Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    Helló!

    Mivel igencsak laikus vagyok a témában és választanom kellene rövid határidőn belül egy digi fényképezőt, így csak a minimális követelményeket ill. a rá szánt keretet írnám le a hozzáértők számára:

    - a szánt összeg 20...30k magassága HUF-ban mérve
    - lehetőség szerint SD kártyás, hogy a régi gépben használt 512MB-ost ne kelljen cserélni
    - lehetőség szerint cerka akkus megoldás, hogy hosszabb kirándulások alkalmával azért lehessen cserélni benne energizert a gyors további használhatóság jegyében

    Nem hinném, hogy nagyon különlegesek a felhasználási területek. Csoportképek külső és belső helyeken, illetve amit kirándulások alkalmával általában lehet fényképezni: felvonulások, épületek esetleg közeli tájképek. Videofelvétel lényegtelen szempont.

    Előre is köszönöm az értékes információt :R

    Mod: közben látom, hogy az előző hsz-ban szürkületről is van szó. Erre nem is gondoltam, de nem ártana, ha gyengébb fényviszonyok mellett is életképes képeket tudna készíteni. pl. szülinapon elsötétített szobában gyenge hangulatvilágítás mellett

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz Alex91 #18394 üzenetére

    Köszönöm a tippeket. Ha jól gondolom, akkor mindegy melyikre esik ezek közül a választás, mivel mind ugyanolyan "sza..." öhmm akarom mondani minőséget képviselnek.

    A tölthető ceruza akkuk szerintem valamivel komfortosabbak a cserélhetőségük miatt. Mert tuti akkor merül le a beépített akku, mikor a legjobban kellene a gép. Cerkaelemet meg semmiből nem tart hipp-hopp venni boltban arra a kis időre amíg az a pár felvétel elkészül, esetleg zsebből a másik garnitúra akkut beledobni a gépbe. A beépített akku ilyen szempontból nem a legjobb megoldás. Mindenre sajnos nem lehet felkészülni.

    Depression