Új hozzászólás Aktív témák
-
SzaboZE
addikt
-
h1mpi
nagyúr
-
-Gabesz-
senior tag
válasz chris-v #1041 üzenetére
Hali
A 2,3-as benzines kivitelek nem tudjátok pontosan mikortól készültek nagyobb olaj deknivel?
Úgy tudom a régebbiekbe viszonylag kevés olaj kellett és volt valamikor egy upgrade, úgy 2006 körül, onnantól kezdve több olaj megy bele és kevésbé gyakoriak az olajhiányos használatból eredő hibák.
köszi -
-Gabesz-
senior tag
-
aleister
veterán
válasz chris-v #1161 üzenetére
Akkor megnyugodtam.Nagyon kíváncsi leszek rá! Kb 2018 végére lesz aktuális a kocsicsere. Ez a fogyasztás nagyon baráti, csak hát új technológiát bevállalni, felhasználói tapasztalatok nélkül elég rizikós.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
h1mpi
nagyúr
válasz chris-v #1169 üzenetére
Nem kapcsol ki azért is van több állása a kapcsolónak
rasotamas: nem hiszem hogy kamu, mert a Mazda az egyetlen gyártó, aki nem a turbóban látja a jövőt.
Ahogy a Skyactive motort azt se fogják tudni lemásolni, mert másfelé fejlesztettek eddig[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
-Gabesz-
senior tag
válasz chris-v #1184 üzenetére
Értem, nos ha ár alatti vétel is volt, szerintem az én keretemet túllépi még akkor is.
Gondolom, nem 2-2,5Misi volt úgyhogy marad az előző széria.
Apropó ráncfelvarrás pontosan melyik évjáratoktól van?Tudom, hogy 2005-től van 1 facelift, de utána mikortól van(nak) a következő upgradek?
-
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz chris-v #1244 üzenetére
Pedig hidd el, a gázolaj is oldja az olajos mocskokat! Koksz azèrt kerül nehezen az oladja(ès vissza a tankba), mert nyitott szelepnèl a kipufogásnak nincs akkora nyomása, másrèszt nem tudom elkèpzelni, hogy a visszafolyó ágban(amiben a felesleges gázolaj megy vissza) mit keresne a koksz, az üzemanyag rendszer attól mèg zárt, hogy az injektor tömítèse(hengert az olajtèrtől válassza el) rossz! Tankot, rendszert a vw 2literes pdtdi sz@rjánál szoktak mosni, mert ott a nagynyomású pumpa úgy kopik, hogy forgáccsal televeri a rendszert a csúcsokig ès az jut vissza a tankba! Na az egy konstrukciós hiba, másnál nem igènyel takarítást, főleg ha nem kannázol....
-
dannyl
addikt
válasz chris-v #1338 üzenetére
Nekem volt 5 ajtósom, aztán sírtam egy sedan-nal 4 évig (annak ellenére, hogy életem szerelme volt a kocsi), mert semmi nem fért bele. Most vettem egy kombit, és mindig vállon veregetem magam érte. Szállítottam már asztalt állítva, hűtőt, tévét meg mosógépet is. Sajnos az Accord Type-S a 4 ajtójával csak álmodhatott ilyenről. Most a Mazda 6 kombi (2010) az elnyel mindent. Én is azt mondom, ha autóvásárlás előtt ezeket átgondolja valaki, akkor meg tudja hozni a saját döntését.
-
-
dannyl
addikt
válasz chris-v #1424 üzenetére
Ja, ahogy a benzinesnél is. Miért választod külön? Ugyan akkor kell cserélni, csak itt egy alkatrésszel több van.
SzaboZE:
Én meg egy olyan általános mondásom van, hogy ha elromlik az autó akkor meg kell javíttatni. Ha 300k, akkor annyi. Utána jó lesz. Aki egy 5 éves autót megvesz, és húszezerből akarja javíttatni, az eleve idióta. Aki nem tudja fizetni, az vegyen régebbi autót. Tipikus x5 BMW tulajok: Megveszi, de télen is nyári gumival jár, mert hát 4 kiló rá egy szett gumi. Gratulálok.Még egyszer: Több a hibalehetőség egy dízelnél, de ezek százezer kilométerek alatt jönnek elő. Ennyi alatt egy benzines is lehet szopóálarc. Hallott már mindenki elszakadt vezérműláncról, ami szétvert mindent, amit lehetett. Ne érezzétek már annyira gonodozásmentesnek a benzines autókat a dízelhez képest. Le lett már írva: Aki tudja miért és mire vesz dízelt, az tudja, mi kell neki. Aki meg hülye, az a benzineshez is hülye, úgy is tönkrevágja.
local1:
Igen, én fel. Van már tapasztalatom, elhiheted. De te se gondolod komolyan, hogy egyik használt benzines se lutri, mert ha árnézed, akkor minden oké... Ugyanúgy rá lehet b@szni, hidd el. Nem is értem. Mi az amit egy 5 éves benzines autónál (ami akár lehet kettőstömegűs is) meg tudsz nézni? Megy, vagy nem, meg volt-e törve. Ezeket talán jó esélyel megmondod. De ezt a dízelnél is. Mindkettő lehet szar is, meg jó is.Egy szó, mint száz: Ha újabb autót veszel, ne nyígjál, ha drágább a szerviz. Mindenki azt vállalja be, amit ki tud fizetni.
-
h1mpi
nagyúr
válasz chris-v #1445 üzenetére
Miért?! én márkahű vagyok
Most vittem el az autómat egy 3 lépcsős polírra+nano wax-ot is kap. Kettő napig!!! csinálja a szaki
Majd teszek fel jövőhéten képeket a végeredményről, bár a fehér nem az a mutatós szín[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
membrandj
nagyúr
-
SzaboZE
addikt
válasz chris-v #1632 üzenetére
Én úgy tudom az előírás elöl fehér vagy kadmiumsárga, hátul piros, oldalt borostyánszín engedélyezett. Szélességjelző elöl fehér, hátul piros, de egyik kategóriába sem fér be a szelepsapka. Érdekesség, hogy az utastér világítás is csak fehér vagy kadmiumsárga lehet.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...