- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Fontos: aki HAGYOMÁNYOS telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aktuális: Karácsonyi telefonajánló 2023 (cikk), Milyen telefont vegyek 2023-ban karácsonyra? (videó)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Postas99
senior tag
válasz pimmi #102229 üzenetére
Idézet a WEB oldalról:
Hogy érvényesíthető a garancia?
Garanciális ügyekben a számlát kiállító cég köteles eljárni. Amennyiben ez a cég külföldi, mint jelen esetünkben is, a cégnek rendelkeznie kell egy magyarországi ügyfélszolgálattal. Ezen ügyfélszolgálat tudja a hatályos jogszabályoknak megfelelően kezelni az internetes értékesítésből eredő esetleges garanciális, vagy egyéb problémákat.
Garanciális ügyek intézésére a Forgalmazó a 3rd Floor, Building 8, Zhongxing Industrial zone chuangye road, Nanshan District Shenzhen, 518057.China elektronikus elérhetőségi címen (ahol a garanciális igénybejelentéseket e-mail útján várják).
Hogy működik?
Első lépés: Tehát, azon ritka esetben, ha valamilyen garanciális probléma merülne fel, kérjük azonnal jelezd ezt nekünk e-mailben, amelynek a tárgya legyen a rendelési szám, és a leírásban a probléma, amiben segíthetünk!
Ekkor, ha szükséges mi bekérjük tőled a papírokat, képeket stb, majd továbbítjuk a problémát az eladó felé, aki elmondja a lehetőségeket.
Mindeközben, ha a probléma akár helyben is orvosolható- okostelefonok, tabletek esetében, tudunk ajánlani számodra egy szervízest is, aki telefonon ingyen segítségedre lehet, illetve alacsony díjszabás mellett, akár orvosolja is a problémádat.
Második lépés: A garancia érvényesítésének feltétele az, hogy mindenképpen az eladóhoz kell eljuttatni a terméket - azaz ugyanaz az eljárás, mintha máshol vásárolnál.
Mi mindenképpen javasoljuk, hogy ilyen esetben a garancia érvényesítése végett, az eladóhoz közvetlenül a vevő küldje el a terméket, így az esetleges cseretermék esetén a vámmentesség ügyinétézése sokkal egyszerűbbé válhat!
Harmadik lépés: Az eladó, amint megkapja a probléma leírását, de legkésőbb amikor kézbe veszi a hibás terméket jelzi nekünk a megoldási lehetőségeket, amit javasolni tud - ezt mi azonnal továbbítjuk neked, hogy tudd milyen megoldások vannak. Ekkor természetesen folyamatosan egyeztetünk a megoldási lehetőségekkel kapcsolatban.
Ugye nem akarod hogy onnan rendeljen?
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aki HAGYOMÁNYOS (nem okos-) telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide!