Új hozzászólás Aktív témák
-
stellaz
addikt
Elég hülyeségnek hangzik ebben a formában. Az ABS egyetlen, egyébként nem titkolt problémája, hogy bizonyos esetekben kicsit növeli a féktávot, amit bőven ellensúlyoz, hogy satu fék mellett is irányítható az autó és akkor is az marad, ha a fél autó mondjuk a padkán van, a fele meg a jól tapadó aszfalton. Na meg gyakorolni kell vele, mert sokan a - főleg a korai, durva működésű - abs pedál intenzív darálásának a hatására felengedték a fékpedált. Pont erre találták ki a vészfék asszisztenst, ami ellensúlyozta ezt pedál a visszaengedést.
Én elég sok autót vezettem abs nélkül, hidd el, hogy sokkal szarabb vele vészfékezni, főleg csúszósabb felületen. -
btprg
senior tag
Én a légzsákkal vagyok így, hogy egyáltalán nem hiányzik, hogy randomra az arcomba robbanjon egy koccanásnál... Olyan nagy balesetnél meg úgyis megette a fene az egészet. Régebbi autóknál meg az se biztos hogy működik egyáltalán, vagy hogy nem életveszélyes (Takata...).
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
Új hozzászólás Aktív témák
it Nagy csatában van a kaliforniai közlekedési hatósággal a Tesla az Autopilot elnevezés miatt.