aki szívesen prüngyögött ilyesmivel, meg az volt korábbról benne, hogy a mechanikus dolgok megbízhatóbbak. Vagy valamiért javítani kellett, akkor drágább volt valószínűleg.
A vót benne anyag talán tényleg ment akkor is, mert ez a sláger örök -
Én is a többiekkel értek egyet, szerintem a 90-es években legfeljebb esztétikai szempontból néztünk nosztalgiával a régebbi autókra, de mindenki örült a tartósságnak, a kisebb szervizigénynek, az érezhetően jobb teljesítménynek, kisebb fogyasztásnak és új biztonsági és kényelmi szolgáltatásoknak.
Akkoriban már aktívan foglalkoztam autókkal, de veteránosokon kívül senkivel nem találkoztam, aki visszasírta volna a régebbi autókat.
Sőt! A 90-es évek második felében dolgoztam nagy autó- és alkatrészgyártóknak. Ekkoriban beszélt az egyik nagyon illusztris prémium gyártó felső vezetője arról, hogy most (akkor) vannak a a csúcson, és elkerülhetetlen, hogy visszavegyenek a minőségből.
A főnökömnek volt tőlük egy akkor 20 éves kocsija, és bizonyos körökben már megszólták érte. Ezért bár nem akarta lecserélni, de szóba került, hogy venne egy újat reprezentációs céllal. Erre mondta a nevezett, hogy az az autó öt évesen lesz olyan idős, mint a régi húsz évesen.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
stellaz
addikt
"az injektor nem ad olyan közvetlen gázreakciót, mint a karburátor"
Szerintem ez bizonyos autókra lett igaz a 2000-es években, amikor az euro 4 megjött és valóban volt olyan autó (pl 1.0 "C" Corsa), aminek a gázreakciója egy dízelével vetekedett, de a háromhengeres fabia is képes volt nagy gázra letorpanni, ezzel izzasztva engem, amikor éppen szűkösen próbáltam a busz elé kikanyarodni.
Nekem a robogóm volt legutóbb még karburátoros, nem akarom mondani, hogy csak a szívás volt vele az injektoroshoz képest.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
it Nagy csatában van a kaliforniai közlekedési hatósággal a Tesla az Autopilot elnevezés miatt.
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Formula-1
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- sh4d0w: Darth Vader, a Lázadó
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Okos Otthon / Smart Home
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...